نجات پرندگان از برخورد با کابل برق توسط پهپاد رباتیک



مینی لاین‌فلای (Mini LineFly) تلاش می‌کند تا از آن استفاده کند تا از شرکت برق را بهبود بخشد و از وحشی در برابر تماس با کابل‌های برق محافظت کند و احتمالاً ناخواسته حیات را به آنها کاهش دهد.

به گزارش ایسنا، با توجه به اینکه جهان از سال گذشته عرضه تعداد بی‌شماری از دستگاه‌های رباتیک بوده است، یک سیستم رباتیک مبتنی بر پهپاد دیگر نیز اکنون پا به آسمان گذاشته شده است.

به نقل از آی‌ای، بیانیه شرکت‌های موسس، این سیستم رباتیک بدون سرنشین جدید به نام «مینی لاین‌فلای» به ظاهر پیشرفته‌ترین سیستم رباتیک خودکار جهان است که برای جلوگیری از برخورد پرندگان به کابل‌های هوایی برق ابداع شده است.

در حال حاضر، ربات مینی لاین‌فلای به طور کامل در سراسر جهان قابل استفاده است.

این سیستم‌های نوآورانه قرار دارند با دقت بر روی کابل‌های هوایی برق نصب می‌شوند و نقش حیاتی در کمترین خطرات برای کارمندان شرکت برق را دارند و به طور همزمان با هدف کارایی پروژه انجام می‌شوند.

جلوگیری از برخورد پرندگان

این پهپادها دیده می‌شوند که خطوط برق را افزایش می‌دهند، از گونه‌های مختلف می‌توانند محافظت کنند و احتمال اینکه ناخواسته پرندگان را کاهش دهند، می‌شوند.

هدف این تلاش‌ها به چالش‌های تاسیسات برق، از جمله نیروی انسانی، نیاز به مکان‌های کاری ایمن‌تر و الزامات کلی کارایی پروژه است.

رایان رولمن (Ryan Ruhlman)، رئیس شرکت PLP، اظهار داشت: مینی لاین‌فلای نه تنها کارآمدترین روش را برای جلوگیری از انحراف پرندگان ارائه می‌دهد، بلکه به طور قابل توجهی به بهبود ایمنی محیط برای شرکت در سراسر جهان کمک می‌کند.

بخوان  با این تصاویر پس زمینه قفل صفحه نمایش درخشان، آیفون خود را به یک iPod Classic تبدیل کنید

مینی لاین فلای در تلاش برای ساختن وسایل ایمنی است که باعث بهبود آن می شود و از حیات وحشی در برابر برخورد با خطوط برق محافظت می کند و احتمالاً از آنها جلوگیری می کند.

انتهای پیام



منبع