آیا می خواهید آیفون خود را به ویندوز 11 متصل کنید؟ خوب حالا شما می توانید

در واقع برنامه در نظر گرفته شده مایکروسافت را تحت تاثیر قرار دهید. زمانی که Phone Link برای iOS در ماه آوریل عرضه شد، به ما قول داده شده بود که این فرآیند تا اواسط ماه مه به پایان برسد، و همانطور که پیش‌بینی شده بود، محقق شد.

Phone Link مدت‌هاست که برای اندروید در دسترس است، و انتظار طولانی برای دارندگان آیفون تا برداشت خود از این برنامه بوده است. با این حال، اکنون اینجاست، و به طور کامل طبق برنامه راه اندازی شده است.

مایکروسافت گفت (در برگه جدید باز می شود): “خوشحالیم که اعلام کنیم Phone Link برای iOS اکنون برای همه مشتریان ویندوز 11 در دسترس است.”

با این حال، زمانی که در رایانه شخصی خود کار می کنید و نمی خواهید به نگاه کردن به آیفون خود ادامه دهید، Phone Link یک راه واقعاً راحت برای ارائه تمام اصول اولیه و تا حدودی درگیر شدن با iMessage است.

مایکروسافت چند هفته پیش عرضه را آغاز کرد و اشاره کرد که مدتی طول می کشد، اما این شرکت به تازگی پست وبلاگ اعلامیه را به روز کرده است تا به ما اطلاع دهد که اکنون برای همه کسانی که خواهان بخشی از این اقدام هستند منتشر شده است.



منبع

شایان ذکر است که Phone Link برای iOS نسبت به برادر اندرویدی خود محدودتر است. با نسخه آیفون، شما فقط اصول اولیه دریافت تماس ها و پیام ها را از طریق دسکتاپ و همچنین اعلان ها دریافت می کنید. اما پشتیبانی از iMessage نیز وجود دارد، که یک امتیاز بزرگ است، البته این تجربه نیز محدود است (مثلاً تاریخچه پیامی وجود ندارد).