دوره آشنایی با تکنسین آزمایشگاه آکادمی آموزش ایرانیان | آموزشگاه آپادانا تبریز

آموزش نمونه گیری خون بصورت اصولی ، علمی و تخصصی به شما آموزش داده خواهد شد. در دوره کارشناس آزمایشگاه یا همان متصدی پذیرش و نمونه گیری تمام مباحثی که شما برای کار کردن در آزمایشگاه تشخیص طبی نیاز است آموزش ببینید کامل تدریس شده است . و در صورت قبولی در آزمون گواهی آموزشی دوره 200 ساعته پذیرش و نمونه گیری آزمایشگاه تشخیص طبی به شما اعطا خواهد شد. یه سری افرادی هم هستن که فقط با گذروندن دوره تکنسین آزمایشگاه می‌تونن در بخش نمونه‌گیری و پذیرش در همین محیط تخصصی آزمایشگاه مشغول به کار بشن. خبر خوب برای بچه هایی که توی دوره آموزشی پذیرش و نمونه گیری شرکت میکنند .

مدرک دوره آموزشی روانشناسی رشد برای رزومه کاری شما بسیار مفید است و همچنین می توانید از مدارک بین المللی آکادامی آموزش ایرانیان برای مهاجرت و کاریابی در سراسر جهان استفاده نمایید. آزمایشگاه های تشخیص طبی از قسمت های متفاوتی تشکیل شده است که برای ورود به هر کدام از آنها نیز، فردی که به عنوان مسئول در قسمت مورد نظر در حال فعالیت است باید دانش کافی داشته و به موضوع فعالیت نیز کاملا اشراف داشته باشد. معمولا مراجعه کنندگان در بدو ورود با افرادی که در این قسمت حضور دارند، برخورد می کنند و به همین دلیل نیاز است که متصدیان پذیرش در دوره آموزشی پذیرش آزمایشگاه شرکت کرده باشند.

درآمد این شغل در برخی از کشورهای جهان عبارتند از :

دوره آشنایی با تکنسین آزمایشگاه آکادمی آموزش ایرانیان | آموزشگاه آپادانا تبریز

این دوره، فرصتی مناسب برای افرادی است که به دنبال شغل در داروخانه‌ها می‌گردند. با شرکت در دوره تکنسین داروخانه، شما می‌توانید به طور کامل نحوه خواندن نسخه‌ها، قیمت‌گذاری و سازماندهی داروها، اشکال دارویی، دسته‌های درمانی، داروهای گیاهی، تجهیزات پزشکی، داروهای ترکیبی و خاص، سیستم زنی و کار در داروخانه را یاد خواهید گرفت. در دوره تکنسین آزمایشگاه، دانشجویان با مفاهیم مختلف در زمینه تشخیص بیماری ها، فنون پذیرش نمونه، مبانی ایمنی آزمایشگاهی و استفاده از تجهیزات مختلف آشنا می‌شوند. همچنین، در این دوره، مهارت های ارزیابی و تفسیر نتایج آزمایش ها نیز به دانشجویان آموزش داده می‌شود. از دیگر مواردی که در این دوره آموزشی تدریس می‌شود، تشخیص خطاهای آزمایشگاهی و اعمال تصحیح‌های لازم است.

  • فراگیری این مهارت برای یکی از اعضای خانواده امری ضروری و اجتناب ناپذیر است.
  • آزمایشگاه های تشخیص طبی یکی از مهم ترین ارگان هایی هستند که در تشخیص بیماری به کمک می آیند.
  • آموزش اجزاء نسخه، آشنایی با نام انواع آزمایش ها (نام رمز- عمومی- تجاری)، آموزش علائم اختصاری و… را شامل می شود.
  • از امتیازات ممتاز این آموزشگاه این است که مهارت آموزان پس از ثبت نام در یک دوره در صورت نیاز می توانند به صورت رایگان در همان دوره شرکت کنند تا آن مهارت را به صورت کامل فرا بگیرند.
بخوان  تکنولوژی جدید و آینده جهان + تکنولوژی چیست؟ تکنولوژی متاورس + فناوری بلاک چین دیدنگار | 1biti

که در پایان دوره مدرک معتبر بین المللی دوره آموزشی تکنسین آزمایشگاه به متقاضی اهدا خواهد شد. مدرک دوره آموزشی تکنسین آزمایشگاه برای رزومه کاری شما بسیار مفید است و همچنین می توانید از مدارک بین المللی آکادامی آموزش ایرانیان برای مهاجرت و کاریابی در سراسر جهان استفاده نمایید. تکنسین‌های آزمایشگاه‌های تشخیص طبی به طور مداوم با نمونه‌های بافت و مایعات بدن مراجعه‌کنندگان مواجه هستند که در این میان ممکن است بسیاری از آن‌ها آلوده به انواع عوامل بیماری‌زا باشند. از این جهت بررسی سوابق ایمنی کارشناسان در برابر این عوامل عفونی بسیار مهم است.

دیدگاه برای دوره دستیار آزمایشگاه

تکنسین ازمایشگاه کار آماده‌سازی آنالیز آزمایشگاهی خون، آماده‌سازی نمونه‌ها ، نمونه گیری از افراد  که منجر به تشخیص بیماری، پیشگیری درمان و سلامت افراد  میشود که این امر منجر به کاهش خطاهای ازمایشگاهی  ونتیجه مطلوب مییشود را در یک آزمایشگاه پاتولوژی انجام می‌دهند. دوره آموزش تکنسین آزمایشگاه یک دوره تخصصی  و مهارتی است  که نیاز به توانایی های  تحلیلی  خوب و توجه  دقیق به جزئیات  داشته باشد  از انجا که افراد  با مواد دقیق و تجهیزات فنی کار میکنند باید از بینایی خوب ودقت بالا برخوردار باشند. اهمیت نمونه گیری در دنیایی که به سمت تکنولوژی حرکت می کند، بر کسی پوشیده نیست. تکنسین ها زیر نظر سرپرست آزمایشگاه که باید کارشناس یا کارشناس ارشد و یا دکترای رشته علوم آزمایشگاهی یا رشته های مرتبط باشد، فعالیت مینمایند.