به‌روزرسانی رایگان بعدی جیمیل ردیابی تحویل‌های شما را آسان‌تر می‌کند


Gmail به‌روزرسانی رایگان دریافت می‌کند که پیگیری تحویل‌هایی که در این فصل تعطیلات و در آینده انجام می‌دهید را برای شما بسیار آسان‌تر می‌کند.

ما قبلاً آنجا بوده‌ایم: تعدادی از بهترین معاملات جمعه سیاه امسال را انتخاب می‌کنید و سپس متوجه می‌شوید که باید همه چیز را پیگیری کنید. برخی از آنها هدایایی هستند که باید آنها را رهگیری کنید تا در صورتی که شخصی که با او زندگی می کنید نگاهی به آنچه در راه است بیاندازد، برخی دیگر اقلامی هستند که باید مطمئن شوید که در تاریخ خاصی به دستتان می رسند. برای تماشای همه چیزهایی که معمولاً نیاز دارید، انبوهی از ایمیل‌ها را بررسی کنید و از کدهای رهگیری برای طیف گسترده‌ای از شرکت‌های حمل‌ونقل استفاده کنید – اگر هیچ چیز دیگری خسته‌کننده است.

گوگل در سال جاری با به‌روزرسانی جدید Gmail به دنبال ساده‌سازی کل فرآیند است که به شما امکان می‌دهد تحویل‌ها را در برنامه پیگیری کنید. ویژگی جدید ردیابی بسته در اکثر شرکت‌های حمل‌ونقل بزرگ ایالات متحده در دسترس است و وضعیت تحویل بسته خود را در یک نگاه به شما می‌دهد.

ویژگی جدید ردیابی بسته جیمیل جزئیات وضعیت بسته شما را در برنامه به شما نشان می دهد

(اعتبار تصویر: گوگل)

برای متمایز شدن در انبوه ایمیل‌های رو به رشد شما، به اطلاعیه تحویل یک برچسب جدید داده می‌شود که آخرین به‌روزرسانی مانند «محصول شما در راه است» یا یک پیام خاص مانند «چهارشنبه، ۲۱ دسامبر» را به شما می‌دهد. اگر ایمیل را باز کنید، نگاه عمیق تری به وضعیت تحویل بسته خود خواهید داشت. می‌توانید ببینید سفارش چه زمانی ارسال شده است، چه زمانی ارسال شده است و چه زمانی پیش‌بینی می‌شود که برسد.

بخوان  اولین پرتاب موشک «الکترون» از خاک آمریکا انجام شد



منبع