این همه زن در فناوری کجا هستند؟


زنان در فناوری

اعتبار: Unsplash/CC0 دامنه عمومی

بیانکا ترینکنرایش در حالی که به عنوان مدیر پروژه توسعه نرم‌افزار در ریودوژانیرو برزیل کار می‌کرد، همیشه یکی از معدود زنان حاضر در اتاق بود – و اغلب از خود می‌پرسید که چرا. هنگامی که او به عنوان دکترا به NAU آمد. دانشجو، او این فرصت را داشت که به دنبال پاسخ باشد.

Trinkenreich به لابراتوار تحقیقاتی مهندسی نرم افزار ایگور استاینماچر استادیار پیوست و در آنجا به بررسی چگونگی و چرایی عدم حضور زنان در زمینه توسعه نرم افزار منبع باز پرداخت.

Trinkenreich گفت: «وقتی به انواع زیادی از افرادی که در توسعه نرم‌افزار متن‌باز شرکت نمی‌کردند نگاه کردم، متوجه شدم که نمایندگی زنان به‌ویژه کم است. “به عنوان یک زن در زمینه فناوری و به عنوان یک مادر با یک دختر، من واقعاً می خواستم بفهمم که چرا ما آنجا نیستیم و چه کاری می توانیم انجام دهیم تا نسل های آینده زنان را تشویق کنیم تا آنجا باشند.”

یافته های Trinkenreich، منتشر شده در a پایان نامه در بهار گذشته، او یکی از معتبرترین تمایزات صنعت را به دست آورد: جایزه پایان نامه از گروه علاقه ویژه انجمن ماشین های محاسباتی در زمینه مهندسی نرم افزار. فارغ التحصیل اخیر NAU اولین برزیلی و اولین آمریکایی لاتین است که برنده این جایزه شده است که هر سال فقط به یک دکترا داده می شود. فارغ التحصیل در سراسر جهان

Trinkenreich هرگز برای مطالعه تنوع و بازنمایی در نرم افزار برنامه ریزی نکرده بود. اما وقتی شنید که Steinmacher، یک هموطن برزیلی که در کنفرانسی در سال 2015 با او ملاقات کرده بود، به دنبال یک دستیار تحقیقاتی فارغ التحصیل برای پیوستن به یک پروژه تحقیقاتی برای بررسی تنوع در بخش توسعه نرم‌افزار منبع باز است، از این فرصت استفاده کرد تا درخواست دادن.

Trinkenreich گفت: “وقتی به NAU رسیدم، گفتم، “خوب، قبلاً هرگز در این زمینه کار نکرده‌ام، اما من واقعاً به گنجاندن اعتقاد دارم و می‌خواهم به فراگیرتر شدن مهندسی نرم‌افزار کمک کنم.”

Trinkenreich با یک بررسی عمیق در تحقیقات قبلی در مورد نابرابری در نرم افزار منبع باز شروع کرد. او دریافت که حتی زمانی که زنان دارای مهارت‌های فنی مشابه مردان بودند، کارشان سخت‌تر ارزیابی می‌شد: زمانی که کد را به‌صورت ناشناس ارسال می‌کردند، بهتر از زمانی که آن را با نام خود ارسال می‌کردند دریافت می‌شد.

Trinkenreich معتقد است که رفتار نابرابر امروزی ارتباط زیادی با نحوه شروع توسعه نرم افزار منبع باز دارد.

او گفت: “در گذشته، این یک باشگاه پسران بود، یک دسته از مردان در یک گاراژ.”

از آنجایی که بسیاری از بزرگترین شرکت‌های نرم‌افزاری از این طریق شروع به کار کردند، این کلیشه را ایجاد کردند که زنان نمی‌توانند کارهای سخت را انجام دهند، ساعات طولانی را صرف کنند، بخشی از بحث‌های سخت باشند. شرکت‌های بزرگ و تا زمانی که بعداً زیر سقف آنها قرار نگرفته‌اند، هیچ دستورالعملی برای گنجاندن منابع انسانی برای محافظت از زنان در برابر محرومیت یا رفتار ناعادلانه وجود ندارد. گاهی اوقات یک کد رفتار کافی نیست.”

Trinkenreich معتقد است که فرصت های زیادی برای جوامع نرم افزاری منبع باز وجود دارد که فراگیرتر شوند. او در پایان نامه خود ترکیبی از استراتژی ها را برای هدف قرار دادن بسیاری از چالش های پیش روی زنان در فناوری پیشنهاد کرد.

او نوشت، یکی از راه‌های جذب زنان و اقلیت‌ها، نشان دادن آنها در مواد استخدامی، تبلیغات و دارایی‌های رسانه‌ای شرکت است تا به مهندسان نرم‌افزاری کمک کند تا خود را در این زمینه ببینند.

یکی دیگر از آنها نمایش داستان های موفق زنان در وب سایت ها و رسانه های اجتماعی شرکت است و نشان می دهد که شرکت از زنانی که آنها استخدام می کنند حمایت می کند و آنها را تشویق می کند. او گفت که یکی دیگر از این موارد این است که دختران جوان بیشتری را در معرض کدنویسی قرار دهند و از نوشتن زودهنگام توانایی های آنها اجتناب کنند تا مبادا آنها را از دنبال کردن مشاغل فنی منصرف کند.

Trinkenreich می گوید: «مطالعات نشان می دهد که در دوران تحصیلات اولیه، دختران مشکلات را متفاوت از پسران حل می کنند. “دختران ترجیح می دهند قبل از حل یک مشکل درک کاملی از آن احساس کنند، در حالی که پسرها بیشتر سرهم بندی می کنند. بنابراین ممکن است به نظر یک معلم این باشد که یک دختر در درک مشکل کندتر است، اما واقعیت این است که او برای درک مشکل وقت می گذارد. در کل.”

Trinkenreich که اکنون یک محقق فوق دکترا در دانشگاه ایالتی اورگان است، مفتخر است که برای پایان نامه خود جوایزی کسب کرده است، اما او گفت که این کار را به تنهایی انجام نداده است. تمرکز NAU بر تفکر فراگیر مستحق اعتبار زیادی است: این امر او را به سمت ایجاد یک کمیته پایان نامه متشکل از هیئت علمی کامپیوتر و علوم اجتماعی هدایت کرد که تحقیقات او را غنی کرد.

Trinkenreich گفت: «احساس می‌کنم با این پایان‌نامه به زنان، و به همه دانشجویان و اساتیدی که در طول دوران تحصیلم در NAU از آنها آموختم، کمک می‌کنم. “امیدوارم که چشمان مردم را به معنای انجام تحقیق در مورد همه جنبه های تنوع – مانند سن، دوران تصدی، نژاد، قومیت، هویت جنسیتی – و اهمیت آن باز کند.”

اطلاعات بیشتر:
درک و حمایت از مشارکت زنان در نرم افزار منبع باز: biancatrink.github.io/files/pa … SERTATION_BIANCA.pdf

ارائه شده توسط دانشگاه آریزونا شمالی


نقل قول: همه زنان در فناوری کجا هستند؟ (2024، 29 ژانویه) در 29 ژانویه 2024 از

این برگه یا سند یا نوشته تحت پوشش قانون کپی رایت است. به غیر از هرگونه معامله منصفانه به منظور مطالعه یا تحقیق خصوصی، هیچ بخشی بدون اجازه کتبی قابل تکثیر نیست. محتوای مذکور فقط به هدف اطلاع رسانی ایجاد شده است.





منبع

بخوان  بازی با مرگ پسر نوجوان حین ضبط ریلز اینستاگرام + فیلم