آیا Outlook پایین است؟ هزاران کاربر مشکلات پلتفرم ایمیل مایکروسافت را گزارش می کنند

Microsoft 365 Status بعداً گفت که “استقرار مداوم را متوقف کرده و در حال نظارت بر خدمات است تا ببیند آیا این امر به محیط زیست کمک می کند یا خیر.” حدود ساعت 12:30 بعد از ظهر به وقت شرقی، این شرکت گفت که به روز رسانی را بازگردانده و شاهد بهبود خدمات است.

© 2023 آسوشیتدپرس. تمامی حقوق محفوظ است. این مطالب را نمی توان بدون اجازه منتشر کرد، پخش کرد، بازنویسی کرد یا دوباره توزیع کرد.

نقل قول: آیا Outlook پایین است؟ هزاران کاربر مشکلات پلتفرم ایمیل مایکروسافت را گزارش کردند (2023، 5 ژوئن) بازیابی شده در 5 ژوئن 2023 از

بیشتر گزارش ها مشکلات Outlook را بیان می کردند. بسیاری از کاربران پلتفرم ایمیل مایکروسافت در رسانه‌های اجتماعی ناامیدی را به اشتراک گذاشتند و برخی از آنها اشاره کردند که قادر به ورود یا بارگیری حساب‌های خود نیستند.

این شرکت گفت که در یک موضوع توییتری که در حساب وضعیت Microsoft 365 خود منتشر شده است، در حال بررسی یک مشکل در دسترسی به Outlook در وب است و اضافه کرد که یک «تأثیر پایین‌دستی» برای تیم‌های مایکروسافت، شیرپوینت آنلاین و OneDrive برای کسب و کار نیز شناسایی شده است. .

طبق گزارش ردیاب قطعی، گزارش‌های قطعی و مشکل مایکروسافت 365 کمی پس از ساعت 11 صبح دوشنبه شرقی به اوج خود رسید و تقریباً 18000 مورد بود. ردیاب. به نظر می رسد گزارش ها از آن زمان کاهش یافته است.

این برگه یا سند یا نوشته تحت پوشش قانون کپی رایت است. به غیر از هرگونه معامله منصفانه به منظور مطالعه یا تحقیق خصوصی، هیچ بخشی بدون اجازه کتبی قابل تکثیر نیست. محتوای مذکور فقط به هدف اطلاع رسانی ایجاد شده است.

بخوان  اطلاعات ایمنی جای مجوز برنامه ها را در پلی استور می گیرد





منبع

هزاران کاربر Microsoft Outlook مشکلات دسترسی و استفاده از پلتفرم ایمیل را دوشنبه صبح گزارش کردند.

آیا Outlook پایین است؟  هزاران کاربر مشکلات پلتفرم ایمیل مایکروسافت را گزارش می کنند

در این عکس فایل 10 ژانویه 2009، لوگوی مایکروسافت در لاس وگاس دیده می شود. هزاران کاربر Microsoft Outlook مشکلات دسترسی و استفاده از پلت فرم ایمیل را گزارش کردند دوشنبه، 5 ژوئن 2023. اعتبار: AP Photo/Paul Sakuma، فایل