فایرفاکس ممکن است روزی بتواند نظرات جعلی نوشته شده توسط ChatGPT را شناسایی کند

برنامه افزودنی، در صورتی که نمی‌دانید، از ترکیبی از هوش مصنوعی (AI) و یادگیری ماشینی (ML) برای شناسایی استفاده می‌کند. [common] الگوها» در بررسی های آنلاین.

خوب، همانطور که معلوم است، افزایشی وجود داشته است افرادی که از چت ربات های هوش مصنوعی برای نوشتن نظرات آمازون استفاده می کنند (در برگه جدید باز می شود). چیزی که در مورد موج اولیه این بررسی های جعلی خنده دار است این است که آنها اغلب این واقعیت را پنهان نمی کردند که یک ربات چت هوش مصنوعی آنها را نوشته است، و یکی به معنای واقعی کلمه می نویسد: “به عنوان یک مدل زبان هوش مصنوعی، من بدنی ندارم” در متن بازنگری.

موزیلا خرید نسبتاً جالبی انجام داد زیرا توسعه دهنده اخیراً اعلام کرد که Fakespot را خریداری کرده است، استارت آپی که پسوند مرورگر آن می تواند بررسی های جعلی محصول را تشخیص دهد.

دقیقاً مشخص نیست که موزیلا چگونه Fakespot را به مرورگر خود ادغام می کند، به جز ذکر مختصری از ویژگی های منحصر به فرد، اما به عنوان یکی از بهترین مرورگرهای امنی که می توانید استفاده کنید، دلایل زیادی برای خوش بین بودن در مورد نتایج وجود دارد.

و نگران انحصاری شدن افزونه برای فایرفاکس نباشید، زیرا این برنامه افزودنی در تمام مرورگرهای وب اصلی و دستگاه های تلفن همراه به کار خود ادامه خواهد داد. در واقع، توسعه‌دهندگان موزیلا در توسعه آن کمک خواهند کرد، بنابراین احتمالاً بسیاری از بهترین مرورگرهای وب که از این افزونه استفاده می‌کنند همچنان سود خواهند برد.

کلاهبرداری های ChatGPT

مطمئناً، می‌توانید کارها را خودتان با جستجوی دقیق پرچم‌های قرمز در بررسی‌ها انجام دهید (ما حتی یک راهنمای داریم که به شما می گوید به دنبال چه چیزی باشید) یا اینکه خودتان تحقیق کنید. با این حال، مقدار زیادی از محتوایی که باید از طریق آن تجزیه و تحلیل کنید، بسیار زیاد است. حتی خود آمازون هم برای تمیز کردن چیزها مشکل دارد. نیازی به گفتن نیست که خریداران به هر مزیتی به نفع خود نیاز دارند.

بخوان  ارائه فروشگاه‌های دیگر بر روی آیفون‌ها و آیپدهای اپل تعجب‌آور نیست – این یک حرکت عالی است

تاریخ انتشار ادغام Fakespot جدید نیز مشخص نیست. امیدواریم تا آن زمان، فایرفاکس برای شناسایی بررسی های ایجاد شده توسط ChatGPT به خوبی مجهز شود. ما از موزیلا پرسیدیم که آیا می‌تواند نکاتی را در مورد ویژگی آینده به ما ارائه دهد، مانند اینکه آیا می‌تواند متنی را از یک ربات چت هوش مصنوعی تشخیص دهد، و اگر و زمانی که پاسخی شنیدیم، این داستان را به‌روزرسانی خواهیم کرد.



منبع

اکنون ممکن است از خود بپرسید: چگونه این ارتباط با ChatGPT دارد؟

اما اینطور نیست جلوگیری از کلاهبرداران از نوشتن محتوای دسته جمعی برای بازارهای آنلاین به طور انبوه یا با “لحن های مختلف صدای” برای جلوگیری از گرفتار شدن. همچنین تهدید فزاینده افزایش اطلاعات نادرست ناشی از استفاده نادرست از چت ربات های هوش مصنوعی به علاوه پیچیده تر وجود دارد. فیشینگ کمپین ها

با این کسب، موزیلا قصد دارد فناوری Fakespot را بیشتر یکپارچه کند (در برگه جدید باز می شود) وارد فایرفاکس شود تا به کاربران کمک کند تا از مرورهای فریبنده عبور کنند [so they can] با اطمینان از اینکه بدانید آنچه می خرند با کیفیت و معتبر است، خرید کنید.