برنامه های بزرگ توییتر 2.0 ایلان ماسک فاش شد: فقط واتس اپ را کپی کنید

واتس اپ همچنین پیام های رمزگذاری شده را ارائه می دهد و اغلب به عنوان یکی از مزایای اصلی این برنامه معرفی می شود. فعالان حریم خصوصی و آزادی بیان از این اطلاعیه استقبال کرده اند و مزایای آشکاری در این خصوص وجود دارد، به ویژه برای افرادی که در رژیم های سرکوبگر زندگی و کار می کنند.

با این حال، آنچه باید نگران کننده باشد این است که با بحث های اخیر مانند حذف چک های آبی قدیمی و افزایش لفاظی های افراطی از سوی برخی از کاربران که منجر به مهاجرت تبلیغ کنندگان شده است (طبق منابع مختلف، از جمله رویترز (در برگه جدید باز می شود)، این احساس وجود دارد که توییتر ممکن است ارتباط خود را از دست بدهد. اعلام چند ویژگی جدید که رقبا در حال حاضر ارائه می دهند، باعث کاهش آن نمی شود. اگر قرار است توییتر زنده بماند، برنامه‌های ماسک توییتر ۲.۰ باید جاه‌طلبانه‌تر باشد – اما این نیز چشم‌انداز ترسناکی است.





منبع

در توییت بالا، ماسک همچنین اعلام کرد که پیام‌های مستقیم (DM) اکنون رمزگذاری خواهند شد و قول داد که این ویژگی “به سرعت در حال رشد است.”

آن را مخفی نگه دارید، آن را ایمن نگه دارید

امکان برقراری تماس های ویدیویی و صوتی از طریق توییتر مطمئناً پیشرفت جالبی است و آن را با واتس اپ و مسنجر فیس بوک که این ویژگی ها را نیز ارائه می دهند، نزدیک تر می کند.

مانند رویترز گزارش می دهد (در برگه جدید باز می شود)ماسک در توییتی اعلام کرد که “به زودی چت صوتی و تصویری از دسته شما با هر کسی در این پلتفرم ارائه می شود، بنابراین می توانید بدون دادن شماره تلفن خود با مردم در هر نقطه از جهان صحبت کنید.”