آیا در هوش مصنوعی خوب هستید؟ این است یک سریع امتحان برای جستجو

بازار خرید گوشی شیائومی در کشورهایی مانند هند و چین طرفداران بسیاری دارد و می توان گفت هند بزرگ ترین بازار فروش این گوشی ها محسوب می شود. محصولات این کمپانی ساخت کشور چین هستند و تفاوت دو نسخه رام چین و گلوبال گوشی های شیائومی با هم ، از نظر برنامههای پیش فرض و همینطور محتویات موجود در جعبه می باشد . برای کسانی که هر گونه نگرانی در مورد دقیقا کجا و همچنین راهنمایی در مورد چگونگی استفاده از یک بیتی ، شما احتمالا می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید. با اینکه در کشور چین مدلی از این گوشی با 12 گیگابایت رم عرضه شده اما نسخه گلوبال در هر دو نسخه 128 و 256 گیگابایتی خود دارای 8 گیگابایت حافظه رم است که البته چندان هم بد نیست و شاید به بیشتر از این مقدار واقعاً نیازی نباشد. جالب اینکه در حدود 50 درصد از درآمد فروش گوشیهایش مربوط به بازارهای خارج از کشور چین است. از آنجا که تلفن های همراه قیمت نسبتا بالایی دارند باید در انتخاب آنها دقت کافی داشته باشیم تا گوشی مدت ها در نهایت کیفیت برای ما کار کند.فروشگاه های آنلاین و حضوری بسیاری در سراسر کشور وجود دارند که شرایط فروش اقساطی موبایل و فروش نقدی آن را در اختیار خریداران خود قرار می دهند.

از ویژگی های مثبت سیستم عامل IOS آن است که تا چندین سال بعد از تولید می توانید تمام به روزرسانی های آن را به راحتی دانلود و نصب کنید. این تجمع در سال 1993 توسط سرگئی برین و لری پیج تاسیس شد و دفتر مرکزی آن در Mountain View کالیفرنیا، ایالات متحده می باشد. از گوشی بعدی این شرکت در سال 2012 رونمایی شد که به آن گوشی شیائومی می 2 (Mi 2) می گفتند. این شرکت در سال 2017 از گوشی Mi 6 رونمایی کرد که این گوشی یکی از پرچمداران محصولات شیائومی به شمار می رود. نزدیک به ۱۵ سال پیش با ارزشترین و موفقترین شرکتهای جهان به تولیدات صنعتی خود میبالیدند. در بخش سخت افزاری نیز با یک محصول کاملاً قدرتمند مواجه هستیم که نیروی خود را از تراشه پرچمدار اسنپدراگون 8 نسل 1 میگیرد و در کنار آن به 8 یا 12 گیگابایت حافظه رم مجهز میباشد.

همچنین نمایشگر کوچکی که در کنار لنزهای دوربین پشتی تعبیه شده، سلفی گرفتن با این دوربین را بسیار راحتتر کرده است. به عنوان مثال صفحه نمایش این گوشی 144 هرتزی است و در مقایسه با نمایشگر 90 هرتزی می 10 پیشرفت چشمگیری داشته است. لبههای منحنی و نمایشگر بدون حاشیه این گوشی در قسمت جلوی بدنه و البته طراحی چشمنواز دوربین پشتی باعث شده تا می 11 اولترا در سال 2021 در بین زیباترین گوشیها جای بگیرد. کوچک بودن ابعاد و وزن پایین گوشی باعث شده تا کار کردن با شیائومی 12 حتی با یک دست نیز بسیار ساده باشد و باید اعتراف کرد که این محصول یکی از خوشدستترین گوشیهایی است که میتوانید در بازار پیدا کنید. این برند در حال حاضر به یکی از پرطرفدارترین و پر فروش های بازار تبدیل شده بطوریکه در هر مرحله از عرضه، فروش گوشی شیائومی عملا با رکوردهای تازه ای مواجه میشود.

بخوان  ۷ فناوری برتر سال ۲۰۲۰/ کشتیهای خودران وارد میشوند؟ 1 بیتی

این گوشی با ویژگی هایی مانند دوربین 13 مگاپیکسلی، فوکوس لمسی، تشخیص صورت و لبخند، فیلم برداری با وضوح 1080p با سرعت 30 فریم در ثانیه، تصویربرداری HDR و … در کل شیائومی به نسبت سایر شرکتهای سازنده بر دوربینهایش تمرکز زیادی دارد و در هر رنج از قیمت شیائومی مدلی را می توان یافت که دوربین خوبی داشته باشد برای مثال سری ردمی نوت و پرچمدار این برند از جمله گوشی هایی هستند که عملکرد دوربین آنها زبان زد است. از سوی دیگر، تولیدکنندگان، به ایمنی هم به اندازه عملکرد وکارایی بها میدهند. دوربین سهگانه این گوشی به واسطه یک سنسور 50 مگاپیکسلی و دو سنسور کمکی 48 مگاپیکسلی، عملکرد فوق العاده داشته و قادر به بزرگنمایی اپتیکال 120 برابری میباشد. می 11 اولترا جدیدترین و قدرتمندترین پرچمدار شیائومی است که همانند مدلهای معمولی و پرو از تراشه پرچمدار اسنپدراگون 888 استفاده میکند و یک دوربین فوق العاده قدرتمند را هم در پشت بدنه خود گنجانده است.

محصولات این برند در حال حاضر در بیش از ۱۰۰ کشور و منطقه جهان عرضه میشود و در سال ۲۰۱۴ عنوان پرارزشترین استارتاپ جهان را به دست آورد. با توجه به اینکه شیائومی می 11 هنوز وارد بازارهای جهانی نشده، شیائومی می 10 رده بالاترین گوشی حال حاضر تولید کننده چینی محسوب میشود. سپس با مرورگر فایرفاکس، آن را برای یک خط تلفن دوم و با مرورگر کروم، آن را برای خط سوم فعال کنید. گوشیهای پرچمدارش فوقالعاده بوده و از آخرین و منحصربهفردترین تکنولوژیهای روز بهره گرفتهاند و برای میانردهها و اقتصادیهایش نیز چندین خط تولید مجزا دارد. خرید لپتاپ مک دارای چندین مزیت است.

چیپست های مورد استفاده در گوشی های شیائومی اکثرا ساخت شرکت کوالکام امریکا بوده که قدرتمندترین و بهترین چیپست های موبایل را در دنیا تولید میکند و پیشرو تکنولوژی چیپست موبایل محسوب میشود و در معدود مدلهایی از شیائومی از چیپست های شرکت مدیاتک تایوان استفاده شده، همین امر باعث بهبود مشخصات گوشی شیائومی شده است استفاده از چیپست کوالکام موسوم به سری اسنپدراگون قائدتا باید باعث افزایش قیمت گوشی شیائومی شده باشد اما در عمل شاهدیم که قیمت گوشی های شیائومی مناسب تر از سایر رقبای بازار است که علت این امر میتواند تیراژ تولید بالای گوشی های شیائومی باشد و بعضی شایعات هم از نوعی شراکت یا همکاری بین کوالکام با شیائومی حکایت دارد که صحت آن قابل تایید نیست.

بخوان  3 کوچک تنظیمات که دارند تاثیر بزرگ روی شما تکنولوژی جهان

در مجموع، می 11 اولترا قدرتمندترین پرچمدار حال حاضر شیائومی و یکی از برترین گوشیهای عرضه شده در سال 2021 است که مطمئناً ارزش خرید بسیار بالایی دارد. اگر این طور است، حتماً در ادامه مطلب با ما در دیجی رو همراه باشید تا نگاهی بیندازیم به برترین و پرفروشترین گوشیهای حال حاضر شیائومی که در محدودههای قیمتی مختلف میتوانند گزینههای ایدهآلی برای خرید باشند. تا حرکات چند انگشتی و قابلیت حذف کلیدهای هوم و منو از نمایشگر و انجام کلیه عملیات مورد نظر اربر تنها با حرکات تعریف شده بر روی نمایشگر، رابط کاربری گوشی شیائومی موسوم به miui کاربر خود را راضی و خشنود میکند و با اپدیت های مداوم قطعا یکی از بهترین هاست. دوربین پشتی هم با سنسور اصلی 108 مگاپیکسلی و سه لنز کمکی، یکی از بهترینها محسوب شده و میتوان علاقهمندان به عکاسی با موبایل را کاملاً راضی کند. بنابراین، اگر قدرت سخت افزاری و اجرای روان بازیها بیش از دوربین و اتصال نسل جدید فایو جی برایتان اهمیت دارد، میتواند روی شیائومی پوکو ایکس 3 پرو به عنوان یک گزینه کاملاً ایدهآل حساب ویژهای باز کنید.

در کل 19کالا همواره سعی می کند که روی قیمت گوشی های شیائومی امروز یا روز تخفیف خوبی قرار دهد. سایت کالاتیک تنها یک فروشنده گوشی موبایل نیست بلکه سعی دارد با مقالات متعدد و پستهای آموزشی در اینستاگرام و سایر شبکههای اجتماعی اطلاعات عمومی شما را در ارتباط با دنیای تکنولوژی بالا ببرد. البته سیستم عامل IOS آزادی عمل کمتری نیز نسبت به سایر سیستم های عامل دارد. استفاده از آنها برای جراحی در مقایسه با روشهای متداول و قدیمی جراحی، جراحت کمتری را به دنبال دارد که باعث کاهش مدتزمان نقاهت بیماران و بستری آنها در بیمارستان میشود. همچنین با R همانند پایتون، شما میتوانید از روشهای مختلف برنامه نویسی مانند برنامهنویسی عملگرا، محاسبات برداری و برنامه نویسی شیئگرا استفاده کنید. یادگیری عمیق با روشهای سنتی موجود متمایز است. هوش مصنوعی ضعیف در اصل به سیستم هایی اشاره دارد که صرفا میتوانند تسک های خاصی را به صورت خودکار و با استفاده از توانمندی های شبیه به انسان انجام دهند.

بخوان  تاریخچه و مبانی هوش مصنوعی 1 بیتی
عمده ترین علت برتری آنها سخت افزار استفاده شده در این گوشی هاست که اولین بار در ردمی 5 پرو استفاده شد. این گوشی لقب اولین گوشی مجهز به اسنپدراگون 888 را با خود یدک میکشد و از سخت افزار قدرتمندی بهره میبرد. دوربین سهگانه پشتی هم که از سه سنسور 50 مگاپیکسلی استفاده میکند، برای دوستداران عکاسی با موبایل یک غنیمت بزرگ است، هر چند که محدود بودن بزرگنمایی اپتیکال آن ممکن است کمی ناامید کننده باشد. HAL سیستمهای فضاپیمایی را کنترل کرده و با کارکنان آن مانند یک انسان تعامل برقرار میکند، تا اینکه مشکلی پیش میآید و تعاملات HAL را تبدیل به گفتگوهایی منفی میکند. سیاست این کمپانی بر این بوده که با کنترل قیمت تمام شده محصولات و کمک به کم شدن قیمت گوشی شیائومی ، از همان ابتدا گوشیها را بدون هندزفری روانه بازار کند. اولین گوشی این شرکت که وارد بازار شد، می وان (Mi One) نام گرفت که مانند همه محصولات این شرکت با توجه به قیمت گوشی های شیائومی ، امکانات بسیار خوبی را در اختیار کاربران این محصول قرار می داد.

اگر محصول مورد نظر شما دارای پورت USB باشد، میتوانید فلش مموری حاوی فایلهای مورد علاقه خود را به مانیتور خودرو متصل کرده و از تماشای آنها لذت ببرید. همین امر کمک میکند که تاخیر ورودی بسیار کمتر شده و شما بتوانید بیشترین لذت را از تجربه بازی خود ببرید. به غیر از این موارد و البته بزرگنمایی اپتیکال 2 برابری که اصلاً در برابر رقبا حرفی برای گفتن ندارد، شیائومی 12 پرو یک گوشی بسیار عالی و فوق العاده است که میتواند لذت واقعی استفاده از یک دستگاه پرچمدار را به شما ارائه کند. این گوشی نیز امکانات فوق العاده ای را به خریداران عرضه می کرد. اما از بهترین و محبوب ترین محصول شیائومی در بازار گوشی Mi Mix 2S این شرکت بود که در سال 2018 به بازار عرضه شد و یکی از پرطرفدارترین محصولات گوشی موبایل شیائومی به شمار می رود. در سپتامبر 2013 گوشی Mi 3 به بازار عرضه شد.