شناسایی ارتباط بین‌های بیماری‌های قلبی و بیماری

بیماری سرخرگ کرونری قلب، مقصر حدود یک سوم مرگ و میره ها در سراسر جهان است. نتایج یک مطالعه جدید، ارتباط بین یک باکتری معمولی دهان و بیماری سرخرگ کرونری را بررسی کرده است و می‌دانیم چگونه بر روی پیشرفت بیماری‌های عفونی تأثیر می‌گذارد، بهبود می‌بخشد.

انتهای پیام



منبع

بر اساس‌های جمع‌آوری‌شده، پژوهش حاضر ارتباط بین داده‌های قبلی یا فعلی با F. nucleatum و کمی خطر بیماری سرخرگ کرونری را نشان داد. پژwشگran فerض meی‌کnnnd ک atn bahathrی atز ddu طerیق bacaث آsیb meی‌شwd. اول در مواردی که باعث ایجاد پاسخ عمومی در بدن می‌شود. دوم، از دهان می‌کند و انتقال به دیواره مستقیم کرونر می‌چسبد و روند رشد پلاک را تقویت می‌کند.

تحقیقات این پژوهش در مجله eLife منتشر شد.

ژاک فلای، استاد دانشکده علوم زیستی اکول پلی‌تکنیک فدرال لوزان، سوئیس و نویسنده ارشد این پژوهش گفت: مطالعه ما، به شواهد فزاینده‌ای که نشان می‌دهد ناشی از آسیب‌های احتمالی است در ایجاد بیماری کرونر قلب و افزایش خطر حمله قلبی نقش داشته باشد. اضافه می کند.

در این پژوهش، ۳۴۵۹ شرکت سازنده و سلامت قلب آن‌ها در ۱۲ سال مورد بررسی قرار گرفتند. داده‌ها در سطح عملکرد واکنش‌گر (CRP) خون شرکت‌هایی هستند که ویژگی‌هایی از آنها جمع‌آوری می‌شود. شرکت‌کنندگان همچنین برای ۲۲ پاتوژن انسانی از جمله ۱۵ ویروس، شش باکتری و یک انگلیسی آزمایش قرار گرفتند.

پژوهش‌های آینده برای تأیید این ارتباط مورد نیاز، اما در صورت تایید، ممکن است برای درمان ساده با آنتی بیوتیک به عنوان یک گزینه درمانی که علت بیماری سرخرگ کرونری است، باز شود.

بخوان  با این دستگاه بی سر و صدا از خواب بیدار شوید

فلاویا، نویسنده ارشد این پژوهش هودل گفت: بسیاری از پیشرفت‌های بسیاری در درک چگونگی ایجاد بیماری بیماری‌های قلب انجام شده است، اما ما از تأثیرات تأثیرات، و عوامل خطر ژنتیکی هنوز ناصح است.

به گزارش ایسنا و به نقل از گیزمگبیماری سرخرگ کرونری (CHD)، شایع ترین شکل بیماری قلبی است. با زمان، پلاک روی دیواره رگ‌هایی که خون را به قلب می‌رسانند، جمع می‌کنند و باعث انسداد در جریان خون می‌شوند. این انسداد باعث علائم درد قفسه سینه (آنژین)، مشکلاتی و سفتی قفسه سینه و درد در بازوها یا شانه‌ها می‌شود. اگر پلاک به طور کامل یک شریان را مسدود کند، می‌تواند به مقابله با آن بپردازد.
بیماری سرخرگ کرونری، توسط ترکیبی از عوامل ژنتیکی، محیطی و جمعیتی ایجاد می‌شود. عوامل خطر اصلی سیگار کشیدن، جذب، خون بالا (هیپرلیپیدمی) و فشار خون بالا (فشار خون بالا) هستند. سن نیز یک عامل مهم است و مردان بیشتر از زنان در معرض خطر بیماری سرخرگ کرونری هستند.

پژوهش‌های قبلی همچنین ارتباط بین ایجاد پلاک شریانی و پاسخی بدن را شناسایی کرده‌اند. این پژوهش‌ها به بررسی مجدد پژوهشگران به بررسی سایر بیماری‌ها، ویروس‌ها و میکروارگانیسم‌ها در بیماری‌های قلبی می‌پردازند.

یکی از آزمایشات مورد آزمایش، Fusobacterium nucleatum بود که در انسان شایع است. این یک باکتری بسیار شایع دهان است که می‌تواند به آسیب لثه (ژنژیویت) و آسیب لثه (پریودنتیت) منجر شود. پژوهش‌های پیشین همچنین با انتشار آن به روده و دستگاه تناسلی زنان و ایجاد بیماری و بیماری اشاره کرده‌اند.