جیمیل با ترکیب تبلیغات با ایمیل‌های معمولی مواجه شد که بسیاری را در اینترنت آزار می‌دهد

بیشتر ببین

بنا را بر صداقت گذاشتن

گوگل اکنون با تبلیغات جیمیل همراه است pic.twitter.com/7ls0wTHoNR2 مه 2023

ما دوست داریم به گوگل این شک و تردید را بدهیم که این یک هواپیماربایی دیگر یا یک حادثه داخلی است و نه شروع یک برنامه تبلیغاتی دیگر. در زمان نگارش این مقاله، تنها کلمه رسمی که تاکنون شنیده ایم، توییت قبلی است. بنابراین، ما از گوگل پرسیدیم که آیا می‌خواهند در مورد این تبلیغات که در حساب‌های جیمیل ظاهر می‌شوند، اظهارنظر کند. اگر پاسخی شنیدیم، این داستان را به‌روزرسانی خواهیم کرد.

آیا تبلیغات در اکانت جیمیل خود را دوست دارید؟ نه؟ خوب، حیف است زیرا به نظر می رسد که ما حتی بیشتر از این هم خواهیم داشت. اسکرین‌شات‌هایی از سراسر اینترنت نشان می‌دهد که کاربران تبلیغاتی بیش از حد معمول در Gmail برای دسک‌تاپ و موبایل دریافت می‌کنند.

از طرف دیگر، اینطور نیست که گوگل هم بی گناه باشد. 80 درصد از درآمد این شرکت از تبلیغات دیجیتال است. به گزارش گاردین (در برگه جدید باز می شود). بنابراین این غول فناوری بیش از حد کافی دلیل دارد تا راه های جدیدی برای تبلیغات کسب و کارها ایجاد کند. در گزارش اخیرفایننشال تایمز “ادعا می کند که یک ارائه داخلی دیده است” که در آن غول فناوری قصد دارد از هوش مصنوعی مولد برای ایجاد تبلیغات اصلی “از تبلیغاتی که قبلاً توسط دستان انسان ایجاد شده است” استفاده کند.

مطمئن شوید که TechRadar که اخیراً به روز شده است را بررسی کنید لیست بهترین مسدود کننده تبلیغات در سال 2023. ما احساس می کنیم ممکن است به یکی نیاز داشته باشید.

بخوان  تست زیرمداری نسل جدید کپسول زیستی کاملا ایرانی به‌زودی انجام می‌شود





منبع

در نتیجه، تشخیص تفاوت بین این دو در یک نگاه بسیار دشوارتر است، حتی اگر آیکون تبلیغی داشته باشند که آنها را به این شکل نشان دهد.

تبلیغات سرزده

تبلیغات چیز جدیدی نیست جیمیل، اما معمولاً در بالای برگه های تبلیغات و اجتماعی قرار می گیرند که به راحتی می توان آنها را نادیده گرفت. با این حال، قرارگیری جدید همه چیز را تغییر می دهد و تبلیغات را بین ایمیل های واقعی یکپارچه می کند.