سقف کاذب کناف ایران و لیست قیمت سقف کناف و سقف کاذب با نمونه کار سقف کاذب و سقف کناف-کناف آوگون

به دلیل ساختار آن این یک ایده فوق العاده برای حفظ یک فضای زنده بدون نیاز به لامپ و اتصالات اضافی است. به خصوص اگر که در مرحله بازسازی خانه قرار دارید چون لوازم منزل از قبل تهیه شده اند، پس انتخاب کناف برای شما محدود تر اما ساده تر می شود. اما اگر در مرحله نوسازی منزل هستید و قصد تعویض لوازم منزل را نیز دارید، انتخاب شما سخت تر می شود چون باید تمامی جوانب را در نظر بگیرید. از آنجاییکه تعویض زودهنگام کناف کاری منطقی نیست، پس بهتر است انتخاب خود را هوشمندانه تر انجام دهید. نوع طرح‌دار این سقف‌ها جنبه‌ی زیبایی بیشتری نسبت به مدل ساده‌ی آن دارند و معمولا هماهنگ با سایر اجزای منزل طراحی و پیاده‌سازی می‌شوند.

از کناف سقف در چه مکان هایی می توان استفاده کرد؟

خوشبختانه اجرای هر نوع پوشش نازک‌کاری بر روی کناف امکان‌پذیر است. میت‌وانید آن را رنگ کنید، از پوشش کاغذ دیواری استفاده کنید و یا برای مثال اگر بر روی دیوار اجرا شده، آن را با آجرهای دکوراتیو دیزاین کنید. برای اجرای درست کناف سقف نیاز است تا شما ابزارهایی همچون تیغ برش، همزن رنگ، چکش پلاستیکی، غلتک سوزنی، اره چاقویی، دستگاه برش طولی، پخ زن، گردبرد و در نهایت رنده را تهیه نمایید. در سقف کناف نورپردازی به صورت بسیار مناسبی قابل اجرا است که این نورپردازی های سقف های کوتاه را گاها بلندتر جلوه می‌دهند. از دیگر مزایای کناف کاری، در هنگامی که نیاز به دسترسی به تاسیسات ساختمان خود را دارید به سادگی می‌توانید به بخش مورد نیاز دسترسی پسدا کنید و اقدامات مورد نیاز را انجام دهید. سقف چوبی دوام بیشتری دارد ولی در هر جایی قابل اجرا نیست و در واقع تکمیل کننده برای سقف کناف در طراحی دکوراسیون مورد استفاده قرار می گیرد.

بخوان  مرور سریع QRS تکنولوژی پرتوشناسی | 1biti

در ادامه قصد داریم به معرفی این پوشش زیبا بپردازیم، با ما همراه باشید. از همه مهم تر اینکه صفحات کناف محدودیت ندارند و می توان هر طرحی را با آن ها اجرا کرد. قابلیت مهم دیگر، رنگ پذیری آن است به صورتی که شما می توانید رنگ دلخواه خود را بر روی سقف کناف پیاده کنید. سقف کناف بسیار مقاوم است و نسبت به دیگر انواع سقف کاذب از عمر بیشتری برخوردار است. بسیار مقاوم در برابر زلزله است و با هر شرایط آب و هوایی هم سازگار است.

خانه رویایی با سقف کناف

یک سقف چوبی با کیفیت خوب نیز دوام زیادی خواهد داشت و در عین حال به مالک کمک می‌کند تا ظاهری لوکس برای اتاق داشته باشد. در مقایسه با سایر موادی که برای ایجاد سقف های کاذب پذیرایی استفاده می‌شود، چوب گران‌تر است. مهمتر از آن، سقف‌های کاذب چوبی برای آب و هوای سرد مناسب است. با کمک ایده ها و مدلهای این نوشته، می توانید طرح مناسب برای سقف کناف اتاق پذیرایی را انتخاب کنید.

مدل های سقف کناف

سقف کاذب کناف ایران و لیست قیمت سقف کناف و سقف کاذب با نمونه کار سقف کاذب و سقف کناف-کناف آوگون

از دیگر طرح های کناف زنی می توان به نوع مدرن آنها اشاره نمود که گزینه ای کاربردی برای سقف های استخر ، کناف اتاق خواب و مدل کناف آشپزخانه می باشد. تایل های مورد استفاده در این طرح ها بدون برآمدگی و منحنی و قوس بوده و سقف نظم بسیار خوبی دارد. طرح های مدرن این سقف ها باعث میشود تا فضا شلوغ نباشد و با نورپردازی های جزئی به خوبی می توان ارتفاع آنها را بلندتر جلوه داد. این طرح ها بیشتر برای کناف سقف پذیرایی کلاسیک و تالارها مورد استفاده قرار میگیرند و مهم ترین ویژگی آنها، وجود قوس و منحنی و طرح های گنبدی بر روی آنها می باشد.

  • در صورت متراژ کم پذیرایی خانه، از طرح‌های مدرن و ساده سقف کناف بهره برده و در مقابل هنگام تغییر دکور پذیرایی بزرگ، از طرح‌های برجسته و شلوغ سقف کناف استفاده کنید.
  • لازمه این نکته رو خدمتتون بگیم که باید اندازه عرض سقف، مورد توافق شما و مجری سقف کاذب قرار بگیره.
  • طراحی سقف پذیرایی باید به نیازهای اقلیمی، کاربردی و زیبایی جدیدترین مدل کناف سقف اتاق اضافه شود.
  • توصیه من به شما این است که اگر پذیرایی مربعی یا مستطیلی دارید از کناف منحنی برای سقف آن استفاده نکنید.
بخوان  بهترین توضیح تکنولوژی دارم تا به حال شنیده ام