شرکت «نوین لیزر صبا» جایزه برتر برگزیده شد



ایسنا/اصفهان شرکت نوین لیزر صبا موفق به دریافت جایزه Excellence Award انجمن پارک‌های علمی آسیا در مسابقات آسیایی مسابقات ASPA Award ۲۰۲۳ شد.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان، شرکت نوین لیزر صبا به‌عنوان یکی از شرکت‌های دانش‌بنیان مستقر در این شهر، موفق به دریافت جایزه Excellence Award انجمن پارک‌های علمی آسیا در مسابقات آسیایی مسابقات آسیایی ASPA Award ۲۰۲۳ شد.

انجمن پارک‌های علمی آسیا (ASPA) هر ساله و همزمان با کنفرانس سالانه خود، به منظور شناسایی برترین شرکت‌های دانش‌بنیان و فناوران پارک‌های علم و فناوری این منطقه به برگزاری مسابقاتی میان اعضای می‌کند.

در جدیدترین سری مسابقات انجمن ASPA در سال ۲۰۲۳، از بین شرکت‌های معرفی شده توسط حدود ۲۰۰ پارک علم و فناوری، ۹ شرکت برای ارزیابی و داوری‌های اولیه به مرحله دوم راه‌یابی که شرکت نوین لیزر صبا با اختلاف در جایگاه نخست قرار دارد.

در مرحله ای که در داوری دوم کشوری برگزار شد، از میان 9 شرکت یاد شده، 4 شرکت بر اساس معیارهایی مانند فناوری، تیم مدیریتی، محصول، میزان فروش و بازدیدها، به‌عنوان شرکت برتر منطقه آسیا برگزیده شدند.

شرکت نوین لیزر صبا نیز با حضور در این جمع، جایزه Excellence Award انجمن پارک‌های علمی آسیا را از آن خود کرد. این موفقیت به دانش، فناوری و نقش این شرکت در توسعه اقتصادی و فناوری لیزر با کاربردهای مختلف در صنایع از جمله پزشکی و تشخیص درمانی است.

این شرکت دانش‌بنیان که در سال ۱۳۹۷ در شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان انجام شد، به صورت تخصصی در زمینه طراحی و تولید لیزرهای پیشرفته و ماشین آلات لیزری در حوزه صنعتی، پزشکی و فعالیت‌های می‌کند.

بخوان  یک جعبه ابزار منبع باز و علم داده برای مهندسان قدرت و داده

گفتنی است که شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان با حدود 700 شرکت دانش‌بنیان و فناور به صورت تخصصی به رفع نیازهای فناورانه صنایع از جمله صنعت پزشکی و همچنین ارزش ارزشی دانش می‌پردازد.

انتهای پیام



منبع