اختراع یک ساعت برای تشخیص فوری بحران

ناوین ناتووال رئیس راه‌حل‌های فناوری یکپارچه شرکت فیلیپس در بیانیه‌ای گفت: از آنجایی که الگوریتم ما از دستگاه خارج می‌شود، می‌توانیم از هر دستگاه تجاری دلخواه استفاده کنیم. سپس آن نشانگرها را بر روی مجموعه داده‌های بالینی خود در فضای ابری اجرا می‌کنیم تا امتیاز سلامتی ایجاد کنیم. این امتیاز ثابت است که ما می‌توانیم آن را از طریق یک مدل به هر کسی که می‌خواهد آن را به دستگاه خود یا به عنوان یک سرویس مستقل اضافه کند، ارائه دهد.

به گزارش ایسنا و به نقل از آی‌ای، وزارت دفاع ایالات متحده آمریکا (DOD) در طول همه‌گیری جهانی کوید-۱۹ یک ابزار پوشیدنی اختراع کرده است که در شناسایی‌ها بسیار ماهر است. این خبری است که این وزارتخانه به تازگی منتشر کرده است.

وزارت دفاع آمریکا سرمایه‌گذاری بسیاری برای حفظ نیروهای خود برای انجام وظایف خود می‌دهد. با این حال، خطر ابتلا به بیماری‌های عفونی مانند کوید-۱۹ همیشه یک تکرار غیرقابل‌بینی بوده است.

انتهای پیام



منبع

وزارت دفاع آمریکا با شرکت فناوری فیلیپس برای توسعه این الگوریتم همکاری و این شرکت خصوصی اکنون به دنبال تسریع تجاری‌سازی و تولید انبوه این پوشیدنی جدید است.

این سیستم جدید از یک الگوریتم مصنوعی استفاده می‌کند که با استفاده از بیمارستان‌های کووید-۱۹ داده شده است و از آموزش‌های بیومتریک از پوشش‌های درجه یک تجاری استفاده می‌کند.

اکنون این وزارتخانه آماده است تا گام‌های بعدی را در موردی که پروژه ارزیابی سریع با نامیده می‌شود، بردارد.

وزارت دفاع آمریکا بودجه‌ای را برای اضافه کردن ۴۵۰۰ کاربر دیگر از فناوری پوشیدنی در بخش‌های مختلف دریافت کرده است. گروهی که این فناوری جدید را دریافت می‌کنند، ۳۶۰ گروهبان اول در بخش رزم هوایی خواهند بود.

بخوان  آیا می‌توان سیر پیری را کند کرد؟
مایکل وِرنال سرگرد نیروی هوایی و مدیر بخش مدیریت استعدادها و ارزیابی‌ها می‌گوید: گروه‌بانان به عنوان ستون‌های همه سازمان‌ها در اولین نیروی هوایی ایالات متحده آمریکا می‌توانند این فناوری را انجام دهند و این فناوری را می‌توانند زندگی کنند و عمل کنند که به آنها کمک می‌کنند.

جف اشنایدر مدیر برنامه توسعه RATE می‌گوید: اکنون وزارت دفاع آمریکا با این سیستم هوشمند هوشمندیاب موسوم به RATE می‌تواند از پوشیدنی‌های تجاری برای نظارت غیرتهاجمی برای سلامت یک عضو استفاده و هشدارهای اولیه را در مورد خطر احتمالی قبل از گسترش آن ارائه دهد.

وزارت دفاع ایالات متحده دولت یک پوشیدنی اختراع کرده است که با سرعت عمل می کند و این دستگاه به زودی توسط ۳۶۰ گروهبان می شود.

الگوریتم RATE تشخیص زودهنگام بیماری‌های عفونی را تا ۴۸ ساعت قبل از وقوع حوادث ممکن می‌کند و به طور کلی می‌تواند وقوع را تا شش روز زودتر پیش‌بینی کند.

کریستوفر گریدل، فرماندهی جنگ هوایی می‌گوید: فناوری سرانجام محصولی را تولید می‌کند که سلامت و تندرستی را برای جامعه گروهبانان که سلامتی خود را بر سلامتی خود ترجیح می‌دهند، افزایش می‌دهند.