لری الیسون از اوراکل می خواهد که آینده مراقبت های بهداشتی جهانی را بسازد

او همچنین از کار شرکت خود بر روی سیستم V-safe مرکز کنترل بیماری آمریکا (CDC) تجلیل کرد، که یک پورتال بازخورد برای کاربران ارائه می‌دهد تا احساس خود را پس از دریافت واکسن‌هایشان که فقط در 10 هفته ساخته شد، به اشتراک بگذارند و به اشتراک‌گذاری پیشرفت کمک کرد. یافته های مربوط به ایمنی واکسن برای زنان باردار و کودکان

الیسون می‌گوید که همه‌گیری به‌طور شگفت‌انگیزی باعث شد که او و بسیاری دیگر درباره نحوه عملکرد مراقبت‌های بهداشتی متفاوت فکر کنند، به‌ویژه در ایالات متحده، جایی که یافتن اطلاعات مورد نیاز برای بیماران و ارائه‌دهندگان می‌تواند چالش برانگیز باشد.

وی ادامه داد: “ما باید کل اکوسیستم مراقبت های بهداشتی جهانی را خودکار کنیم.”

الیسون در ادامه هدف خود را ترسیم کرد – چیزی کمتر از اینکه اوراکل نه تنها سیستم های سلامت ملی، بلکه یک پلت فرم جهانی را نیز بسازد.

لری الیسون، بنیانگذار و مدیر ارشد فناوری اوراکل، چشم انداز بزرگ خود را برای تغییر روش دسترسی مردم در سراسر جهان به خدمات مراقبت های بهداشتی، بدون توجه به جایی که هستند، ارائه کرده است.

الیسون در سخنرانی در Oracle Cloud World 2022 در لاس وگاس، تعداد زیادی از افکار و ابتکارات شرکتش را برای کمک به مردم در سراسر جهان آغاز کرده است.