به‌روزرسانی جدید «لنز Google»، ارضای هوس‌های غذایی شما را آسان‌تر از همیشه می‌کند


مهندسان Google باید هنگام طراحی این آخرین به‌روزرسانی‌ها گرسنه بوده باشند، زیرا Google Lens دارای ویژگی‌های جدیدی است که یافتن غذاهای خوشمزه را آسان‌تر می‌کند.

گوگل لنز ابزار جستجوی مبتنی بر تصویر گوگل است که به شما امکان می دهد از تصاویر به جای متن استفاده کنید. می توانید یک عکس یا اسکرین شات بگیرید و تصاویر مشابه را در وب جستجو کنید (برای دنیای واقعی Ctrl + F است). فراتر از آن گوگل، لنز همچنین می‌تواند متن را در تصویر اسکن کند و به شما امکان می‌دهد معنی یک عبارت نوشته شده را جستجو کنید، برای تکالیف خود راهنمایی پیدا کنید یا متنی را ترجمه کنید.

پیدا کردن چیزی که از یک تصویر استفاده می کند مطمئناً مفید است، اما اگر مانند ما هستید، فقط نمی خواهید بدانید که یک غذای خوشمزه به چه چیزی گفته می شود، باید بدانید کجا می توانید برای خوردن غذا بروید. آن را فورا خوب، ویژگی Google Lens Multisearch ‘near me’ به شما این امکان را می دهد که با استفاده از یک عکس گرفته شده از یک ماده غذایی جستجو کنید، و سپس یک برچسب ‘near me’ اضافه کنید تا لیستی از مکان های اطراف را پیدا کنید که آن غذا را سرو می کنند.

استفاده از گوگل لنز برای جستجوی Linzer Augen (اعتبار تصویر: گوگل)

همانطور که در مثال بالا مشاهده شد، به جای تلاش برای استنباط با جستجوی «کوکی‌های پر از مربا»، فرد قادر به گرفتن عکسی بود تا بفهمد که لینزر اوگن است. سپس با ضربه زدن روی نوار جستجو در بالا، «نزدیک من» را اضافه کردند تا نانوایی‌ها و رستوران‌های نزدیک را پیدا کنند که می‌گویند این غذا را سرو می‌کنند.

بخوان  اینشتین هم اشتباه کرد! - ایسنا



منبع