اتاق فرار یا اسکیپ روم چیست؟ تاج اسکیپ روم | allescape

در این اتاق فرار شما در نقش سارقینی باهوش وارد ماجرا می‌شوید و قرار است الماسی ۹ قیراطی به ارزش تقریبی ۱۶ میلیون دلار را بدزدید. برای شرکت در اتاق فرار صوتی نوار ممنوعه باید کاغذ و خودکار داشته باشید؛ زیرا یادداشت کردن، سرنخ‌های متعددی به شما می‌دهد که برای نتیجه‌گیری به آن‌ها نیاز خواهید داشت. ممکن است برای یافتن برخی اطلاعات به جستجو در اینترنت هم نیاز داشته باشید. برای گوش دادن به هر اپیزود (به‌جز اپیزود اول)، باید رمزی را وارد کنید که از کنار هم قرار دادن اطلاعات و سرنخ‌های اپیزود (یا اپیزودهای) قبلی به دست آورده‌اید. با تیم خود وارد یک اتاق درب بسته می شوید و با یافتن سرنخ ها و حل معماهای طراحی شده و قابل دسترس در زمان مشخص (یک ساعت) و با کمک راهنمای اتاق خود را نجات می دهید و از اتاق خارج می شوید.

می‌‌توانید با مراجعه به این قسمت‌ها، در مورد خدمات آن‌ها اطلاعات بیشتری کسب کنید. تمامی حقوق این وبسایت متعلق به شرکت دنیای سرگرمی دادمهر زیما می‌باشد.

  • اتاق فرار رویا تجربه‌ای جدید در انگیما است که با ۶۰ درصد فعالیت بدنی، یک روز هیجان‌انگیز برای شما خواهد ساخت.
  • این بازی‌ها پایه‌های بازی اتاق فرار واقعی به سبک امروزی به شمار می‌آیند.
  • حتی جالب است بدانید که اتاق فرار، بازی ای است که در برخی از کشورها، سر از مدارس و حتی شرکت‌ها نیز درآورده است.
  • پس از گذار از دوران مازهای فرار فیزیکی، در سال ۱۹۸۸ بازی ویدئویی John Wilson’s Behind Closed Doors، چالش فرار را متحول کرد و یک بازی جدید به گیمرها هدیه داد.
بخوان  سمت زشت هوش مصنوعی
شما از دست دختر جن زده هتل به امید رهایی فرار کردین و به جنگل که رسیدین همدیگه رو گم کردین، حالا یه جای امن همدیگه رو پیدا کنید. 6-بعد از پرداخت از طریق سایت شاپرک حتما گزینه تکمیل پرداخت را بزنید، بعد از بازگشت به وبسایت کد رزرو خود را یادداشت کنید و همراه خود داشته باشید. 3-امکان کنسل کردن و یا عوض کردن سانس بازی فقط تا 24 ساعت قبل از شروع نوبت امکان پذیر است. به علت بروزرسانی سیستم رزرو تا اطلاع ثانوی از طریق تماس تلفنی رزرو خود رو انجام دهید. و افرادی که مسیر رو با آزمون و خطا طی می کنن و به هر قیمتی تنها دنبال بقای خودشون هستن در نهایت به جایی نمیرسند.

اتاق فرار معبد سامو

اگر پاسخ را درست وارد کنید، قفل به‌طور اتوماتیک برای شما باز خواهد شد. توجه داشته باشید که برای حل بعضی از معماها نیاز است که حداقل دو نفر از هم‌تیمی‌ها کنار هم باشند؛ اگر پیش هم نیستید یا تنها بازی می‌کنید، از دو دستگاه (موبایل، تب‌لت، لپ‌تاپ، پی‌سی) به بازی متصل شوید. اگر به‌صورت تیمی بازی می‌کنید، قبل از شروع بازی یک گروه در تلگرام بسازید تا بتوانید در آن هم‌فکری کنید. اتاق فرارهای آنلاین زمان محدود و مشخص ندارند و شما در هر ساعتی از شبانه‌روز اتاق فرار ترسناک می‌توانید بازی کنید. در خردادماه ۱۳۹۷ توسط تیم اسکیپ روم دات‌آی‌آر در شعبه جردن طراحی و اجرا و در بهمن‌ماه ۱۳۹۹ در شعبه حقانی باز-طراحی و مجدد اجرا شده است. این اتاق فرار از بازی‌های ساده این مجموعه است و می‌تواند تجربه خوبی برای مبتدیان رقم بزند.

بخوان  ۱۰ تکنولوژی پزشکی که می توانند آینده بشر را متحول کنند! | 1biti

اسکیپ مگ اولین مجله اتاق فرار در ایران

پازل پارتی در واقع بازی طراحی شده مخصوص شما است و برای سفارش آن باید حداقل از چند هفته قبل اقدام کنید. در آبان‌ماه ۱۴۰۰ توسط تیم اسکیپ روم دات‌آی‌آر طراحی و اجرا شده است. پس از گذار از دوران مازهای فرار فیزیکی، در سال ۱۹۸۸ بازی ویدئویی John Wilson’s Behind Closed Doors، چالش فرار را متحول کرد و یک بازی جدید به گیمرها هدیه داد. بازی Crimson Room نیز در سال ۲۰۰۴ به‌عنوان اولین بازی ویدئویی اتاق ‌فرار معرفی شد. این بازی‌ها پایه‌های بازی اتاق فرار واقعی به سبک امروزی به شمار می‌آیند.

اتاق فرار زیرخاکی

اتاق فرار یا اسکیپ روم چیست؟ تاج اسکیپ روم | allescape