بهترین لپ تاپ بازار لیست بهترین مدل لپتاپ های جهان موجود در بازار ایران پلازا

البته برخی از افراد می‌گویند که طراحی این لپ‌تاپ چندان چشمگیر نیست. بااین‌حال، عملکرد سریع این دستگاه آن را به یکی از بهترین لپ تاپ های ایسوس 2022 تبدیل کرده است. اگر به دنبال دستگاهی هستید که بتوانید هم به‌عنوان لپ‌تاپ و هم به‌عنوان تبلت از آن استفاده کنید، لپ‌تاپ ایسوس VivoBook Flip 14 گزینه خوبی برای شما به نظر می‌رسد. اگر به دنبال لپ تاپ های ارزان ایسوس 2022 هستید، لپ‌تاپ ایسوس مدل Chromebook Flip C436 یکی از این موارد است.

راهنمای خرید لپ تاپ گیمینگ (تابستان

همچنین برای برخی بازی های سبک مناسب است، با صفحه نمایش 13.5 یا 15 اینچی در دسترس است و طراحی تبلت به نوت بوک 2 در 1 را ارائه می دهد. به علاوه، مهم نیست که به چه نوع لپ تاپی نیاز دارید، لپ تاپ های ایسر از عهده این کار برمی آیند. Acer همه چیز دارد، از کروم بوک های مقرون به صرفه و لپ تاپ های ارزان برای دانش آموزان گرفته تا اولترابوک های ممتاز، لپ تاپ های همه کاره 2 در 1، و لپ تاپ های بازی قدرتمند. لپ تاپ های اچ پی یکی از محبوب ترین برندهای لپ تاپ در روزهای اول بودند. اگرچه این برند تجاری مانند گذشته درخشش ندارد، این دستگاه های قابل اعتماد هنوز هم مورد علاقه بسیاری هستند و جدیدترین لپ تاپ های‌شان واقعاً سطح کیفیت را بالا برده اند.

بهترین لپ تاپ تا 50 میلیون تومان [مرداد 1401]

در بخش سخت افزار نیز وجود پردازنده Core i H که دارای 8 هسته و 24 مگابایت کش با گرافیک RTX3070 نیز نشان از اهتمام کامل ام اس آی برای عرضه یک لپ تاپ مخصوص طراحی و حرفه‌ای دارد. دیگر انتخاب در این بازه قیمتی از برند اینتل و از خانواده NUC X15 این شرکت با کد C71FBG است. اما اگر طرفدار برند اپل هستید، در این صورت MacBook Air 13 -MGN73 لپ تاپ بهتری است. این لپ تاپ از یک کارت گرافیک 7CORE GPU استفاده کرده که در کنار پردازنده M1 عملکرد مطلوبی در کارهای گرافیکی خواهد داشت.

بخوان  خرید اینترنتی کتاب QRS تکنولوژی پرتوشناسی | 1biti

بهترین لپ تاپ ایسوس با قیمت مناسب به لطف پردازنده Intel Core i5 1135G7 خود قادر به اجرای نرم‌افزارها است و پردازنده گرافیکی NVIDIA Geforce MX330 GDDR5 عملکرد خوبی در آن دارد. سری ROG لپ تاپ‌های ایسوس با بهره‌گیری از مشخصات فنی مناسب و البته قدرتمند، عملکرد عالی و درخشانی از خود نشان داده‌اند. ایسوس این سری از نوت بوک‌ها را باهدف استفاده برای گیمرها عرضه کرده است. ROG Strix G15 G512LV-ZA یکی از بهترین لپ تاپ ایسوس برای گیمینگ است که به سخت افزار قدرتمندی مجهز شده است.

  • اگر کاربری هستید که به قدرت زیادی در لپ تاپ نیاز دارید و بهره‌وری صفحه نمایش لمسی برای شما باید بالا باشد، باید به سراغ محصولی بروید که از نظر باتری عمر بیشتری داشته و کارایی‌اش هم برای انجام سریع کارها، مدنظر قرار گیرد.
  • لپ تاپ مناسب برای طراحی سایت یکی از چالش‌های اصلی هر کارآموزی در زمان ورود به این صنعت پر سود بهترین لپ تاپ برای ترید است.
  • اگر برای خرید لپ‌تاپ جدید دچار سردرگمی شده‌اید، تا پایان همراه ما باشید.

بهترین لپ تاپ بازار لیست بهترین مدل لپتاپ های جهان موجود در بازار ایران پلازا

این محصول در برابر رقبای هیبریدی خود چیزی کم ندارد و می‌تواند در زمینه عملکرد و گرافیک هم رقبای خود را شکست دهد. شما بدون نگرانی خاصی در مورد عمر باتری، می‌توانید امکان طراحی و یادداشت برداری با لپ تاپ لمسی با قلم را داشته باشید. یکی دیگر از جذابیت‌های لپ تاپ شگفت انگیز ۲ در ۱ سامسونگ، وجود قلم S داخلی و همچنین پد لمسی آن است که قابلیت شارژ دستگاه‌های سازگار با Qi را به همراه دارد.

بخوان  دروغ و دروغ درباره تکنولوژی {لعنتی|غرش

ایسوس VivoBook 15

این لپ تاپ می‌تواند یک ویدیوی 4K را در ۱۲ دقیقه و ۳۴ ثانیه طی بنچمارک هندبریک به کیفیت 1080p تبدیل کند. این میزان توانست که نسبت به میانگین ۱۶ دقیقه و ۶ ثانیه‌ای برتری داشته باشد. استفاده از لپ تاپ در دانشگاه و فضای کاری هم امری است که بسیاری از علاقه‌مندان را جذب می‌کند.