خودروی بنزینی خود را یکروزه برقی کنید



یک استارت‌آپ آلمانی ادعا می‌کند که می‌تواند خودروهای بنزینی را تنها ظرف یک روز به یک خودروی تبدیل کند.

به گزارش ایسنا و به نقل از آی‌ای، تبدیل یک خودروی سوخت فسیلی به یک خودروی کاملاً الکتریکی در ۲۴ ساعت غیرقابل باور به نظر می‌رسد، اما این چیزی است که استارت‌آپ آلمانی ای-ریولت(e-Revolt) ادعا می‌کند که می‌تواند انجام دهد.

به طور معمول این روند تبدیل چند هفته طول می‌کشد، اما طراحی باتری و گردش کار استارت‌آپ e-Revolt در حال حاضر این چشم‌انداز است.

شرکت e-Revolt با کوتاه کردن زمان تبدیل چند خودروی یک خودروی بنی به یک خودروی برقی به یک روز، از اضافه کردن ۳۰ تن کربن دی اکسید در هفته در هوای بخار می‌کند و پیمایش برقی ۲۵۰ کیلومتری و پوشش بیمه پس از این افزایش می‌دهد.

استفان سلشوپ‌مدیر عامل e-REVOLT می‌گوید: فناوری ما به شما امکان می‌دهد خودروی فعلی خود را به یک خودروی رویایی برقی کاملاً دیجیتالی بپردازید. خودروی توسعه یافته شما با باتری، کاملاً متصل و مجهز به ارتباطات دیجیتالی پیشرفته خواهد بود.

این شرکت به استفاده از مواد در ارتقاء و تبدیل خودرو اعتقاد دارد که استفاده از آن برای پایدارتر و کارتر کردن حمل و نقل و انتقال می‌شود.

در وب سایت این شرکت آمده است: تولید وسایل نقلیه جاده‌ای جدید نه تنها انتشار گازهای گلخانه‌ای قابل توجه است را ایجاد می‌کند، می‌کند، بلکه از منابع ارزشمندی نیز استفاده می‌کند. کار ما از مواد معدنی کمیاب گرفته شده تا پاکسازی جنگل‌ها برای فعالیت‌های معدنی، تأثیرات زیست‌محیطی برانگیزاننده است.

تبدیل شدن

این تیم ابتدا به صورت آنلاین بررسی می‌کند و سپس یک بازرسی از وضعیت خودرو انجام می‌دهد تا شرایط آن برای ارتقاء ارزیابی شود. سپس حذف دقیق موتور قدیمی و اجزای اضافی صورت می‌گیرد.

بخوان  زمین وارد وضعیت اضطرار شده است

این قطعات تغییر می‌کنند یا می‌شوند به شکلی که اقتصاد چرخشی را روی می‌دهد و ضایعات را به حداقل می‌رساند.

تمام اجزای لازم برای تبدیل، تهیه می‌شود و پس از آن موتور احتراقی با یک موتور برقی جایگزین می‌شود.

این شرکت می‌گوید: ارتقای خودرو همچنین به معنای انتقال انتقال به مدل‌های دیجیتال مدرن است. سیستم اطلاعات و سرگرمی جدید نیز به امکان دسترسی کامل به عملکردهای خودروی برقی مانند میزان بُرد باقیمانده و کنترل شارژ را می‌دهد.

پس از تبدیل، یک سازمان مستقل بررسی کیفیت نهایی را برای اطمینان از رعایت مقررات قانونی و بالاترین استانداردهای ایمنی انجام می‌دهد.

بنابراین، وسیله نقلیه تبدیل شده است که اکنون کاملا دیجیتالی و برقی است، پس از طی تنها یک روز، شروع زندگی دوم خود است.

تحرک به روشی پایدار

وسایل نقلیه الکتریکی در تلاش برای انتشار کربن دی اکسید به عنوان بازیگر اصلی ظهور حال هستند. اما برای متحول کردن واقعی این چشم اندازه، حضور قوی وسایل نقلیه در ناوگان وسایل نقلیه به صورت ویژه‌تر نیاز است.

نکته کلیدی در تبدیل ناوگان خودروهای احتراقی موجود به خودروهای الکتریکی، باز کردن مکانیزمی قوی برای تسریع پذیرش خودروهای الکتریکی است.

بر اساس گزارش آژانس بین‌المللی انرژی، بیش از ۲۶ میلیون خودروی الکتریکی در سال ۲۰۲۲ در جاده‌ها تردد کردند که ۶۰ درصد از سال ۲۰۲۱ بیشتر و بیش از پنج برابر به سال ۲۰۱۸ است.

انتهای پیام



منبع