مهلت ثبت نام جشنواره ملی شیخ بهایی تمدید شد



ایسنا/اصفهان مهلت ثبت نام هجدهمین جشنواره ملی فن آفرینی شیخ بهایی تا ۱۵ بهمن ماه ۱۴۰۲ تمدید شد. این دوره از جشنواره در تاریخ ۲۶ و ۲۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ و به میزبانی شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان برگزار می‌شود.

به نقل از روابط عمومی شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان، سعید آجلی، دبیر «هجدهمین جشنواره ملی فن آفرینی شیخ بهایی» ضمن اعلام این خبر، اظهار کرد: با توجه به استقبال صورت گرفته و درخواست‌های متقاضیان برای ثبت اسناد تکمیلی یا نام جدید طرح‌های فناورانه. توسط شرکت‌های نوپا به منظور حضور در این دوره، ثبت‌نام در هجدهمین جشنواره ملی فن آفرینی شیخ بهایی تا ۱۵ بهمن ماه ۱۴۰۲ تمدید شد.

وی افزود: جشنواره ملی فن آفرینی شیخ بهایی به ۱۸ سالگی رسیده است. این جشنواره ضمن پویایی در بخش‌های مسابقه‌های، اصالت خود را در حمایت از ایده‌هایی که باعث تبدیل دانش به فناوری و خلق ثروت از طریق تجارت تجاری می‌شود، حفظ می‌شود. بدیهی است ظهور فناوری‌های نو می‌تواند باعث رشد شود و در نهایت ممکن شود.

دبیر هجدهمین جشنواره ملی فن آفرینی شیخ بهایی با اشاره به جوایز این دوره از جشنواره نیز گفت: جوایز در نظر گرفته شده در هجدهمین دوره جشنواره ملی فن آفرینی شیخ بهایی نسبت به دوره هفدهم تا پنجاه درصد افزایش یافته است.

آجلی بیان کرد: بر اساس، جوایز رتبه‌های اول تا سوم در بخش فن آفرینی و تجاری‌سازی فناوری (شرکت‌های رشد یافته) به ترتیب ۳۰۰، ۲۰۰ و ۱۵۰ میلیون تومان، فن‌آفرینی و فناوری تجاری (شرکت‌های نوپا) ۲۰۰، ۱۵۰ و ۱۰۰ میلیون تومان. تومان و در بخش طراحان کسب و کار ۱۵، ۱۰۰ و ۷۵ میلیون تومان است. بخش‌های بعدی نیز به جشنواره اضافه می‌شوند که در آینده نزدیک اطلاع‌رسانی می‌شود.

بخوان  "جیمز وب" و "استارلینک" بهترین ابداعات بشر از نگاه مجله "تایم"

وی ادامه داد: با توجه به تمدید مهلت ثبت نام، شرکت‌های فناور برای حضور در بخش طراحان کسب‌وکار باید علاوه بر داشتن یک تیم با ماهیت حقوقی و نمونه محصول، امکان ارزیابی دقیق و کامل طرح را نیز در اختیار داشته باشند. برای ثبت نام در فناوری‌های آفرینشی و تجاری‌سازی نیز می‌توان علاوه بر تولید و تجاری‌سازی محصولات مبتنی بر فناوری، حقوق شخصیت‌ها با حداقل 51 درصد از ویژگی‌ها ثبت شوند.

به گزارش ایسنا، جشنواره ملی فن آفرینی شیخ بهایی به عنوان یکی از جشنواره‌های وزارت علوم، هر ساله با هدف به فرهنگ کارآفرینی و امید آفرینی برای فناوران و فن‌آفرینان به میزبانی شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان و با حمایت «وزارت علوم، تحقیقات و تحقیقات» فناوری» و «معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری» برگزار می‌شود.

هجدهمین دوره جشنواره ملی فن آفرینی شیخ بهایی ۲۶ و ۲۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در شهر اصفهان برگزار می شود. درخواستان می‌شود با مراجعه به سامانه اینترنتی http://www.shtf.ir، برای ثبت نام جدید یا تکمیلی مستندات خود اقدام کنند.

انتهای پیام



منبع