دریچه هوا – تهویه مارکت

سیستم تهویه مطبوع یا همان کولر گازی اسپلیت شما دارای دو مؤلفه اصلی است: پنل داخلی و پنل خارجی که با هم کار میکنند تا در تمام طول سال دمای خانهتان مناسب نگه داشته شود. دریچه کولر آهنی دارای دمپر بوده و پره های آن نیز مشابه نوع آلومینیومی آن به صورت افقی در پشت و عمودی در جلو قرار گرفته است. از دیگر مشخصات دریچه هوای آزاد آلومینیومی مشبک با توری اینست که در پشت خود دارای قسمت فرو رونده در حفره می باشد. پس از آن به اندازه طول و عرض داحلی کانال کولر توری را برش می زنیم. این محصول عملیات به نوعی دهنده ی هوا و دمای مطلوب به داخل محیط های مسکونی و تجاری مختلف می باشد.

که این کار به هیچ عنوان مقرون به صرفه نیست و تنها باعث اتلاف وقت و از دست دادن هزینه در نظر گرفته میشود. تنها یک تفاوت وجود دارد و آن وجود گریل در حاشیه و یا در وسط این محصول است. اندازه ی قاب دریچه کولر در هر یک از متریال ها و مدل ها متفاوت است. فن دمنده مدل VSL-15S2S با قیمتی بسیار مناسب و در انواع 5 و 6 پره تولید می شود.جنس این پره ها از پلاستیک مرغوب بوده که در برابر دمای هوا مقاوم است و برای کار در مکان هایی تا دمای 40 درجه سانتی گراد مساعد می باشد. ظاهر این مدل از دریچه کولرها بسیار زیبا و خاص می باشد.

بر روی این مدل از دریچه تنظیم هوا سه قسمت مساوری تعبیه شده است. ظاهر این محصول بسیار شبیه به دریچه کولر چهار طرفه است. افراد می توانند بسیار آسان دمپر دریچه کولر را باز و بسته نمایند. به منظور جلوگیری از دسترس افراد به شیر فلکه های لوله های تاسیساتی از دریچه کولر تاسیسات استفاده می کنند. دریچه کولر تاسیسات برای پوشش تاسیسات مورد استفاده قرار می گیرد. این نوع از دریچه کولر بهترین و مناسبترین محصول کاربردی برای استفاده در کانال هایی است که دهانه ی آن ها در سقف قرار دارد. دمپر در قسمت پایینی دریچه کولر طراحی و اجرا شده است. کارشناسان شرکت تهران دما راه کار خوبی را برای ممانعت از ورود حشرات از دورن دریچه کولر به محیط ها طراحی کرده اند.

یکی از محبوب ترین محصولات تهران دما دریچه کولر قفل زیمنس دار می باشد. وقتی قفل زیمنس بر روی دریچه کولرها نصب می شود، دسترسی به درون دریچه ها فقط برای فردی مقدور است که کلید قفل را دارد. همچنین برای اینکه ورود هوا از بیرون به درون را متوقف کنیم می توانیم دمپر دریچه کولر را کاملا بسته و مانع نفوذ هوا به داخل فضا شویم. دریچه کولرهای درپوش دار تهران دما به نوعی طراحی شده اند که می توان در فصل های زمستان از نفوذ سرما به داخل محیط به صورت قطعی محافطت کرد. حشرات می توانند به راحتی از درون دریچه کولر به درون محیط های مسکونی و اداری نفوذ کنند.

بخوان  مرگ، تکنولوژی و مالیات: نکاتی برای اجتناب از تکنولوژی
این محصول در محیط های مختلفی کاربرد دارد. دریچه ی خطی در مکان هایی که از سیستم های داکلت اسپیلت و فن کوئل استفاده می نمایند، نصب می شود. ساختار دریچه پلاستیکی خطی به صورت خطوطِ گریلیِ موازی شکل گرفته است. دریچه کولر خطی 30 درجه از فلز آلومینیوم ساخته می شود. در سرویس های بهداشتی و در حمام ها برای بیرون بردن هوای نا مطلوب از دریچه کولر مشبک گرد و یا چهارگوش استفاده می شود. از جمله مکان هایی که دریچه کولر مکنده اجرا می گردد، رستوران ها، تالار های پذیرایی، سالن های همایش، سالن های نمایش تاتر و سینما و در برخی موارد در منازل مسکونی استفاده می شود. در تمام ساختمانهای مسکونی یا اداری برای تنظیم میزان هوای ورودی کولر به اتاق ها و فضاهای مورد نظر، از این دریچه ها استفاده میشود.

در پاسخ باید بیان نمود که با توجه به ابعاد دریچه، نیاز ساختمان و همچنین جنس مورد استفاده، قیمت های مختلفی در بازار وجود دارد. چرا لازم است تا از دریچه بازدید یا دریچه دسترسی استفاده نمود؟ «محمود قدیری» معاون پیشگیری سازمان آتشنشانی تهران در گفتوگو با کیهان درباره پدیده مکش معکوس گفت: از نظر مهندسی مکانیک این موضوع بررسی شده که کانال کولر در برخی شرایط میتواند در کاهش حوادث نقش مثبت داشته باشد، مثلا اگر سیستم گرمایشی حرارتی دچار نقص در دودکش یا خود دستگاه شده باشد (که البته بیش از 90 درصد حوادث گاز منوکسید کربن ناشی از نقص دودکش است)، در این شرایط کانال کولر میتواند باعث دفع گازهای آلوده شود و آلودگی به حدی نرسد که باعث مسمومیت یا فوت ساکنان ساختمان شود.

بخوان  QRS تکنولوژی پرتوشناسی با تخفیف ویژه فروشگاه پزشکی مد اسمارت | 1biti

قیمت دریچه کولر جدید بر اساس نوع متریال آن و ابعاد آن لحاظ می گردد. انتخاب دریچه هوا بر اساس ظرفیت آن در هوادهی می باشد. این مکانیزم که به وینچ اینلت معروف است بر اساس مقدار فشار خلاء داخل سالن، میزان باز و بسته بودن دریچه های اینلت را تنظیم می کند. این نوع دریچه تنظیم هوا در ابتدای کانال برگشت نصب می شود و تیغه ها و پره های این دریچه تنظم هوا بصورت ثابت و به گونه ای تعبیه میشود که کمترین افت فشار را در مقابل ورود هوا به داخل کانال ایجاد نماید. این محصول در مکان ها و محیط های گوناگونی مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول در فصل زمستان با توجه به ویژگی ای که دارد مانع نفوذ سرما به داخل محیط می شود. واکسها ضمن اینکه میتوانند روی داشبورد اتومبیل شما را براق و درخشنده کنند و از ترک خوردگی آن جلوگیری کنند، قادرند قطعات داشبورد خودروی شما را ضدعفونی و از بهوجود آمدن بوی بد در داخل کابین اتومبیلتان جلوگیری کنند. شرکت تهران دما تولیدات متنوعی را ارائه می نماید به همین دلیل مشتریانی که از تهران دما دریچه کولر آبی تهیه می کنند، حق انتخاب زیادی دارند.

به همین خاطر در حین تغییر مبلمان و یا نقاشی دیوارها، دریچه کولرهای محیط خود را نیز تعویض می کنند. در این بخش به چگونگی نحوه ی ارسال دریچه کولر به سایر شهرهامی پردازیم. در هنگام ساخت دریچه کولر موارد مهمی وجود دارد که کارشناس تولید باید به آن دقت کند.. قبل از ساخت فریم دریچه بازدید، طول و عرض حفره ی مورد نظر را اندازه می زنیم. همانطور که بیان شد دریچه هواکش فلزی یکی از پر استفاده ترین ابزارها و دریچه های مورد استفاده در انواع خانه ها و ساختمان ها می باشد. استفاده از فیلتر گرد و خاک کولر آبی یک راهکار مناسب برای اینکه چگونه دریچه کولر خانه را تمیز کنیم؟ یکی دیگر از کارهایی که دریچه کولر گریل دار انجام می دهد، مکش هوای داخل محیط ها به بیرون از خانه می باشد. خاصیت رنگ کوره ای الکترواستاتیک این است که می توان از روی کد رنگ متناسب با محیط و طبق نظر کارفرما سفارشات را پذیرفت و هیچ محدودیتی در نوع رنگ نداریم. به منظور تنظیم مسیر باد دریچه کولر و جهت دهی آن به سمت بالا و پایین می توان از دمپر استفاده نمود. به کمک دمپر می توان هوا دهی دریچه کولر را تنطیم نمود.

بخوان  معرفی رشته تکنولوژی پرتوشناسی | 1biti

به طور عمده این نوع از دریچه کولر نیز در بیشتر مواقع بر روی سقف محیط ها نصب می شود. دریچه کولر سقفی چهار طرفه در سقف نصب می گردد. دریچه تایلی مانند دریچه های سقفی می باشد و بصورت سقفی هوارسانی می کند. همانطور که اشاره گردید دریچه هوا ی چهارطرفه سقفی الومینیومی در سقف قابلیت نصب دارد. علاوه بر زیبایی، می توان به کیفیت و طول عمر این محصول اشاره نمود. ضمنا ولتاژ کاری این هواکش 220 ولت و توان آن 28 وات می باشد و با ارائه ی 18 ماه ضمانت خدمات پس از فروش، خرید شما را تضمین می کند. تهران دما محصولات خود را با بهترین کیفیت و با قیمت بسیار مناسب به بازار عرضه می کند.

همانطور که از نام آن پیداست، این دریچه کولر هوا را به صورت مساوی به چهار طرف هدایت می کند و بدین ترتیب هوای مطلوب به تمامی نقاط محیط دریچه بازدید پخش می گردد. نام دیگر دریچه کولر تاسیسات دریچه بازدید می باشد. محاسبه و طراحی صحیح کانال ها از مهم ترین چالش های کارشناسان تاسیسات در پروژه ها بوده و انجام این مهم بدون تخصص، محاسبه و تجربه کافی امکان پذیر نمی باشد. نکته ی مهم در زمان طراحی و ساخت دریچه بازدید فن کویل ساده وزنه ای این است که حتماً باید فاصله ی بین درب دریچه بازدید با دستگاه فن کویل چک شود. در کارخانه ها و کارگاه های تولید دریچه کانال به نیروی انسانی با مهارت ساخت دریچه کولر نیاز می باشد. این نوع از دریچه کولر در دو مدل دمپر دار و بی دمپر ساخته می شود. این محصول در مدل های دمپردار و بدون دمپردار در رنگ های متنوعی ساخته می شود. برای برخی دیگر بهترین گزینه دریچه کولر آبی خطی 30 درجه دمپردار است. دریچه کولر خطی 30 درجه بسیار زیبا می باشد. هزینه ی ارسال دریچه کولر به شهرهای دیگر بسیار کم می باشد. به طوری که هزینه ی ارسال از طریق باربری حداقل 5 عدد دریچه تنظیم هوا تقریبا به مبلغ بیست هزار تومان می باشد.