تاثیر داروی یک بیماری پوستی بر کاهش مصرف به الکل!

مخرب الکل بر بدن کاملاً شناخته شده است که از جمله آنها می‌توان به یک بیماری پیچیده روانپزشکی موسوم به اختلال مصرف الکل(AUD) اشاره کرد که با ناتوانی در توقف یا کنترل مصرف الکل با مشاهده پیامدهای منفی اجتماعی، شغلی یا سلامتی آن تعریف می‌شود. می شود. AUD یک اصطلاح برای سوء مصرف الکل، وابستگی به الکل، مصرف آن و یک اصطلاح محاوره ای برای الکلیسم یا مصرف به الکل است.

انتهای پیام



منبع

وی گفت: اثر شگرف اپرمیلاست در کاهش نوشیدن الکل، همراه با تحمل پذیری خوب آن در شرکت‌های نشان می‌دهد که یک کاندیدای عالی برای ارزیابی بیشتر به عنوان یک درمان جدید برای بیماران مبتلا به مصرف الکل است.

در این موضوع، گروهی از محققان سراسر ایالات متحده برای آن داروهای مناسبی در اختیار داشتند و در حال حاضر در حال حاضر برای استفاده از یک گزینه درمانی جدید برای این بررسی هستند.

نکته مهم این است که شرکت کنندگان در این مطالعه بالینی، به دنبال هیچ گونه دارویی برای مصرف بیش از حد الکل خود نبودند. دکتر باربارا می، یکی از نویسندگان این مطالعه معتقد است که ممکن است حتی در مورد افرادی که قصد مصرف الکل خود را دارند، مشکل تر باشد.

پژوهشگران می‌گویند یک داروی ضد مصرفی که معمولاً برای درمان بیماری پسوریازیس استفاده می‌شود، در کاهش مصرف الکل است.

در حال حاضر تنها دو داروی دیگر برای درمان AUD وجود دارد که دی‌سولفیرام با نام تجاری Antabuse و نالترکسون(naltrexone) نام دارند.

پژوهشگران در آزمایش‌های خود بر روی موش‌ها دریافتند که آپرمیلاست روی هسته اکومبنس (nucleus accumbens)، ناحیه‌ای از مغز که دریافتی و محرک‌های تقویت‌کننده مربوط به داروهای درمان‌آور، رابطه و ورزش می‌کند، عمل می‌کند.

بخوان  رژیم غذایی گیاهخواری برای سیاره ما بهتر است!

به گزارش ایسنا و به نقل از نیو اطلس، علم به الکل علاوه بر ایجاد مشکلات سلامتی، صدمات و حتی مرگ، به ضررهای اجتماعی و اقتصادی قابل توجه برای افراد، خانواده‌ها و جامعه می‌انجامد. اکنون یک مطالعه جدید در کمال ناباوری نشان می‌دهد که داروهای مورد استفاده برای درمان بیماری‌های پوستی می‌توانند به روشی با استفاده از الکل مقابله کنند.

دکتر آنجلا اوزبرن، یکی از نویسندگان ارشد این مطالعه می‌گوید: من قبلاً چنین چیزی را ندیده بودم. این برای درمان به الکل به طور فوق العاده امیدوار کننده است.

این مطالعه در مجله The Journal of Clinical Investigation منتشر شده است.

آنزیم PDE4 باعث تخریب آدنوزین مونوفسفات حلقوی(cAMP)، یک مولکول درون سلولی می‌شود که نقش مهمی در روند پروسه ایفا می‌کند. مشخص شده است که توانایی تخریب cAMP توسط PDE4 دارای کاربرد درمانی از جمله اثر ضد ضدی است.

یکی از توانایی‌های دارویی PDE4 به نام آپرمیلاست (Otezla)، یک داروی ضد درد است که برای درمان پسوریازیس و آرتریت پسوریاتیک (ورم مفاصل) استفاده می‌شود. دکتر اثربخشی این دارو را ابتدا روی موشها و سپس روی انسانها شروع کردند.

طبق مطالعات انجام شده، از تأثیر پاسخ‌های قبلی و سلامتی بدن بر مصرف زیاد الکل، انگیزه نوشیدن و وابستگی به الکل حمایت می‌کردند، می‌کردند. مطالعات رویهای ارتباط ژنوم که به تحقیقات کمک می‌کند تا ژن‌های مرتبط با یک بیماری خاص را شناسایی کنند، ارتباط بین آنزیم PDE4، به ویژه زیرگروه PDE4b و وابستگی به الکل و نیکوتین را مطرح کنند.

مطالعات به بررسی بررسی بالینی که در مطالعات حیوانی دیده شده بودند، یک اثبات مفهوم دوسوکور و کنترل شده با دارو را بر روی انسان انجام دادند. آنها دریافت می کنند که به صورت خوراکی تجویز می شود، در کاهش تعداد نوشیدنی های مصرف روزانه تا بیش از حد نصف است. در این آزمایش به طور متوسط، مصرف الکل افراد مورد آزمایش پنج نوشیدنی روز به دو نوشیدنی کاهش یافت.

بخوان  Google Sheets می خواهد از هوش مصنوعی برای پرچم گذاری و رفع اشتباهات شما استفاده کند

در حالی که بیشتر از مکانیسم های ژنی و مولکولی زیربنایی AUD به وجود آمده است، در سال 2004، یعنی زمانی که سازمان غذا و داروی ایالات متحده (FDA) از داروی acamprosate با نام تجاری Campral را برای کاهش این مشکل خطرناک، پیشرفت استفاده می کند. کمی در گزینه‌های دارویی درمانی برای این اختلال ایجاد شده است.

آرتریتوریتیک یا ورم‌فاصل پسوریاتیک بیماری بیماری مفاصل در ارتباط با پوستی و ناخنی پسوریازیس است. در این بیماری هر یک از مفاصل بدن ممکن است درگیر شوند، ولی ممکن است مفاصل انگشتان و مهره‌های کمری و گردنی مبتلا می‌شوند.

پسوریازیس یا صدفک یا داءالصدف یک بیماری پوستی مزمن خودایمنی است. این بیماری رخ می‌دهد که دستگاه ایمنی بدن‌های اشتباهی می‌فرستد. این عوامل باعث افزایش سرعت چرخه رشد سلول های پوست می شود. یعنی افزایش بیش از حد سلول های پوستی از میزان ریختن آن ها بیشتر می شود. اما پسوریازیس واگیردار نیست.

این داروها مصرف بیش از حد الکل را در موش‌ها در موقعیت‌های ناشی از نوشیدنی‌های زیاد الکل، اجبار و عوارض ناشی از استرس و حتی شرایط استرس‌زا دریافت می‌کنند.