طرح تبلیغاتی مایکروسافت برای ویندوز 11 بدترین ایده آن از زمان ویندوز 8 است – اما همه چیز از بین نمی رود

حتی اگر مایکروسافت آن را به طور کامل پنهان نکند، کاملاً واضح است که مایکروسافت می خواهد تبلیغات را به طور پیش فرض روشن کند و امیدوار است که بسیاری از کاربران ندانند چگونه آنها را خاموش کنند.

برنامه های فاش شده مایکروسافت برای اضافه کردن حتی بیشتر تبلیغات در منوی استارت ویندوز 11 به خوبی انجام نشده است و واکنش نه چندان مثبت آن می تواند امیدوار باشد که شرکت دو بار در مورد اجرای این تغییر فکر کند.

با این حال، همانطور که Neowin گزارش می دهد (در برگه جدید باز می شود)، یک تنظیم مخفی در بیلد 23419 ویندوز 11 مشاهده شده است که به شما امکان می دهد آن تبلیغات را خاموش کنید. این بیلد ویندوز 11 در حال حاضر تنها برای افرادی در دسترس است که برای کمک به آزمایش نسخه های اولیه ویندوز 11 در برنامه Windows Insiders ثبت نام کرده اند، اما می تواند اشاره کند که مایکروسافت در نظر دارد این گزینه را به نسخه بعدی ویندوز 11 برای همه اضافه کند.

خبر خوب و بد

ما به چگونگی توسعه آن توجه خواهیم کرد، اما اگر مایکروسافت همچنان ویندوز 11 را با تبلیغاتی برای سرویس‌هایی که کاربرانش نمی‌خواهند پر کند، به زودی می‌توانیم شاهد واکنش شدیدتری نسبت به برنامه‌هایش باشیم.



منبع

سر و کله زدن با این برنامه و استفاده از برنامه قدرتمند Windows PowerShell برای نمایش گزینه توصیه نمی شود (اگر مایل هستید برای دستورالعمل ها به صفحه Neowin در بالا مراجعه کنید) و اجبار کردن این گزینه پنهان برای نمایش و غیرفعال کردن تبلیغات می تواند عواقب پیش بینی نشده ای داشته باشد. .

بخوان  لنزهایی از بروز بیماری های چشمی که مانع می شوند

همانطور که در 29 مارس گزارش دادیم، مایکروسافت «اعلان‌ها برای حساب‌های مایکروسافت» را به آپدیت گزینه جدیدی برای ویندوز 11 اضافه کرده است. علیرغم نام نسبتاً خنده‌دار آن، بسیاری از مردم این را به معنای تبلیغات بیشتر برای خدمات مایکروسافت مانند OneDrive می‌دانستند.