به‌روزرسانی اپرا پشتیبانی داخلی TikTok را اضافه می‌کند تا به رفع خارش پیمایشی کمک کند

نوار کناری در مرورگر وب اپرا از قبل به شما امکان می دهد از آن استفاده کنید واتس اپ، اینستاگرام و تکان دادن. این به یک ویژگی مفید برای بسیاری تبدیل شده است و چیزی است که آن را از سایر مرورگرها متمایز می کند. تو می توانی آپدیت را دانلود کنید (در برگه جدید باز می شود) برای پنجره ها، سیستم عامل مک، لینوکس و سایر سیستم عامل ها بلافاصله.



منبع

ادغام TikTok چیزی است که برای مدت طولانی توسط کاربران اپرا درخواست شده است، و وقتی TechRadar در ماه اکتبر از شرکت بازدید کرد، احساس کردیم که پاسخ به بازخورد بخش بزرگی از فرهنگ آن است، بنابراین از شنیدن و شنیدن آن تعجب نمی‌کنیم. در این مورد اقدام کرد.

تجزیه و تحلیل: یک افزوده مفید دیگر از Opera

می توانید TikTok را در آن فعال کنید اپرا با رفتن به نوار کناری، کلیک راست بر روی یک ناحیه و افزودن آن به نوار کناری. استفاده از آن در اینجا شبیه به استفاده از آن در آیفون یا تلفن اندرویدی شماست، اما، (اگرچه همان طور که در اولین باری که این ویژگی را امتحان کردم، روشی آسان برای دور کردن نیم ساعت از زندگی شما نیز هست).

بخوان  ابداع یک پلیمر ضد خوردگی، خود ترمیم و قابل بازیافت

اگر متوجه شده اید که برای بررسی TikTok به سراغ گوشی خود می روید، اپرا می تواند به شما اجازه دهد این کار را در مرورگر خود انجام دهید.

این یکی از عوامل رشد انفجاری TikTok بوده است – وقتی کاربران ویدیوها را در پلتفرم‌های معتبرتر به اشتراک می‌گذارند، بسیاری از افرادی که آن ویدیوها را می‌بینند تشویق می‌شوند تا خودشان این پلتفرم را امتحان کنند.

اپرا اعلام کرده است که اکنون می توانید استفاده کنید TikTok در نوار کناری آن مرورگر اینترنت، بنابراین می توانید وارد حساب خود شوید و در حالی که در حال مرور وب هستید، در فید For You حرکت کنید.

Joanna Czajka، مدیر محصول اپرا، با اعلام اضافه شدن پشتیبانی از TikTok به نوار کناری، توضیح داد که این نمونه دیگری از گوش دادن به بازخورد کاربران است.

Czajka افزود: “در حین ساخت مرورگرهای خود، ما به دنبال کردن آنچه در بین کاربران ما محبوب است بسنده نمی کنیم، بلکه سعی می کنیم یاد بگیریم چگونه، چه زمانی و در کجا با آن سرویس های پرطرفدار یا پلت فرم های رسانه های اجتماعی تعامل دارند.” فرآیند طراحی ما این است که بفهمیم چگونه یک مرورگر می‌تواند در آن شرکت کند به نحوی که بیشترین ارزش را برای کاربران ما به ارمغان بیاورد. مردم روی کاری که می‌خواهند انجام دهند تمرکز می‌کنند، نه روی کدام دستگاه.»

در چند ماه گذشته، متوجه شدم ویدیوهایی که در توییتر و فیس‌بوک به‌صورت ویروسی پخش می‌شوند و حسی که قبلاً آن‌ها را دیده‌ام، تحت تأثیر قرار می‌گیرم – و سپس متوجه می‌شوم که ابتدا آنها را در TikTok دیدم.

بخوان  زمان پرتاب آرتمیس ۱ مشخص شد