رقیب ادوبی سریف، مجموعه خلاقانه قدرتمند جدید Affinity Photo 2 را معرفی کرد

Affinity Photo 2 پردازش غیر مخرب فایل RAW را معرفی می کند – که چشم را به خود جلب می کند Adobe Lightroom کاربران (که به کاربران اشاره نکنیم جایگزین های لایت روم). همچنین ابزارهای پوشش پیشرفته و پشتیبانی JPEG XL را ارائه می دهد.

Affinity Publisher 2 دارای قابلیت پیوستن چندین فایل به یکدیگر به عنوان فصل های جداگانه، پاورقی برای دانشگاهیان و ابزارهای جریان خودکار است. به گفته سریف، عملکرد برای کسانی که روی پروژه های پیچیده تر کار می کنند نیز بهبود یافته است.

در کنار ابزارهای دسکتاپ بازنگری شده، این شرکت محبوبیت خود را نیز به ارمغان می آورد نرم افزار DTP به iPad.

چه چیزی در Affinity V2 جدید است؟

سریف از یک ارتقاء بزرگ در مجموعه خلاق Affinity خود رونمایی کرده است که تغییرات بزرگی را در این شرکت ایجاد کرده است. بهترین نرم افزار طراحی گرافیک و ویرایشگر عکس ابزار.

Affinity Designer 2 دارای تارهای برداری غیر مخرب، نمایشگر هوشمند اشعه ایکس و ابزارهای شکل‌دهی و چاقو برای خلاقیت واقعی است. فایل های اتوکد و DXF هم اکنون می توانند به Designer وارد شوند.

“ما به طور خستگی ناپذیری کار کرده ایم تا نه تنها بسیاری از ویژگی های جدیدی را که مشتریانمان از آنها درخواست کرده اند درج کنیم، بلکه مجموعه ای از بهبودهای قابل استفاده و گردش کار را برای ساختن برنامه ها بیشتر از همیشه کارآمدتر کنیم. ما فکر می کنیم که کاربران Affinity اعم از قدیمی و جدید قصد دارند از آن استفاده کنند. آن را دوست دارم، “اشلی هیوسون، مدیر عامل Serif گفت.

بخوان  راه‌اندازی اولین فب‌لب تخصصی صنایع غذایی توسط جهاددانشگاهی خراسان رضوی

این بسته که با نام Affinity Version 2 شناخته می‌شود، یک دنباله است. عکس قرابت، و ناشر Affinity.