اولین انسانها 26 هزار سال پیش از چین به قاره آمریکا رسیده است

دومین مورد نیز در دوره ذوب یخ بین ۱۹۰۰۰ تا ۱۱۵۰۰ سال پیش رخ داده است.

پژوهش‌های جدید نشان می‌دهد که انسان‌ها در ۲۶ هزار سال پیش از چین به قره آمریکا رفته‌اند، به این معناست که ۱۰ هزار سال زودتر از معنای آن می‌شود، انسان به قره گذاشته است.

این دودمان که به نام D4h شناخته می‌شود، در این پژوهش مورد بررسی قرار گرفت و به گروه اجازه داد تا اجداد مادری را در طول ۱۰ سال ردیابی کنند.

اولین انسانها 26 هزار سال پیش از چین به قاره آمریکا رسیده است

این گروه با تجزیه و تحلیل و تحلیل دیان‌های میتوکندری که از مادران به فرزندان منتقل شده‌اند، اصل و نسب یک زن را ردیابی کردند و پیوندهای جمعیت‌های عصر پارسی آسیای شرقی را با جمعیت‌های پایه در شیلی، پرو، بولیو، برزیل، اکوادور، مکزیک. و کالیفرنیا یافتند.

پژوهشگران آکادمی علوم چین روز سه شنبه شواهدی را اعلام کردند که اولین مهاجران از منطقه ساحلی شمال چین به قاره آمریکا سفر کرده اند.

در این مطالعه آمده است که در دوره ذوب یخبندان، یک زیرگروه از شمال ساحلی چین به ژاپن مهاجرت کرده است.

در طول دومین مهاجرت بود که یک پیوند ژنتیکی شگفت‌انگیز را بین بومیان آمریکا و ژاپنی‌ها پیدا کردند.

نتایج این مطالعه دو رویدادی را نشان داد. مورد بین ۱۹۵۰۰ تا ۲۶۰۰۰ سال پیش در زمان آخرین یخبندان دارایی بود، اولین زمانی که پوشش یخ در بالاترین حد خود بوده و شرایط آب و هوایی در شمال چین احتمالاً نامساعد بوده است.

زمانی اعتقاد بر این بود که سیبریایی‌های باستان از روی تنگه برینگ که روسیه امروزی و آلاسکا را به هم وصل می‌کند، عبور کرده و اجداد بومیان آمریکا بوده است.

بخوان  توییتر، تبلیغات علیه تسلا را حذف می‌کند!

دکتر یو چون لی، انسان‌شناس مولکولی در آکادمی علوم چین و سرپرست این مطالعه می‌گوید: نسب آسیایی بومیان پیچیده‌تر از آن چیزی است که قبلا ذکر شده است. علاوه بر منابع اجدادی که قبلاً در سیبری، استرالیا-ملانزیا و آسیای جنوب شرقی توضیح داده شده بود، نشان دادیم که ساحلی چین نیز در استخر ژنی بومیان آمریکا نقش داشته است.

این کار همچنین منجر به کشف یک رویداد مهاجرتی دیگر در 19 هزار و 500 سال پیش شد که به دلیل بهبود آب و هوا افزایش سریع جمعیت بوده است.

به گزارش ایسنا و به نقل از دیلی‌میل، یک مطالعه جدید نشان می‌دهد که انسان‌های باستانی ۲۶ هزار سال پیش، ۱۰ هزار سال زودتر از آن چیزی که می‌شود به قاره آمریکا فرستاد.

لی گفت که کدام نقطه این مطالعه تعداد نمونه‌هایی است که آنها کشف کرده‌اند و شواهد تکمیلی از دی‌ان‌ای کروموزومی دارند که نشان می‌دهد مرد بومیان آمریکا همزمان با اجداد زن در شمال چین زندگی می‌کنند و این یافته‌ها، آنها را نسبت به تحقیقات خود مطمئن می‌کند. کرد.

پژوهشگران با تحلیل و تحلیل جهش‌هایی که در طول زمان به وجود آمده بودند، با نگاهی به موقعیت‌های جغرافیایی نمونه‌ها و استفاده از تاریخ‌گذاری کربن ایجاد منشاء و تاریخچه گسترش D4h را ایجاد می‌کنند.

وی گفت: با این حال، ما نمی‌دانیم که در کدام مکان خاص در شمال ساحلی چین رخ می‌دهد و چه رویدادهایی باعث ایجاد این مهاجرت می‌شود و بیشتر می‌شود، به ویژه ژنوم‌های باستانی برای پاسخ به این سؤالات مورد نیاز است.

اولین انسانها 26 هزار سال پیش از چین به قاره آمریکا رسیده است

انتهای پیام



منبع

بخوان  خاطرات فضانورد زن ناسا از مبارزه با تبعیضها در راه رسیدن به فضا

آنها صد هزار نمونه دی‌ان‌ای مدرن و ۱۵ هزار نمونه باستانی را در سراسر اورآسیا بررسی کردند و در نهایت به ۲۱۶ فرد معاصر و ۳۹ فرد باستانی رسیدند.

افزایش جمعیت انسانی در این دوره ممکن است ایجاد شود.

این کشف به توضیح شباهت‌های باستان‌شناسی میان مردمان پارینه سنگی چین، ژاپن و قره آمریکا کمک می‌کند.