نرم‌افزار ویرایش ویدیوی رایگان مورد علاقه ما از macOS Sonoma جدید افزایش عملکرد غیرمنتظره‌ای دریافت می‌کند

فراتر از افشای بمب WWDC – بله، اسنوپی در حال حاضر از طرفداران اپل است – این رویداد بیش از مقدار کافی گوشت برای راضی نگه داشتن کاربران سرو کرد. جدید وجود دارد مک بوک ایر 15 اینچی در راه، گفته می شود “لاغرترین جهان” است. را watchOS 10 شمارش معکوس بتا شروع شده است. و ویژن پرو در حال تقسیم نظر است است هدست VR آینده یا آیا شما دوستان را از دست خواهد داد؟

یکی از اعلامیه های بزرگ در اپل WWDC 2023 بود macOS Sonoma (ما آن را جستجو کردیم؛ به معنای “دره ماه” است).

به گفته اپل، «این حالت به افراد حرفه‌ای این امکان را می‌دهد تا به طور ایمن به گردش‌های کاری تولید محتوای خود از هر کجا دسترسی داشته باشند – چه در ویرایش در Final Cut Pro یا حل و فصل داوینچییا متحرک سازی دارایی های سه بعدی پیچیده در مایا.» همچنین گردش کار رنگی از راه دور را فعال می کند که قبلاً به آن نیاز داشت بهترین مک های ویرایش ویدیو و کامپیوترهای ویرایش ویدیو.

این سیستم عامل که برای گردش کار از راه دور و ترکیبی در استودیو طراحی شده است، حالتی با عملکرد بالا را به برنامه اشتراک‌گذاری صفحه نمایش می‌دهد. با بهره گیری از موتور رسانه ای در سیلیکون اپل، به کاربران قول دسترسی از راه دور پاسخگو با صدای کم تاخیر، نرخ فریم بالا و پشتیبانی از حداکثر دو نمایشگر مجازی داده شده است.

در عین حال، رونمایی از سیستم عامل جدید مک، به نوعی ساکت تر به نظر می رسد. بی صدا شد. شاید جدید ویرایشگر PDF قابلیت ها و مجموعه ای از به روز رسانی های “مهم” برای مرورگر سافاری به اندازه یک جفت عینک اسکی واقعیت مجازی AR/VR چشم نواز نیستند.

بخوان  شکار برخورد خشن بین ستاره‌های نوترونی توسط «جیمز وب»

به نظر می رسد Final Cut Pro اخیراً مورد توجه زیادی قرار گرفته است. می شاهد راه اندازی Final Cut Pro برای iPad -چطور اینقدر طول کشید؟ – و در حال حاضر پشتیبانی بهتر در سیستم عامل. بعدش چی؟ شاید همین نامه سرگشاده از متخصصان سینما و تلویزیون درخواست برای بهبود پشتیبانی واقعاً ذهن را در Apple Park متمرکز کرد.



منبع

با این حال، کریگ فدریگی، معاون ارشد مهندسی نرم‌افزار اپل، گفت: «macOS قلب مک است و با Sonoma، استفاده از آن را لذت‌بخش‌تر و سازنده‌تر می‌کنیم».

اپل ادعا می کند که سیستم عامل جدید تمرکز شدیدی بر بهره وری و خلاقیت دارد. می گوید “تجربه مک بهتر از همیشه است.” برای اثبات آن، این شرکت محافظ‌های صفحه نمایش، ویجت‌های آیفون در حال اجرا بر روی مک، حالت بازی و جدید را معرفی کرد. کنفرانس ویدیویی امکانات.