بالگرد بدون سرنشین کاوازاکی رکوردشکنی کرد



بالگرد بدون سرنشین شرکت ژاپنی کاوازاکی موسوم به K-RACER-X2 موفق شد یک محموله ۲۰۰کندی را بلند و حمل کند که بارها را حمل و نقل کند در مناطقی که برانگیز متحول می‌شوند.

به گزارش ایسنا، شرکت صنایع سنگین کاوازاکی با آزمایش بالگرد آزمایشی بدون خدمه خود به نام K-RACER-X2 به نقطه عطف مهمی دست یافته است و رکورد قابل توجه حمل بار 2000 را به ثبت رسانده است.

به نقل از این، بزرگترین محموله‌ای است که توسط یک هوانورد بدون سرنشین توسعه یافته در ژاپن انجام شده است.

این آزمایش در میدان آزمایشی ربات فوکوشیما با این بالگرد را برای مقابله با چالش‌های حمل محموله‌های سنگینی که پهپادهای استاندارد قادر به انجام آن هستند، نشان داد.

مناطق ژاپنی به دلیل کاهش نیروی کار و عوامل دیگر برای حفظ امنیت کوهستان و نقل و انتقال تلاش می‌کنند. با وجود این، محبت‌های قابل توجهی برای تحویل مولفه‌ها به کلبه‌های کوهستانی و حفظ زیرساخت‌های عمومی در این مناطق وجود دارد.

بالگرد بدون سرنشین K-RACER-X2 مجهز به موتور سوپرشارژ ۳۰۰ اسب بخاری هایپربایک H۲R کاوازاکی است که این مشکلات را حل می کند.

کاوازاکی کاربرد این بالگرد را در تحویل تجهیزات به کلبه‌هایستانی، حل به چالش‌های حمل و نقل در فجایع و بلایای طبیعی و کوه‌های جابجایی محموله در شرایط چالش برانگیز می‌بیند.

توسعه قابلیت‌ها با فناوری K-RACER

کانسپت K-RACER که در سال ۲۰۲۰ با مدل X۱ معرفی شد، اکنون با معرفی مدل X۲ توسعه یافته است. X2 دارای اصلی بزرگتری است که بارگیری موتور آن را به 200 متر در سطح دریا می‌دهد.

بخوان  دولت برزیل فروش گوشی‌های اپل را ممنوع کرد

این بالگرد همه کاره بدون سرنشین دارای صد کیلومتری و استقامت پروازی بیش از یک ساعت است.

تمرینهای کاوازاکی به نیازهای اجتماعی در آزمایشهای نمایشی در دنیای واقعی مسبوق به سابقه و مشهود است.

سری K-RACER به طور خاص به مهارت مهندسی موتور سیکلت کاوازاکی را با تخصص هوانوردی این شرکت ترکیب می‌کند. مدل X2 از یک موتور رفت و برگشتی با بنزین با اکتان بالا بهره می‌برد، که این شرکت را به نوآوری نشان می‌دهد.

موتور رفت و برگشتی یا موتور پیستونی، یک ماشین گرمایی است که با استفاده از یک یا چند پیستون که حرکت می کند و برگشتی انجام می دهد، فشار را به حرکت دورانی می کند.

همچنین سوپرشارژهای انتخاب سوپرشارژهای H2R نشان دهنده موتور ارائه دهنده کاوازاکی به پیشبرد مرزهای فناوری و ایجاد راه حل های غیر متعارف است.

نگاه به آینده

نسخه‌های اخیر کاوازاکی، به ویژه نمایش بلند کردن این بار ۲۰۰ قهرمانی، بالگرد KRACER-X2 را به عنوان یک بازیگر قدرتمند در حوزه هواپیماهای باری بدون قرار داده است.

کازاکی با آزمایش‌های مداوم و توسعه سیستم بارگیری و خودکارسازی، راه را برای خدمات حمل و نقل و انتقال محموله بدون استفاده از انسان هموار می‌کند.

این شرکت فناوری C خود را برای پیشرفت بیشتر با هدف ارائه نسخه K-ER-X2 به بازار عرضه می‌کند.

در بالگرد بدون سرنشین K-RACER-2 کاوازاکی گواهی پایان بر این شرکت برای مقابله با ابزارهای نوآورانه و غیرعادی اجتماعی است. ادغام نیروی سیکلت با نبوغ هوانوردی، امکانات رفاهی را در حمل و نقل محموله بدون خدمه موتور ارائه کرده است و گامی مهم رو به جلو در طراحی لجستیک هوایی است.

بخوان  کُند کردن روند پیری با تنظیم یک واکنش در سلول‌ها

انتهای پیام



منبع