اپل ویژن پرو در زمان راه اندازی نتفلیکس، اسپاتیفای یا یوتیوب نخواهد داشت – آیا این هدست در حال حاضر به عنوان یک پخش کننده رسانه محکوم شده است؟



اگرچه هیجان برای عرضه هدست واقعیت ترکیبی Apple Vision Pro در حال افزایش است (پیش‌سفارش‌ها اکنون به صورت زنده انجام می‌شود)، کاربران بالقوه مجبورند نه تنها YouTube یا Spotify، بلکه Netflix را نیز بدون استفاده از این هدفون انجام دهند. در حالی که دیزنی پلاس و اپل تی‌وی پلاس (بدیهی است) تضمین شده‌اند که بدون نیاز به جعبه در دسترس خواهند بود، اما باید بپرسیم که آیا می‌توانید بدون این سه غول رسانه‌ای از ویژگی‌های سینمایی این هدست بهره ببرید.

در حالی که برخی از رقبای استریم برای استقبال از Apple Vision Pro (از جمله Peacock، ESPN و Paramount Plus) عجله دارند، به نظر می رسد نتفلیکس و یوتیوب در حال انجام بازی انتظار هستند و هنگامی که هدست راه اندازی شود، کاربران اپل ویژن پرو باید به خدمات مربوطه خود دسترسی داشته باشند. از طریق مرورگر سافاری (که نسخه ویژن پرو خود را دارد) نه از طریق برنامه های اختصاصی. با توجه به الف گزارش بلومبرگنتفلیکس جدیدترین شرکتی است که تایید کرده است که برنامه visionOS ارائه نخواهد کرد.



منبع