فناوری جدید پردازش اطلاعات ۳۰ میلیون خودروی متصل در لحظه

این فناوری، نظارت و تجزیه و تحلیل و تحلیل داده‌های میلیون‌ها خودروی متصل به اینترنت را می‌دهد و راه‌اندازی آن می‌تواند تا پایان سال ۲۰۲۳ آماده شود.

با توجه به هدف توسعه فناوری خودروهای مرتبط، کاهش تراکم تراکم و همچنین کاهش انتشار گاز CO2، یک فناوری جدید توسعه یافته که قادر است همزمان و در لحظه، 30 میلیون خودروی متصل را پردازش کند.

انتهای پیام



منبع

سامانه پردازش داده شده به فرد این شرکت با قابلیت تجزیه و تحلیل داده‌ها ثبت می‌شود. این شرکت ادعا می‌کند که این فناوری اکنون قادر است بیش از ۳۰ میلیون خودروی مرتبط را پردازش و مدیریت کند.

این ابتکار توسط شرکت تابعه آن به نام NTT Data که ارائه دهنده خدمات دیجیتال و فناوری اطلاعات جهانی مستقر در ژاپن است، توسعه یافته است.

به نظر می‌رسد چنین سیستم‌هایی نیاز باشد، زیرا جهان به آرامی به سمت استفاده از فناوری رانندگی خودران نیز حرکت می‌کند.

به گفته این شرکت، پایداری یکی از بزرگترین هشدارهای جهانی است و این ابتکار به بهینه‌سازی جریان ترافیک و کاهش توجه انتشار CO2 در حمل و نقل کمک می‌کند.

در برنامه‌های کنونی حدود ۲۰ سال طول می‌کشد تا اطلاعات پردازش شود و به‌عنوان مثال، یک مانع را پیدا کنید، اما فناوری جدید NTT داده این زمان را به حدود پنج درصد کاهش می‌دهد. چnیn پیشrفtی memی‌tund beh جelukerی atز thahadaht ، پیش‌bیnی tharaکm tharaفیک ba ب جزئی پیش پیش پیشnneharah مnneharah charndharah ی کmahnndh کmahnndh کmahnndheh کnneadhnndheh کnnehandگی

به گزارش ایسنا و به نقل از آی‌ای، شرکت مخابراتی نیپون ژاپن (NTT) در حال برنامه ریزی برای طرح تجاری سازی خودروهای مرتبط خود برای کاهش تراکم ترافیک و انتشار کربن دی اکسید است.

بخوان  شکست فیس بوک در مقابله با سخنان تنفرآمیز

با این سامانه می‌توانی مانند مکان‌ها و زمان‌های خاص را برای دسته‌بندی داده‌های تهیه شده از میلیون‌ها خودروی اطلاعات مرتبط در جاده تنظیم کرد. به عنوان یک سیستم از وجود یک مانع در مسیری از طریق دوربین داخل خودرو مشخص می‌شود، این فناوری می‌تواند به سرعت خودروهای پشت سر و در راه، هشدار دهد تا از آن آگاه شوند.

راب راسموسن معاون ارشد شرکت NTT Data در یک بیانیه مطبوعاتی گفت: شرکت ما به عنوان یک مبتکر جهانی قابل اعتماد است، راه را برای مشتریان و باز کردن پتانسیل کامل داده‌های خودروی مرتبط باز می‌کند. ما با بررسی‌های جدید، نه تنها تجربه را بهبود می‌بخشیم، بلکه برای آینده‌ای پایدارتر نیز تلاش می‌کنیم.

شرکت NTT DATA برای اثبات مفهوم طرح خود با شرکت تویوتا همکاری می‌کند و می‌خواهد پردازش و تحلیل داده‌های رانندگی گذشته و داده‌های رانندگی در لحظه (سرعت خودرو و مصرف سوخت) را بررسی کند.

نتایج این آزمایش به‌صورت آنلاین برای ارزیابی و تحلیل وضعیت ازدحام جاده‌های اطراف به‌روزرسانی می‌شود تا بررسی شود که آیا این سیستم می‌تواند با بهینه‌سازی حرکت خودروها در زمان ازدحام به جریان ترافیک کمک کند؟ در نتیجه کاهش انتشار کربن دی اکسید نیز محقق خواهد شد.