قیمت فروش موس کامپیوتر خرید موس بی سیم و با سیم Mouse

موس از مهمترین و کاربردی ترین لوازم جانبی کامپیوتر و لپ تاپ به شمار می آید. در واقع این ابزار به شما کمک می کند که کنترل امور را در رایانه خود بر عهده بگیرید. یکی از ساده ترین کارهایی که با ماوس انجام می‌دهید، کلیک کردن است. در تولید mouse در واقع حسگرهایی تعبیه شده اند که جهت و سرعت حرکت دادن آن را تشخیص می دهند و سپس آن را به کامپیوتر یا لپ تاپ ارسال می‌کنند. نوع دیگر موس‌های بیسیم، موس بلوتوثی هستند که به موس وایرلس نیز شناخته می‌شوند. قیمت موس بی سیم بلوتوثی از موس‌های دانگل‌دار بیشتر است.

موس بی‌سیم اپل مدل Magic Mouse 2

اکثر این موس‌ها می توانند ماه‌ها بدون نیاز به تعویض باتری کار کنند. موس‌های کمی گران‌تر دارای باتری‌های داخلی هستند که می‌توان آن‌ها را با استفاده از شارژر یا داک همراه شارژ کرد. این دستگاه دارای قابلیت شارژ سریع است؛ یعنی طی چند دقیقه شارژ می شود و چند ساعت از آن استفاده می کنید. دست کاربر در زاویه طبیعی‌ قرار می گیرد تا با این دستگاه کار کند. این دستگاه را معمولا به صورت عمودی و یا نیمه عمودی در دست خواهید گرفت و انگشت شست شما آزادی عمل زیادی خواهد داشت.

در صورتی که فضای کافی برای جا به جا کردن ماوس روی ماوس‌پد ندارید، خرید ماوس توپکی را به شما پیشنهاد می‌کنیم. ماوس‌های وایرلسی سیگنال‌های رادیویی را به گیرنده‌ای که به کامپیوتر شما متصل است، انتقال می‌دهند. کامپیوتر سیگنال را دریافت کرده و آن را کدگشایی می‌کند. با اینکه محدوده‌ی کار کردن با ماوس وایرلسی و راحتی آن بسیار بیشتر از نوع سیمی است این نوع ماوس سرعت واکنش‌دهی بالایی ندارد و معمولا دقت آن پایین‌تر است. مشکل دیگر ماوس‌های وایرلسی این است که باید باتری آن‌ها را شارژ کنید.

  • این موس ها پتنها برای بازی استفاده نمیشود و شما میتوانید از سرعت بالا و حساسیت بیشتر آن برای کار های دیگر استفاده کنید.
  • این کار شما، مچتان را از آسیب‌هایی که به خاطر چرخاندن موس به اطراف مختلف ایجاد می‌شود، محافظت می‌کند.
  • در ادامه مطلب می توان گفت همان طور که مطالب قبلی عرض نمودیم برای استفاده از کامپیوتر احتیاج میز و مبلمان اداری و ماوس هوشمند است بتوانیم بهترین استفاده را از ان داشته باشیم.
  • آیا تمام ماوس‌ها مثل هم هستند؟ به هیچ وجه اینطور نیست.
  • بعداً، طراحی استاندارد به استفاده از یک توپ تغییر کرد.
بخوان  كاربرد تكنولوژي نانو در صنعت ساختمان | 1biti

کلیدهای اضافی گاهی برای افرادی که کاربردهای خاصی از موس می‌خواهند، می‌تواند بسیار مفید باشد. برای مثال برخی موس‌های جدید دارای یک کلید 360 درجه خاص هستند که دامنه حرکتی بیشتری به کاربر می‌دهد. یا مثلاً وجود کلیدها بک و فوروارد برای بسیاری از افراد مفید خواهد بود. پس حین ماوس، باید به کلیدهای اضافه روی آن نیز دقت کرد.

حل مشکل ارور stop working در ویندوز ۷، ۸ و ۱۰

قیمت فروش موس کامپیوتر خرید موس بی سیم و با سیم Mouse

یک ماوس سیمی به طور مستقیم از طریق یک پورت USB به لپ‌تاپ یا کیس کامپیوتر شما متصل می‌شود و اطلاعات را از طریق یک کابل، مخابره می‌کند. این نوع اتصال، سریع‌تر از ماوس وایرلسی است زیرا اطلاعات درون کابل نسبت به اطلاعات به صورت موج وایرلسی، سریع‌تر منتقل می‌شوند. به علاوه، دقت عملکرد ماوس‌های سیمی در مقایسه با ماوس‌های وایرلسی، بسیار بیشتر است.