تغییر مخفی به منوی استارت ویندوز 11 در آزمایش آشکار شد – و ما آن را دوست داریم

شایان ذکر است که این ویژگی هنوز در مراحل اولیه است – به همین دلیل هنوز در ساخت پیش‌نمایش فعال نشده است – و برخی از برنامه‌های سیستمی چنین برچسبی ندارند (زمانی که باید باشند). البته با فرض این که این ترفند باعث می شود که در تست گنجانده شود، تغییر خواهد کرد (که محتمل به نظر می رسد).

اینها برنامه هایی مانند Settings، Tips، Windows Security، Xbox Game Bar، Calculator و غیره هستند.


تجزیه و تحلیل: یک لمس مفید برای افرادی که کمتر از فناوری آگاه هستند

افرادی که با ویندوز آشنایی دارند، بدون شک در بسیاری از موارد، بخش های نرم افزار خود مایکروسافت را که در طول سال ها از آنها استفاده کرده اند، می شناسند. اما برای کسانی که به دنیای کامپیوترها و تازه‌کاران ویندوز 11 تازه‌تر هستند، داشتن این برچسب مفید است، تا بدانند در لیست برنامه‌های منوی استارت چه چیزی وجود دارد.

احتمالاً هرگز از برخی از این برنامه‌ها استفاده نخواهید کرد، اما با این وجود، داشتن نشانی از اینکه کدام برنامه‌ها در منوی استارت از تلاش‌های شخص اول مایکروسافت با نصب ویندوز 11 به طور پیش‌فرض هستند، می‌تواند مفید باشد.

بیلد 23493 ویژگی برچسب‌های برنامه سیستم را در Start > All apps برای اولین بار در بیلد 23481 اضافه شده (پنهان/غیرفعال) به‌روزرسانی کرده است. اکنون برنامه‌های خاصی مانند Settings و File Explorer به جای «Microsoft = System» vivetool /enable /id:44571814,44573982 برچسب‌گذاری شده‌اند pic.twitter.com/ZTWSbce91c4 جولای 2023

امیدواریم که ویندوز 11 یک ترفند مفید برای منوی استارت دریافت کند تا به کاربران کمک کند تا برنامه های اصلی سیستم عامل را شناسایی کنند.

بخوان  آیا ترجمه های انسانی منسوخ می شود؟

پس ایده بزرگ اینجا چیست؟ مایکروسافت برنامه‌های پیش‌فرض خود را برچسب‌گذاری می‌کند – برنامه‌های خود این شرکت برای ویندوز 11 که با سیستم‌عامل از قبل نصب شده‌اند – تا کاربر به وضوح ببیند که کدام‌ها هستند.

یکی دیگر از ویژگی‌های پنهانی که اخیراً در بیلد 23493 کشف شده است، ادامه کار مایکروسافت بر روی طرح‌بندی‌های فوری است که استفاده از این بخش دوست‌داشتنی رابط کاربری را آسان‌تر و شهودی‌تر می‌کند، که باید کاربران بیشتری از ویندوز 11 را جذب کند تا با آن صحبت کنند (یا بدون شک این ایده است). .





منبع

PhantomOfEarth این تغییر را پرچم‌گذاری کرد که در بیلد پیش‌نمایش 23493 پنهان شده بود و با استفاده از ViVeTool (یک ابزار پیکربندی ویندوز که برای جستجو در سیستم‌عامل برای یافتن ویژگی‌های ورودی مانند این استفاده می‌شود) آشکار شد.