ظاهر مصنوعی مصنوعی «چت جی‌پی‌تی» چگونه خواهد بود؟

این شرکت در حال استفاده از متخصصان هوش مصنوعی است.

شرکت «OpenAI» در شرکت ۱X سرمایه گذاری کرده است. این شرکت قرار است پس از موفقیت این چت‌بات آنلاین، ربات‌های انسان را برای انجام کارهای انسانی طراحی کند.

ظاهر مصنوعی مصنوعی «چت جی‌پی‌تی» چگونه خواهد بود؟

شرکت سازنده چت جیپی‌تی در یک شرکت تولیدکننده ربات‌های انسان‌نما سرمایه‌گذاری کرده و اکنون تصاویری منتشر می‌کند که احتمالاً نمایانگر این هوش مصنوعی جنجال‌برانگیز باشد.

ایو برای حرکت و دستکاری اشیا به آرامی، با اجسام نرم مانند انسان و انجام کارهای تکراری طراحی شده است. این ربات با استفاده از واقعیت مجازی انسان کنترل می‌شود و یک اپراتور ربات‌ها در مرکز کنترل از طریق چشم‌های دوربین آن نظارت می‌کند.

ظاهر مصنوعی مصنوعی «چت جی‌پی‌تی» چگونه خواهد بود؟

این ربات که ایو(EVE) نام دارد می‌تواند اشیاء را بردارد و جعبه‌ها را بسته و باز کند و برای کار در کنار انسان‌ها طراحی شود.

پیشنهادهایی که ایو و نئو می‌توانند جایگزین شوند.

مایکروس‌ها: ما می‌خواهیم به مردم کمک کنیم تا نیاز به برنامه‌های برنامه‌نویسی پیچیده یا جزئیات مربوط به سیستم‌های رباتیک، راحت‌تر با ربات‌ها را بدون نیاز داشته باشند.

انتهای پیام



منبع

برد لایت‌کپ (Brad Lightcap)، مدیر اجرایی شرکت OpenAI در بیانیه‌ای گفت: ۱X در خط مقدم افزایش نیروی کار از طریق استفاده از فناوری‌های ایمن و پیشرفته در حوزه رباتیک است.

بسیاری از باورها بر این باورند که مدل‌های زبانی بزرگ مانند چت‌های جیپی‌تی نحوه استفاده ما از ربات‌ها و عوامل با آن‌ها را تغییر می‌دهد.

چالش کلیدی در آموزش چت جیپیتی این است که چگونه مشکلات را با توجه به قوانین فیزیک و زمینه‌های محیطی عملیاتی، حل کند.

بخوان  تشخیص مشکلات شنوایی با گوشی هوشمند

این شرکت قصد دارد از این بودجه برای افزایش اولین ربات تجاری خود به نام ایو در نورژ و آمریکای شمالی استفاده کند و یک ربات دو پای دیگر به نام نئو(NEO) بسازد.

در اوایل سال جاری، مایکروسافت که ۱۰ دلار در OpenAI سرمایه‌گذاری کرده است، نشان می‌دهد که از چت جیپی‌تی برای کنترل ربات‌ها استفاده می‌شود. ربات‌ها به دستورات زبانی ساده پاسخ می‌دادند.

به گزارش ایسنا و به نقل از دیلی‌میل، خالق چت جی‌پی‌تی، ۲۴ میلیون دلار در شرکت انسان در ۱X سرمایه‌گذاری شده است و ممکن است این فناوری مصنوعی شبیه به تصاویر زیر باشد.

ربات ایو از شرکت ۱X اولین ربات اندروید انسان‌نما خواهد بود.