راهنمای خرید باربیکیو+11 مدل باربیکو با قیمت مناسب ورندل

راهنمای خرید باربیکیو+11 مدل باربیکو با قیمت مناسب ورندل

همچنین دردسرهایی چون روشن کردن زغال و پخش شدن خاکستر را نیز در این بهترین باربیکیو مدل‌ها نخواهید داشت. در ادامه این مطلب از راهنمای خرید باربیکیو توجه شما را به۳۰ مدل برتر از این نوع محصولات جلب می نماییم. ناگفته نماند تمام این محصولات از کیفیت قابل توجهی برخوردار هستند و دارای مناسب ترین قیمت نیز می باشند. شما عزیزان می توانید با مطالعه هر مورد به اطلاعات بیشتر در خصوص محصول انتخابی تان دست پیدا کنید. روش پخت مواد غذایی مثل کباب ها و انواع گوشت بر روی حرارت مستقیم و بالا که منبع پخت هر چیزی می تواند باشد. در گریل کردن باید گوشت را به تکه های نازک بریده شده باشد و از تفاوت های گریل و باربیکو و گریل این است که در گریل گوشت حشک تر می شود.

  • اما به لحاظ کاربرد تمام باربیکیوها کاربرد یکسانی دارند، فقط حجم آنها با یکدیگر متفاوت است .
  • باربیکیوهای ذغالی همانطور که از اسم‌شان نیز پیداست، از تکه‌های ذغال و یا چوب به عنوان سوخت استفاده می‌کنند.
  • از معایب این نوع باربکیو می‌توان به این موارد اشاره کرد که چون کوچک هستند، بنابراین پخت و پز برای یک میهمانی بزرگ می‌تواند مشکل باشد.
  • باربیکیو ذغالی مخصوص این کار طراحی شده تا شما بتوانید انواع غذا ها را کباب کرده و نوش جان کنید.

همچنین مساحت و نوع منزل شما و امکانات موجود نیز در انتخاب نوع کباب پز موثر خواهد بود. باربیکیو آجری به راحتی ساخته می‌شود و به خوبی با دکوراسیون فضای روف گاردن شما همخوانی پیدا می‌کند. یک نوع آن فقط کباب پز است و یک نوع دیگر آن با میز آماده‌ سازی و قفسه گرم‌کننده همراه است.

بخوان  گروه تکنولوژی پرتوشناسی رادیولوژی دانشکده پیراپزشکیمعاونت آموزشی | 1biti

اندازه باربیکیو

گابیون نوعی سبد سیمی است که بر حسب سلیقه می تواند با سنگ یا هر نوع مصالح دیگری پر شود. باربیکیو های ذغالی سایز های مختلفی دارند، از انواع مسافرتیِ کوچک مخصوص سفر و کمپینگ تا منقل های بزرگ. علاوه بر موضوعات باربیکیو چیست؟ انواع باربیکیو، خرید باربیکیو و …. نکات مهم در استفاده از باربیکیو ها از اهمیت فراوانی برخوردار است. دقت داشته باشید که بین باربیکیو و منقل تفاوت هایی وجود دارد که می توانید در مقاله (راهنمای خرید منقل کباب) مطالعه بفرمائید. باربیکیو یک واژه انگلیسی است که به زبان فارسی راه پیدا کرده و معادل همان منقل و کباب پز ایرانی می باشد.

کباب پز صنعت مدل m70-1

برای تهیه انواع کباب پز فلزی می توانید به فروشگاه های مختلف در سطح شهر و منطقه خود مراجعه کنید . هر کدام از کباب پز ها دارای ویژگی هایی است که باید با توجه به نیاز شما انتخاب شود . پیشنهاد میکنیم ابعاد کباب پز را متناسب با نیاز خود انتخاب کنید . اگر کباب پز دارای ابعادی بزرگتر از نیاز شما و کوچکتر از نیاز شما باشد .

فروش باربیکیو

به جهت استفاده اغلب افراد از باربیکیو در محیط های باز مانند حیاط یا تراس که بعضا در مناطق مرطوب نیز می باشد. در کشور ما نیز از گذشته استفاده از منقل و کباب پز و بطور کلی کباب طرفداران بسیار زیادی داشته و دارد. غذایی که با دود و ذغال پخته شود طعم فوق العاده ای خواهد داشت. گریل کردن با حرارت بالا و روی شعله مستقیم و برخلاف باربیکیو که کباب کردن به آهستگی انجام می شود. تفاوت باربیکیو و گریل در مدت زمان قرارگیری غذا روی حرارت و نوع حرارتی است که غذا باید روی آن قرار بگیرد.

باربیکیو سنگی ظاهری متفاوت ایجاد کرده و جلوه زیبایی به حیاط ویلای شما می دهد. از محاسن آن می توان به کنترل دود حاصل از کباب کردن اشاره کرد اما برای استفاده از آن باید مکان ثابتی در نظر داشت. علاوه بر فکر کردن در مورد قیمت آن، باید به هر یک از جنبه‌های کیفیت و عملکرد آن نیز توجه کنید. تقریباً غیر ممکن است که مشخص کنید کدام نوع کباب پز بهتر است.

باربیکیو ذغالی برای کسی است که عاشق کل فرآیند کباب کردن است، فقط یک روش غذا درست کردن نیست. اگر شما نیز از آن دسته افرادی هستید که به طعم و بوی غذا اهمیت می‌دهید خرید باربیکیو ذغالی می‌تواند یک گزینه عالی برای شما باشد. هنگام استفاده از کباب پز زغالی، بهتر است 30 دقیقه تا یک ساعت قبل از پختن ذغال‌ها را روشن کنید. یکی از بهترین و راحت‌ترین انواع کباب‌ پز های موجود در بازار از نظر نحوه استفاده “باربیکیوهای گازی یا همان کباب‎پزهای گازی” می‌باشند. شما به راحتی در ظرف کمتر از 10 دقیقه می‌توانید پخت‌وپز را شروع کنید. می‌توان گفت که باربیکیو ذغالی و گازی محبوبیت بالاتری نسبت به دیگر انواع باربیکیو دارند و انتخاب از بین آن‌ها به سلیقه و نیاز کاربر برمی‌گردد.