مایکروسافت ابزار کنترل صوتی تجربی جالبی را در ساخت پیش نمایش ویندوز 11 پنهان می کند

در مورد آنچه واقعاً در Preview Build 25281 فاش شد، Windows Spotlight در حال طراحی مجدد کوچکی است. رابط اطلاعات دقیق تری را در مورد یک تصویر مانند نام موضوع و توضیح مختصری نشان می دهد. توسعه دهندگان همچنین در حال آزمایش با روش های مختلف تغییر تصاویر هستند. مانند اینکه آیا باید یک “تجربه تمام صفحه” باشد یا نه. به گفته مایکروسافت، انجام تنظیمات گرافیکی آسان تر خواهد بود. پیکربندی‌های خاصی مانند اولویت GPU اکنون در قسمت گرافیکی منوی تنظیمات در جلو و مرکز نمایش داده می‌شوند.

علاوه بر این، برنامه Notepad اکنون از چندین تب پشتیبانی می کند بنابراین کاربران می توانند چندین فایل را در یک پنجره مدیریت کنند. مشابه مرورگرها، می توانید یکی از برگه ها را بکشید (در برگه جدید باز می شود) نمونه خودش باشد. و یک تنظیم جدید Notepad وجود دارد که به کاربران این امکان را می دهد که تصمیم بگیرند «به طور پیش فرض فایل ها در برگه های جدید باز شوند یا در یک پنجره جدید».

مایکروسافت به سختی در تلاش است تا راه را برای ویندوز 11 هموار کند تا در نهایت به عنوان تنها سیستم عامل پشتیبانی شده این شرکت تصاحب شود. علاوه بر غروب آفتاب ویندوز 7 و 8.1، این شرکت اخیراً اعلام کرده است که دیگر مجوزهای Windows 10 Home یا Pro را در وب سایت خود نمی فروشد از 31 ژانویه شروع می شود.

مایکروسافت در حال حاضر در حال آزمایش یک ویژگی کنترل صوتی جدید است ویندوز 11 که به کاربران این امکان را می دهد تا حجم چندین برنامه را از تنظیمات سریع کنترل کنند.

بخوان  صفحه درخواستی شما یافت نشد.

ما می گوییم “امیدوارم” زیرا این یک ویژگی آزمایشی است و هیچ تضمینی وجود ندارد که هرگز منتشر شود. همانطور که در a پست برنامه Windows Insider از سال 2022، برخی از “مفاهیم هرگز ارسال نمی شوند…” این امکان وجود دارد که مایکروسافت Volume Mixer را برای بهبود آن به تابلوی طراحی بازگرداند، اما در این مرحله، چه کسی می داند؟

ویژگی های جدید و طراحی مجدد

Volume Mixer، همانطور که شناخته شده است، در حال حاضر در دسترس است پیش نمایش بیلد 25281 (در برگه جدید باز می شود) از کانال Dev در برنامه Windows 11 Insider. با نرم افزارهایی مثل Discord و ترومپت گوش به دلیل قابلیت های مشابه تنظیم سطح صدا برای منابع مختلف صوتی. به عنوان مثال، می‌توانید صدا را در تماس اسکایپ بلند نگه دارید، در حالی که موسیقی در حال پخش در Spotify را بی‌صدا می‌کنید و واتس‌اپ را در جایی در میان برای اعلان‌ها دارید. این سطحی از مدیریت است که در حال حاضر دیده نمی شود زیرا ویندوز 11 فقط در حال حاضر تنظیمات جهانی را ارائه می دهد. کاربران معمولاً از برنامه های شخص ثالث مانند EarTrumpet برای به دست آوردن این سطح از کنترل استفاده می کنند.





منبع

با این حال، جالب‌ترین نکته این است که مایکروسافت هیچ اشاره‌ای به Volume Mixer در اعلامیه ساخت پیش‌نمایش نکرده است. این تنها پس از حفاری کاربران در اطراف فایل های ساخت و یافتن ویژگی پنهان کشف شد. امیدواریم که این ابزار به واقعیت تبدیل شود، زیرا قادر به تنظیم جداگانه صدا در هر برنامه فوق العاده خواهد بود. ویندوز 11 به ابزار صوتی بهتری نیاز دارد.

بخوان  چین ماهواره ZhongXing-1E را به فضا پرتاب کرد

دیگر ویژگی‌های Notepad جدید شامل میانبرهای صفحه کلید اضافی و توانایی برنامه برای ایجاد خودکار نام فایل/برگه بر اساس محتوای موجود است. به نظر می رسد که به روز رسانی Notepad جدا از پیش نمایش بیلد 25281 است، بنابراین باید هر دو را دانلود کنید.