هاستینگر بی سر و صدا Zyro را مسدود می کند تا روی سرویس هاستینگر وب سایت ساز تمرکز کند

در پست اخیر وبلاگ (در برگه جدید باز می شود)هاستینگر اعلام کرد که Zyro را وارد اکوسیستم هاستینگر کرده و نام آن را به وب سایت ساز هاستینگر تغییر داده است.

Zyro در سال 2019 تاسیس شد (در برگه جدید باز می شود) بیش از سه سال است که پلتفرم شرکت مادر Hostinger بوده است که در صورت نیاز به خدمات ساخت وب‌سایت، در خط مقدم قرار گرفته است.



منبع

میزبانی وب محبوب (در برگه جدید باز می شود) ارائه دهنده هاستینگر (در برگه جدید باز می شود) پس از راه‌اندازی سرویس رقیب جدید خود، تلاش‌های سازنده وب‌سایت خود را از زیرمجموعه خود، Zyro تغییر داده است.

طرح سازنده وب سایت هاستینگر با قیمت 2.79 دلار در ماه برای خرید در دسترس است و شامل میزبانی وب، نام دامنه رایگان، حساب های ایمیل رایگان، گواهینامه های SSL رایگان و حداکثر 100 وب سایت است.

داوگیرداس یانکوس، مدیر بازاریابی هاستینگر، گفت: “ما می خواهیم همه چیز را تحت یک نام تجاری شناخته شده داشته باشیم تا مشتریان (اعم از موجود و جدید) از اکوسیستم ما آگاه شوند. با این حال، Zyro برای مشتریان فعلی در دسترس خواهد بود.” TechRadar Pro.

با این حال، پس از راه اندازی سازنده وب سایت آن (در برگه جدید باز می شود) این شرکت به وضوح اعلام کرده است که سرویسی که اکنون می تواند به عنوان یک معامله ترکیبی با سرویس میزبانی وب خود خریداری شود TechRadar Pro که تمام منابع آن اکنون به سمت پیشبرد پلت فرم ساخت سایت هاستینگر می رود.

بخوان  روسیه یک فضاپیمای نجات پرتاب کرد

در مورد Zyro چطور؟

هاستینگر همچنین اشاره کرد که Zyro همچنان برای ثبت نام مشتریان جدید در دسترس خواهد بود، اما آنها تمام فعالیت های بازاریابی را برای بیرون راندن محصول و به دست آوردن کاربران جدید متوقف خواهند کرد.