راهنمای خرید بهترین لپ تاپ دانش آموزی موبونیوز | behtarin-laptop

یکی دیگر از بهترین لپ تاپ ارزان ۱۴۰۱ که در قبال پول پرداختی، امکانات بسیار خوبی را ارائه می‌کند، لنوو L3 با پردازنده نسل یازدهمی Core i3 است. این دستگاه که می‌تواند بهترین لپ تاپ مخصوص پزشکان یا مدیران نیز باشد، به نمایشگر 15.6 اینچی با وضوح فول اچ دی مجهز شده و همین موضوع باعث شده تا کیفیت آن تا حد قابل توجهی افزایش پیدا کند. افزون بر این، سازندگان از متریالی بسیار باکیفیت در ساخت لپ تاپ سبک لنوو استفاده کرده‌اند که لذت استفاده از دستگاه را دوچندان می‌کند.

که در زیر همراه با لینک فروشنده بعد بررسی می توانید خرید خود را انجام دهید. زمانی که می‌خواهید یک لپ تاپ انتخاب کنید باید به چند نکته‌ی اساسی توجه ویژه داشته باشید و لپ تاپ‌های ادامه‌ی مطلب هم بر همین اساس انتخاب شده‌اند. بار دیگر یادآوری می کنیم که قیمت های عنوان شده برای هریک از این لپ تاپ ها به صورت تقریبی و حدودی می باشند و شما دوستان عزیزی که قصد خرید هر یک از این لپ تاپ ها را دارید باید قبل از هر اقدامی برای خرید از قیمت روز آن ها مطلع شوید. برنامه ی Adobe After Effects نرم افزاری حرفه ای به کاربران امکان طراحی تصاویر متحرک را با افکت های مختلف می دهد. چنانچه هنوز نیاز به مشاوره دارید،بودجه و نوع استفادهخود را در قسمت نظرات مطرح کنید تا کارشناسان شهرسخت‌افزار در اسرع وقت پاسخ شما را بدهند.

آیا بهترین لپ تاپ تا 6 میلیون برای گیمینگ مناسب است؟

به عنوان یکی از بهترین لپ تاپ های بازار در این محدوده قیمتی شناخته می‌شود. پس از مقدار هزینه‌ی مد نظر، دومین مورد از نکات پیش از خرید لپ تاپ کاربرد شما از لپ تاپ یا همانطور که پرسیده شد، دلیل شما برای خرید لپ تاپ است. با توجه به شیوع بیماری کرونا در دو سال اخیر، بسیاری از مشاغل به صورت «دور کاری» تبدیل شدند و اکثر آموزش‌ها هم به صورت آنلاین در آمدند، از این رو خرید لپ تاپ و دیگر دستگاه‌های هوشمند هم رونق گرفت. گفتنی است در این رده‌ی قیمتی بازهم مدل دیگری از «لپ‌تاپ لنوو V15 G2‌» وجود دارد که از رم ۱۲ گیگابایت DDR4‌ بهره می‌برد و در دیگر مشخصات با مدل معرفی‌شده در بازه‌ی قیمتی پیشین هم‌خوانی دارد.

بخوان  تراشه الکترونیکی جدید، هوش مصنوعی هوشمندتر و کم مصرفتری را ارائه میدهد 1 بیتی

۶. ایدیاپد ۳ مدل CLE4020

راهنمای خرید بهترین لپ تاپ دانش آموزی موبونیوز | behtarin-laptop

شاید برای بعضی از افراد این سوال مطرح شود که بهترین لپ تاپ های زیر 60 میلیون تومان معمولا از چه امکاناتی بهترین لپ تاپ ها تا 50 میلیون پشتیبانی می‌کنند؟ برای پاسخ به این سوال بهتر است نگاهی به بخش‌های اصلی یک لپ تاپ داشته باشیم. در ابتدا باید به پردازنده یا همان CPU اشاره کنیم که به عنوان قلب تپنده دستگاه شناخته می‌شود. پیش از معرفی چند لپ تاپ زیر شصت میلیون تومان، بد نیست به این نکته اشاره کنیم که در این رنج قیمت معمولا با لپ‌‌تاپ‌های قدرتمندی سروکار داریم که می‌توانند کارهای گرافیکی سنگین را بدون کوچک‌ترین مشکلی انجام دهند. CPU این لپ تاپ Core i3-115G4 است و می‌تواند قدرت محاسبه و پردازش مطلوبی را در اختیار کاربران قرار دهد.

  • در کنار طراحی بسیار جذاب و کیفیت ساخت بسیار بالای بدنه، نمایشگر فول اچ دی این دستگاه هم یکی دیگر از نقاط قوت آن محسوب می‌شود.
  • همچنین نوع پنل نیز OLED می‌باشد و نزخ بروزرسانی آن نیز 120 هرتز می‌باشد.
  • لنوو ایدیاپد ۳ مدل 15IML05-81WB با پردازنده نسل دهمی اینتل Core i U و ۴ گیگابایت رم برای انجام کارهای روزمره، استفاده از اپلیکیشن‌های پرکاربردی مانند ورد و اکسل و حتی بازیهای سبک مناسب است.
  • بهترین محصولات این رده بندی رایانه هایی مجهز و کارآمد هستند که چندین مورد از معیارهای اصلی شما را نظیر کارایی کلی خوب، باتری قدرتمند و تجهیزاتی متمایز کننده مانند پورت‌های کاربردی و یک دوربین وب کم کاربردی در اختیارتان می‌گذارند.
  • به جرأت می‌توان گفت در حال حاضر این محصول بهترین لپ تاپ بازار ایران است.
بخوان  25 تکنولوژی ای که دنیا را تکان داد - مجله الکترونیکی دنیای تراشه 1 بیتی