امارات به زودی از ChatGPT به عنوان پیشنهادی استفاده می‌کند

در حالی که برخی از متولیان آموزش و معلمان در سراسر جهان (به ویژه در نیویورک) از هوش مصنوعی در کلاس‌های درس ممنوع کرده‌اند، امارات عمومی عربی از این فناوری جدید استقبال می‌کند.

الفلاسی می‌گوید: همه ما کووید را گذرانده‌ایم و متوجه شده‌ایم که فناوری در آموزش چقدر مهم است.

امارات دولت عربی به زودی معلمان هوش مصنوعی بر اساس ChatGPT را برای کلاس‌های درس معرفی می‌کند که این سیستم‌های مکمل کار معلمان خواهند بود و قرار نیستند جایگزین شوند.

وی افزود: با سرعت گرفتن پیشرفت‌ها در علم و فناوری آموزشی در سراسر جهان، روش‌های سنتی تدریس تغییر کرده و ابزارهای نوآورانه کلاس کلاس را از طریق مسیری و از راه دور متحول کرده‌اند.

وی افزود: ما در حال تنظیم یک خط مشی هستیم که توصیه‌هایی را به اساتید و معلمان می‌دهند که چگونه می‌توان از این مدل‌های بزرگ زبانی به نفع خود استفاده کرد تا به دانش‌آموزان در این راه با آن کمک کند، اما در عین حال مطمئناً نتیجه می‌شود. که آنها بهترین را داشته باشند.

انتهای پیام



منبع

امارات دولت عربی متوجه شد که فناوری چقدر می‌تواند مفید باشد که بیماری کوید-19 در حال حاضر بود و تمام آموزش‌ها باید به حالت آنلاین و از راه دور منتقل می‌شد.

این خبر را وزیر آموزش این کشور در یک کنفرانس آموزشی مطرح کرده است.

این اظهارات در جلسه‌ای از آموزش وزیر برای حل آخرین تحولات در زمینه هوش مصنوعی و استفاده از آنها به نفع آموزش بیان شد.

احمد الفلاسی وزیر آموزش امارات در اجلاس آموزشی «الف» گفت: در وزارت آموزش، ما متعهد به پذیرش فناوری‌های پیشرو هستیم و با شرکای خود برای توسعه معلمان هوش مصنوعی مبتنی بر GPT و فناوری آموزشی برای ارتقای سیستم آموزشی در امارات عمومی عربی همکاری می‌کنیم. .

بخوان  لوئیزیانا برای دسترسی به Pornhub و سایر سایت‌های بزرگسالان به شناسه دولتی دیجیتال نیاز دارد

پذیرش و ترویج این فناوری جدید

وی در پایان گفت: ما به جای آن فناوری را تنها ابزاری برای غلبه بر بحران بدانیم، باید به عنوان ابزاری برای کمک به تغییر آموزش نیز فکر کنیم.

الفلاسی گفت که همکاران برای اطمینان از استفاده از فناوری‌های هوش مصنوعی برای افزایش کیفیت و آموزش کار می‌کنند و قرار نیست این سیستم‌ها جایگزین معلمان شوند. وی همچنین گفت که آنها با شرکای خود مانند شرکت های مایکروسافت و OpenAI همکاری خواهند کرد.

به گزارش ایسنا و به نقل از آی‌ای، ربات های هوش مصنوعی که این روزها پس از ارائه عمومی ربات های توسعه یافته توسط شرکت OpenAI موسوم به ChatGPT به شدت در حال توسعه هستند، می توانند زودی در کلاس های درس کشور امارات عربی تدریس کنند.

الفلاسی گفت: این فناوری باعث می‌شود معلمان، دانشگاهیان و مربیان در سطح جهان نه تنها نحوه تدریس خود را ارزیابی کنند، بلکه ارزیابی خود را نیز ارزیابی کنند. ما در امارات توافق کردند که این فناوری را بپذیریم.