تکنولوژی: نیست همانگونه که شما فکر می‌کنید است}

در زمان ارتقاء NVMe، متخصصین پشتیبانی کامل از دستورات امنیتی که در اینترفیس های SCIS ،ATA و ACS استفاده شده است را تضمین کردند. طبیعت رایانش بینظم سیستم های اینترنت اشیا همچنین مشکلی برای امنیت است، چرا که وصله های ارائه شده برای باگ های سیستم عامل اصلی معمولا به کاربران سیستم های قدیمی و ارزان قیمت تر نمی رسند. SATA SSD ها به محدودیت خود رسیده اند و نمی توانند از این سریعتر عمل کنند، این مسئله در SSDهای استاندارد هم مشهود می باشد چون در آنها نیز از درگاه SATA و SAS استفاده شده است. در حالی که بسیاری از شرکت های ارائه دهنده خدمات هاستینگ و میزبان ها همچنان از درایوهای استاندارد قدیمی SSD و HDD استفاده می کنند، نیاز به ارتقاء در زیر ساخت خود را به استاندارد بعدی NVMe احساس کرده اند.

هر چند هارد دیسک های هیبریدی در مقایسه با HDDهای سنتی پیشرفت قابل توجهی داشته اند، با این حال، در NVMe ها نتایج عملکرد بسیار متفاوت می باشد. دارای تنظیمات متوسط و پیشرفته بوده و ظرفیت هارد دیسک آنها بالا است. بخش آموزش از حوزههایی است که هوشمصنوعی هنوز در آن جای پیشرفتهای بسیاری دارد. Memory Controller Hub که به مخفف MCH هم گفته میشه از اسمش پیداست که وظیفش چیه . همانطور که در قبل نیز به آن اشاره شد درایوهای NVMe برای اتصال از باس PCIe، که وجه تمایز NVMe جدید و تکنولوژی استفاده شده قدیمی می باشد، بهره می برند. BUS باس ، مختص حافظه رم نیست . حافظه رم از طریق 3 گذرگاه به کنترل کننده حافظه وصل هست که در مجموع به این گذرگاه ها ، باس حافظه یا Memory Bus میگن .

قبل از تکنولوژی dual channel یا دوکاناله ، 64 سیم مسی از ماژول های رم به سمت کنترل کننده حافظه میرفت که با D0 تا D63 مشخص می شدند . در واقع برای اینکه مفهوم Dual channel رو بهتر درک کنید لازم بود که حرفهای بالا رو بزنم . با توجه به اینکه تکنولوژی NVMe یک پروتکل جدید برای درگاه های استفاده در ذخیره سازی اطلاعات می باشد و بصورت اختصاصی برای SSDها ساخته شده است، بیشتر شاهد استفاده از آن بر روی سرورها، کامپیوترها و لپ تاپ ها بودیم. هم به معنی کانال هست که در اینجا بیشتر مفهوم گذرگاه رو می رسونه . تورینگ در آزمایشی که طراحی کرد، اثبات کرد ماشینها میتوانند از خودشان رفتار هوشمندانه نشان دهند اما الزاماً هوشمند نیستند.

تکنولوژی NVMe در حال حاضر مناسب ترین راهکار برای تضمین عملکرد راحت تر اپلیکیشن ها می مجله یک بیتی باشد. همچنین در آن زمان کمپانی ها به تولید NVMe درایو های “۲٫۵ با گلوگاه های U.2 یا U.3 برای اتصال به motherboard پرداختند. استفاده از SSD درایوهای دارای تکنولوژی NVMe، سرور را برای استفاده برنامه های، اپلیکیشن ها و اطلاعات سنگین مناسب تر کرده است. امروزه بیشتر SSD درایوها به تکنولوژی NVMe، با کانکتور SATA Express و پروتکل M.2، مجهز می باشند. تکنولوژی NVMe (non-volatile memory express) یا NVMe Hard Drive یک رابط کاربری برای دسترسی به فلش مموری استفاده شده در SSDها می باشد. البته چیپ ست پل شمالی ، فانکشن های دیگه ای مثل کنترل درگاه های PCI Express هم داخل خودش داره . البته این کارفقط یکی از وظایف پل شمالی است .

بخوان  8 تعاریف جدید درباره اینترنت شما نمی‌کنید اغلب نیاز برای شنیدن

چارچوب پذیرفته شده قطعی و صددرصد نیست، اما بیانگر روشی طبیعی برای مدیران در راستـای تفکر درباره مدیریت تکنولوژی و سهولت فهم و یادگیری آن است. مقصود توسعه روزافزون هوش مصنوعی، تفکر پیوسته بشر پیرامون آن و انباشت هر چه بیشتر دانش و تجربه آدمی در این باره است که «چگونه ماشینها میتوانند همچون آدمی بفهمند و عمل کنند؟ گرایشهای عمومی مانند ادراک و تفکر منطقی و گرایشهای تخصصی مانند شطرنج، اثبات قضیههای ریاضی، نوشتن شعر و تشخیص بیماریها از آن جمله هستند. تمام نقل و انتقال داده به رم اعم از نوشتن و خواندن اطلاعات رم توسط این چیپ سِت کنترل و هدایت میشه .

تمامی کسب و کارها به نوعی برپایه اطلاعات استوار هستند و این اطلاعات از طریق وب سایت یا اپلیکیشن های مبتنی بر وب و انواع مختلف محصولات در این شاخه در دسترس مشتریان قرار می گیرد. به دلیل محدودیت هایی که هارد دیسک های قدیمی بوجود می آورند، ممکن است بخش زیادی از مشتریان خود را از دست بدهید. وظیفه کنترل کننده حافظه اینه که به صورت پی در پی جریان الکتریکی رو به مدارات الکترونیکی رم بفرسته تا ریفرش بشن و اطلاعات از دست نره . کنترل کننده حافظه یا به انگلیسی Memory Controller وظیفه ارتباط بین رم و پردازنده رو به عهده داره . ■ وظیفه حافظه رم RAM اینه که برخی اطلاعات مربوط به برنامه هایی که توسط کاربر کامپیوتر زیاد مورد استفاده قرار میگیره رو به صورت موقتی در خودش ذخیره کنه تا پردازنده کمتر به هارد دیسک سرک بکشه .

هیچ نصب مداری قبل از ارسال بستهها به یک میزبان نیاز نیست. میتوانید برای ارتقاء زیرساخت شبکه و دیتا سنتر خود از مشاوره همکاران ما در بخش فروش شرکت نتسا بهره ببرید و کانفیگ های خود را ارسال نمایید. درایو HDD با درگاه SATA بین ۴۰ تا ۸۰ IOPs اطلاعات ارسال میکند و سرعت خواندن/نوشتن آن حدود ۲۴۰ مگابیت بر ثانیه می باشد. از آنجا که درایوهای NVMe به جای یک رابط کنترل کننده بر Lane های PCIe استوار است، این خصیصه آن را به یک تکنولوژی مقیاس پذیر تبدیل کرده است. مثلا میگه که این یک دستور نوشتنی و یا خواندنی است . ■ باس آدرس هم به ماژول های رم ( منظور از ماژول همین رمی است که دستتون میگیرید و روی اسلات رم سواره ) میگه که اطلاعات در کدوم ادرس باید بازیابی و یا ذخیره بشه .

در سال ۲۰۱۳ این شرکت یکی از کارمندان گوگل به نام «هوگو بارا» (Hugo Barra) را که بهعنوان معاون ارشد بخش مدیریت تولید پلتفرم اندروید در این شرکت مشغول به کار بود، به خدمت گرفت و در شیائومی در سمت معاونت با هدف گسترش حضور این برند در خارج از خاک چین، به کار خود ادامه داد. اگر شما نیز به این رشته علاقه دارید، میتوانید در مقطع کارشناسی ارشد خود به تحصیل در آن مشغول شوید و با مفاهیم اصلی آن آشنا شوید و آن را به کار بگیرید. اولین تلفن همراهی که وارد کشور ما شد در سال 1372 بود که در آن زمان یک چیز نا آشنا و نو ظهور و لوکس به چشم می خورد. مردم آمار پشت آن را درک نمی کنند، بنابراین همه چیز بسیار جادویی به نظر می رسد. وقتی که تراشه تولیدی در چند سال گذشته، برای یک گوشی هوشمند جدید به کار میرود، یقینا همه چیز ناامید کننده جلو خواهد رفت.

بخوان  ژل واتر اسلایم شب تاب مدل WS600Ph دیسوان

نکته جالب این است که هفت میلیون بازدید ماهانه و بیش از ده میلیون بازدید از صفحه در ماه دریافت می کند. گوشی های این سری بعد از گوشی سامسونگ A40 ، دارای صفحه نمایش super AMOLED میباشد وزن دوربین های خوبی نیز پشتیبانی می کنند. موضوع دیگری که باید در هنگام خرید صفحه نمایش پشت صندلی ماشین به آن دقت کنید، پورتها و درگاههای این وسیله است. دستگاههایی که از این طریق شارژ میشوند باید با ایستگاههای شارژ سازگار باشند و همین مساله به تلاش زیادی هم از طرف سازندگان شارژر و هم سازندگان دستگاههای مختلف نیاز دارد. بدلیل تقاضای بالا برای حافظه فلش، کمپانی ها در حال تلاش برای ارتقاء در فناوری NAND می باشند و در صورت ارتقاء میتوان شاهد جهشی بزرگ در رابط NVMe باشیم. این دانشگاه برپایه فرآیند تحقیقاتی- آموزشی و در شهر کمبریج بنا گذاشته شده است.

هدف از گرایش هوش مصنوعی در ارشد بالا بردن قابلیت دانشجویان در زمینههای ارائه مناسب اطلاعات، استدلال اتوماتیک، دسته بندی و تصمیم گیری ماشینی، روشهای یادگیری برای ماشینها، ارائه غیر دقیق اطلاعات و کار با آنها، شبیه سازی پردازشهای مطرح در موجودات زنده، هوشمند کردن رباتها، پردازش و تحلیل کامپیوتری تصاویر، پردازش و درک زبان و پردازش و شناسائی گفتار میباشد. قیمت روز گوشی های شیائومی را میتوانید در سایت 19کالا بررسی کرده و مشخصات آنها را هم ببینید و یا نقد و بررسی کامل محصولات را مطالعه کرده و در نهایت تصمیم به خرید خود را نهایی کنید. خرید اینترنتی گوشی iphone یکی از بهترین و مطمئنترین راههای خریداری محصولات این شرکت محسوب میشود؛ البته برای خرید اینترنتی نیز باید توجه کرد تا به سایتهای معتبر خرید گوشی های همراه مراجعه شود.

BUS باس رم چیست ؟ در مورد رم هم همین مسئله صدق می کنه ، برخی اطلاعات داخل رم نوشته میشن و برخی اطلاعات از رم دریافت میشن که توسط همین باس صورت میگیره . همونطور که می دونید و خب شاید هم ندونید حافظه رم RAM به طور مستقیم با CPU در ارتباط نیست . عملکرد سرور بر عملکرد نرم افزار ها یا اپلیکیشن های مختلف تأثیر مستقیم دارد. در صورتی که نیاز سازمان شما تنها فضای ذخیره سازی اطلاعات می باشد و به منابع سنگینی از اپلیکیشن ها نیاز ندارید، نیاز به صرف هزینه برای درایو های NVMe نخواهید داشت.

هرچند تکنولوژی بکار رفته در درایوها تفاوت چشمگیری ایجاد کرده است، با این حال عملکرد IOPs ها در درایوها وابستگی مستقیم به چندین عامل دارد از جمله CPU و حافظه که در کامپیوتر و انواع سرور HP استفاده شده است. مجله تایمز ادعا می کند که در حال حاضر بانک های زیادی از فناوری بلاکچین استفاده می کنند و این فناوری در سال 2020 پیشرفت چشمگیری خواهد داشت. سلام من یه لب تاپ برای بازی و کارهای دانشجویی میخوام بخرم و یه جوری باشه که بازی هاییی مثل gta v رو روان اجرا کنه.. پس از دستیابی به نتیجهٔ مطلوب، سیستم میتواند موقعیتهای ایجادشده در این بازی و تصمیمات خود را ذخیره کند تا اگر بعداً دوباره با موقعیتی مشابه مواجه شد، بتواند تصمیمی که قبلاً اتخاذ نموده را به کار گیرد.

بخوان  نشانه‌ها شما مهم تأثیر روی تکنولوژی ایجاد کردید

به نسل پردازنده سیستم و سال تولید آن توجه کنید یک سیستم با سری پردازنده corie i7 با سال تولید 2015 نسبت به یک سیستم با سری پردازنده corie 5 در سال 2013 ضعیف تر است. اختراعات و پژوهشهای دیگر هم ممکن است در چندین دههٔ آینده دوباره مورد توجه قرار گیرند. با اتصال گیرنده HDBaseT از درگاه OPS آینده تثبیت شده است. پیشنهاد ما لنوو لیجن 5 است. در SSDهای SATA اورجینال با رابط کاربری ۳Gbps ، سرعت انتقال input/output 5000 تا ۸٫۶۰۰ پیشنهاد شده است و در اینترفیس ۶Gbps SATA، در حالی که درایوهای SSD قابلیت انتقال ۶۰٫۰۰۰ تا ۱۰۰٫۰۰۰ IOPs را دارا می باشند.

پرفسور دکتر حسین ییلماز که در سال 2013 بهدرود حیات گفت، در طول زندگی آکادمیک خود موفقیتهای بسیاری کسب کرده و به رشد و توسعه علم فیزیک یاریهای مهمی انجام داده است. مصرف برق بسیار کم و نور دهی بسیار زیاد و طول عمر و عملکرد مناسب باعث شده است که استفاده از چراغ LED رشد بسیار زیادی داشته باشد. فیس بوک یکی از کسب و کار هایی است که رشد بسیار سریعی داشته است و دارای یکی از گرانترین برند های دنیا می باشذ. هوش مصنوعی برنامهای را برای یک کار خاص «آموزش» میدهد و به آن اجازه میدهد به تنهایی کاوش کرده و خود را ارتقا دهد. این تسکها مطمئنا در آینده شرایط متفاوتتری خواهند داشت و شما میتوانید با انتخاب یک لپ تاپ مناسب، در سالهای آینده نیز بدون اضطراب خاص به کارهای خود بپردازید.

اگر علاقمند به دانستن تفاوت پروتکلهای ارتباطی در درایوهای SSD هستید، پیشنهاد میکنیم مقاله تفاوت پروتکلهای NVMe ،SATA و M.2 در هاردهای SSD را مطالعه کنید. اگر قصد استفاده از دستگاه در خارج از منزل را دارید، عمر باتری، وزن و اندازه آن مهمتر از بقیه موارد است. به طوری که در برخی موارد قیمت لپ تاپ گیمینگ پنج برابر یک لپ تاپ اداری است. یک پیام تاییدیه ظاهر خواهد شد. هر چه این زمان کوتاهتر باشد، پیکسلها سریعتر رنگ عوض میکنند و در نتیجه زودتر متوجه حرکتها خواهید شد. ارتقاء سرور به NVMe باعث رفع این مشکل و در نتیجه سرعت Read/Write بالاتر و افزودن میزان سرعت لود صف های اطلاعاتی می شود و عملکرد قابل اطمینانی برای کاربران و کارمندان فراهم می آورد. درایوهای دارای NVMe در برابر SATA SSD ها، صف های دستوری بیشتری را مدیریت می کند.