مریام وبستر می‌گوید نگران نباشید، Quordle پشت یک دیوار پرداخت نمی‌رود


برای همه کسانی که در بازی Quordle احساس غرور می کنند، بازی کلمات پنج حرفی که به دلیل چهار برابر دشواری Wordle شناخته شده است، جستجوی کلمه شما اثبات شده است. برند دیکشنری نمادین Merriam-Webster این گیج آنلاین محبوب را خرید و آن را روز پنجشنبه اعلام کرد.

Merriam-Webster که متعلق به دایره المعارف بریتانیکا است، بی سر و صدا این بازی را که مدت کوتاهی پس از تبدیل شدن Wordle به یک پدیده آنلاین در اواخر سال 2021 راه اندازی شد، منتشر کرد.

Quordle شباهت های زیادی با Wordle دارد. در جایی که وردل از شما می‌خواهد یک پازل پنج حرفی را در پنج حدس حل کنید، Quordle از شما می‌خواهد که به طور همزمان چهار پازل پنج کلمه‌ای را در 9 تلاش حل کنید.

نتیجه Quordle

یک نتیجه معمولی Quordle که می توانید بدون ارائه پاسخ به اشتراک بگذارید. بله، خیلی شبیه Wordle است… اما سخت تر. (اعتبار تصویر: آینده)

هر دو یک صفحه کلید مجازی استاندارد را به شما ارائه می دهند و بعد از اینکه حدس کلمه پنج حرفی را وارد کردید، حروف در تمام تابلوهای چهار کلمه ای ظاهر می شوند. حروف صحیح در نقاط مناسب سبز و حروف صحیح در نقاط اشتباه نارنجی هستند. بله، درست مثل وردل.





منبع