با این ماسک به راحتی‌ در کتابخانه با تلفن صحبت کنید



یک ماسک جدید که به تازگی در نمایشگاه CES رونمایی شده است، صدا را به قدری کاهش می دهد که با پوشیدن آن حتی می توانید در کتابخانه ای نیز با تلفن صحبت کنید.

به گزارش ایسنا، ماسک اسکایتد (Skyted) صدا را ۲۵ دسی بل کاهش می‌دهد تا حتی کسی که در کنار شماست نمی‌تواند بفهمد که چه می‌گویید.

به نقل از انگجت، این شرکت محصول خود را در CES 2024 در بخش پوشیدنی های کاهش دهنده سر و صدا عرضه کرد. محصولی که به کاربر این امکان را می‌دهد تا آزادانه در مورد اطلاعات محرمانه در هر جایی صحبت کند بدون آن که نگران رسیدن به صدایش به اطرافیان باشد. این جزوه پروژه های فناوری شرکت کیک استارتر است که یک شرکت آمریکایی عام المنفعه بوده و به پروژه های نوآورانه و استارت آپ های خلاق کمک می کند. محصولات گوناگون در وب سایت این شرکت برای جذب سرمایه عمومی قرار می گیرند.

اسکایتد پیش از این چند بار از هدف مالی ۸۸۰۰ دلاری خود گذشته است و تا این لحظه ۵۴ هزار دلار جمع‌آوری کرده است و این نشان می‌دهد که محصول آنها در بین مردم محبوب شده است.

اما نمونه اولیه اسکیتد که در نمایشگاه رونمایی شده قابل توجه است. نسخه اولیه بند سر کشسان نمی تواند آن را روی سر نگاه داشته باشد و باید در حین بررسی آن را روی صورت نگه دارید اما چگونه ماسک خوب به نظر می رسد.

این ماسک طوری ساخته نشده است که به طور کامل سر و صدا را از بین ببرد یا به شما اجازه دهد خشم خود را در وسط یک رستوران فریاد بزنید و همچنان صدای شما شنیده شود. با این حال، صدا را ۲۵ دسی بل کاهش می دهد، بنابراین اگر با صدای طبیعی صحبت کنید، شخص در کنار شما چیزی که می‌گویید را نمی‌شود.

بخوان  ویندوز 11 بالاخره می‌تواند مدیریت رنگ را آسان‌تر کند و این خبر خوبی برای هنرمندان و گیمرها است

این ماسک که از فناوری مشابه مدل‌های جدید موتورهای جت است که برای بیرون آوردن صدا از کابین استفاده می‌کنند، می‌برد، می‌برد، در یک محیط کنترل شده پراکنده می‌کند. حفره های کوچک در وسط قسمت داخلی ماسک و محفظه های ۱۲ میلی متری در دو طرف وجود دارد. یک میکروفون در داخل ماسک قرار می‌گیرد و به مدل دستگاه بسته می‌شود، می‌تواند از بلوتوث یا سیم به تلفن یا لپ‌تاپ شما متصل شود، بنابراین می‌توانید هم صدای خود را داشته باشید و هم افراد دیگر را در خود تماس بگیرید.

اسکایت حال حاضر با قیمت اولیه ۲۹۹ دلار در کی‌استارتر در گذراندن دوره‌های مقدماتی قیمت آن ۱۰۰ دلار افزایش می‌یابد.

استفان هرسن (Stephane Hersen)، اسکایتد می‌گوید که با تلفن صحبت می‌کند، این معنی را دارد که در مسیرهای طولانی‌تر در صورت نیاز به تماس‌های کاری را نداشته باشد. با اسکایتد آنها قادر خواهند بود این کار را انجام دهند.

انتهای پیام



منبع