فناوری جدید آمریکا برای انتخابات سال آینده

اگر این برنامه آزمایشی جدید چگونه بر انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ تأثیر بگذارد، باید دید، زیرا وابستگی به تعداد ادارات انتخابات ایالتی دارد که از آن استفاده خواهند کرد. با این حال، فناوری منحصربفرد به این وجود جدید دارد.

این فناوری جدید کمی هم در درون خود دارد، زیرا کمیسیون فدرال آمریکا نیز برنامه آزمایشی خود را برای باجه‌های رأی‌گیری الکترونیکی دنبال می‌کند. با این حال، تحقیقات این کمیسیون به اندازه کافی پیشرفت نکرده است که تا انتخابات ۲۰۲۴ اجرا شود.

جیمی ریمز از شرکت VR Systems که باجه‌های انتخاب الکترونیکی و سیستم‌های مدیریت انتخابات را ارائه می‌دهد، می‌گوید: یکی از مزایای اصلی این برنامه است که یک پروسه برای صدور برگ تعرفه الکترونیکی برای همه شرکت‌هایی است که آن‌ها می‌توانند انجام دهند، می‌کنند.

انتهای پیام



منبع

ایالات متحده در سال 2024 از فناوری بعدی برای خود محافظت می کند.

به گزارش ایسنا و به نقل از آی‌ای، مرکز غیرانتفاعی امنیت اینترنت ایالات متحده آمریکا (CIS) در حال ایجاد یک برنامه آزمایشی ملی برای توسعه فناوری مرکزی برای سیستم‌های رای‌گیری انتخاباتی است که امسال راه‌اندازی می‌شود.

کسانی که با استفاده از برنامه‌های فناوری امنیت جدید کمک می‌کنند، می‌گویند که این سیستم قبلاً در افزایش اعتماد به انتخاب الکترونیکی انتخابات مؤثر است.

هشدارها می‌دهند که این سیستم‌ها می‌توانند هدف اصلی آن‌ها باشند که می‌خواهند رای‌گیری را مختل کنند و در مورد امنیت انتخاب ایجاد کنند.

کریس ولاشین، معاون ارشد شرکت سیستم های انتخاباتی و نرم افزارهایی است که تولید کننده پیشرو ماشین های رای گیری الکترونیکی است، میگوید: این یک نیاز است که در یک زمان حساس می شود. من فکر می کنم هرچه بیشتر انتخاباتی در مورد آن بیاموزند، بیشتر آن را درخواست خواهد کرد.

بخوان  انسان در سال ۳۰۰۰ سال چه شکلی خواهد بود؟

با توجه به استفاده از سیستم‌های الکترونیکی در سال‌های اخیر رشد چشمگیری داشته است و همچنین با توجه به این نکته که در پی رواج یافتن رایگیری الکترونیکی، افرادی که به دنبال ایجاد مشکل در آن هستند، می‌توانند به یک راه حل تبدیل شوند. حل جامع و فوری نیاز دارد.

ایالت‌های آمریکا به‌منظور انتخاب فناوری، نظارت دارند، اما CIS امیدوار است با ارائه اولین آزمایش یکپارچه سراسری در سپتامبر ۲۰۲۳ برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ آماده شود.