پیشرفت در حوزه پزشکی با فناوری اسکن سه‌بعدی بدن

همانطور که در یک بیانیه مطبوعاتی گفته شد، سطح جزئیات اسکن بدن برای پزشکان در هنگام انجام تشخیص تفاوت ایجاد می‌کند. به عنوان مثال، یک اسکن سه‌بعدی از سطح پوست بیمار و جزئیات آن ممکن است با تعیین میزان شیمی‌درمانی برای آن فرد کمک‌کننده باشد. بنابراین، به عنوان مثال که گالوچی توضیح داد، ارزیابی کامل بدن را می‌دهد و می‌تواند در پزشکی مفید باشد.

انتهای پیام



منبع

یک محقق هلندی در آخرین مطالعه خود پیشنهاد کرده است که فناوری اسکن سه‌بعدی بدن را ارتقا دهد، باید برای پزشکان در تشخیص بیماری‌ها افزایش می‌دهد.

به گزارش ایسنا، به نقل از آی او، آلسیو گالوچی، دانشجوی مقطع دکترای دانشگاه صنعتی آیندهوون به مطالعه جدید به‌روز شده‌ای را در مورد اسکن سه‌بعدی بدن ارائه کرده است. تحقیقات یا نسخه دقیق‌تری از اسکن‌های بی‌عدی تمام بدن را ارائه می‌دهد که توسط آن متخصصان پزشکی ممکن است از طرح‌بندی‌های بسیار دقیق برای تجزیه و تحلیل سه‌گانه و تحلیل بهره‌برداری استفاده شود. این برنامه از هوش مصنوعی برای تولید تصاویر واقعی از بدن انسان استفاده می‌کند.

احتمال دیگری که این برنامه نقشه برداری بدن ممکن است ایجاد شود، کمک به اندازه گیری دوز دقیق دارو و حتی تشخیص سرطان پوست است. به عنوان یک ویژگی، گالوچی همچنین سرورهای مصنوعی را آموزش داده است تا بدن بدن را بشمارند و درباره نظافت شخصی فرد اطلاعاتی ارائه دهند.

بخوان  دانشجویان ایالت لوئیزیانا اولین تماس را با «ایستگاه فضای بین‌المللی» می‌کنند