ابزار ویرایش هوش مصنوعی جدید این سازنده ویدیو بهترین برداشت های شما را برای شما انتخاب می کند

Veed با سرویس سازنده ویدیو خود با ساده سازی ویرایش محتوا غریبه نیست. بر خلاف حتی بهترین نرم افزار رایگان ویرایش فیلم و نرم افزار ویرایش فیلم برای مبتدیان، این خدمات به کسب و کارها اجازه می دهد تا محتوای زیادی را به سرعت ایجاد کنند. این مواد برنده جایزه امی نیست. اما ویدیوها به اندازه کافی حرفه ای برای کانال های رسانه های اجتماعی هستند.

بر اساس تحقیقات خود Veed، بیش از یک سوم مصرف کنندگان با ویرایش ویدیوها مشکل دارند. این کاربران بدون زمان یا تجربه هستند که ابزارهایی مانند Magic Cut واقعاً به کار گرفته می شوند – راهی آسان برای کلیپ خودکار بهترین برداشت ها برای TikTok، Shorts و Reels.

ویرایشگر هوش مصنوعی تنها ابزاری نیست که راه خود را در پلتفرم پیدا می کند. تولید زیرنویس، اسکریپت و تصاویر، حذف نویز پس زمینه و تبدیل متن به صدا همه در حال حاضر برجسته هستند.

مجموعه ابزار Veed یکی از معدود حوزه‌هایی بود که فکر می‌کردیم این پلتفرم واقعاً برای ما در طول بررسی ما درخشیده است. کلید زدن صفحه سبز و الف ضبط کننده صفحه نمایش رایگان دو نکته برجسته بود بنابراین، ما علاقه مند خواهیم بود که ببینیم Magic Cut در خط تولید چقدر خوب عمل می کند، به خصوص زمانی که Clean Edit کاملتر حذف شود. کاربران می توانند با ثبت نام برای دسترسی زودهنگام، آن را برای خود امتحان کنند.



منبع

هر ثانیه هنگام ساخت ویدیوی آنلاین اهمیت دارد، به ویژه در پلتفرم هایی مانند TikTok و Instagram، جایی که برندها تنها چند ثانیه فرصت دارند تا مخاطب را جذب کنند. احتمالاً، وید فکر می‌کند که «امم» و «آآآها» ما وقت ارزشمندی را تلف می‌کنند – با مجموعه Magic Cut برای پاک کردن محتوا.

بخوان  آرتمیس ۱ برای کشف آب ۲۹ آگوست به ماه پرتاب می‌شود