نمایندگی فروش باتری صبا به قیمت درب کارخانهبا باتری اتمی شرکت صبا با تاریخ تولید جدید | necasbattery

نمایندگی فروش باتری صبا به قیمت درب کارخانهبا باتری اتمی شرکت صبا با تاریخ تولید جدید | necasbattery

در هنگام خرید باتری حتماً به این موضوع دقت داشته باشید که کالای مورد نظر شما دارای ضمانت باشد تا در صورت ایجاد مشکل در آن بتوانید از خدمات پس از فروش آن استفاده کنید. باطری ها دارای مشخصات از قبیل آمپر، ولتاژ و ابعاد و… هستند که در محاسبه قیمت میزان آمپر یا ظرفیت و همچنین ولتاژ مد نظر قرار میگیرد. باتری های خودروها چه خودرو های ایرانی و چه خارجی عموما 12 ولت هستند و آمپراژ های متفاوتی دارند.

  • یه سوال داشتم از خدمتتون باتری جک اس 5 با بقیه باتری ها فرق داره؟ من از باتری فروشی خواستم باتری بخرم براش گفتن که موجود نداره و باتری ماشین من انگار بر عکس بقیه باتری هاست.
  • هر ماشین ، با توجه به کاربری آن و میزان مصرف برقی که دارد ، به باتری با قدرت مختلفی نیاز دارد یعنی آمپر باتری بسته به نوع خودرو متغیر می باشد.
  • محصولات ویستا الکتریک، در انواع باتری های استارتی مناسب خودروهای سبک، نیمه سبک و سنگین می باشد این باتری ها با آمپرهای مختلف مناسب انواع خودروهای داخلی و خارجی می باشد.
  • باتری‌های اتمی طول عمر و ماندگاری بالای دارند به همین دلیل از بازار فروش بهتری برخوردار شده‌اند.
  • سلام دوست عزیز عمر مفید باتری 2 سال یا 40 هزار کیلومتر می باشد و پس از این مدت بهتر است باتری خودرو را تعویض نمایید.

بله، حافظ باتری موفق به کسب نمایندگی رسمی اکثر برندهای معتبر باتری شده است. تمامی باتری‌های موجود در حافظ باطری همراه با گارانتی معتبر و مهر شده توسط فروشگاه باتری پلاس برای شما ارسال خواهد شد. باطری ماشین و سایر باتری ها مانند برخی از کالاها دارای تاریخ انقضا یا تاریخ مصرف هستند. دلیل اهمیت این نکته برای این قطعه مهم ، کاهش طول عمر مفید باتری و عملکرد ضعیف آن در ابتدای مصرف شما در مدار برقی وسیله نقلیه ، ژنراتور و یا دستگاه ups شماست. بنابراین با دقت به این مورد در هنگام خرید از هزینه های بیهوده کاسته و زمان و پول خود را پس انداز نمایید .

بخوان  مرور سریع QRS تکنولوژی پرتوشناسی | 1biti

باتری 27A وارتا مدل V27A Alkaline بسته 1 عددی

پس وجود یک باتری ایرانی با کیفیت علاوه بر کم کردن هزینه های شما باعث کارایی بهتر خودرو میشود. باتری ماشین با کمک دینام نیروی لازم را برای موتور تامین میکند.در انتخاب یک باتری ایرانی مناسب باید شاخص هایی مانند مشخصات فنی خودرو، قدرت دینام، میزان آمپر موردنیاز و … مورد توجه قرار بگبرد. برای خرید باتری ابتدا باید به نوع ماشین خود و شرایط توجه ویژه ای داشته باشید؛ بنابراین با توجه به همه این موارد به صورت دقیق نمی توان قیمت باتری ها را تعیین کرد. فروشگاه اینترنتی تک استارت قیمت روز محصولات خود را در اختیار کاربران قرار می دهد. شما می توانید با مراجعه به وبسایت این فروشگاه علاوه بر مشاهده محصولات آن ها، قیمت هر یک از آن ها را ببینید.

مجموعه‌ای از بهترین باطری‌ها

تنوع باتری و قیمت باتری در این فروشگاه شما را قادر می سازد باطری موردنظر خود را متناسب با کیفیت موردنظر و بودجه‌تان خرید باتری ماشین نکاس باتری بیابید. باید بدانید که شرکت ایراندوست از بهترین کارشناسان انواع باتری ماشین برای مشاوره دادن به مشتریان محترم خود دعوت کرده است. شما می توانید از ساعت 8 صبج تا 8 شب، هر زمان که مایل بودید یا از طریق سایت یا از طریق تماس در ساعات اداری به صورت کاملا رایگان از مشاوره ی بسیار ارزشمند این متخصصان و کارشناسان بهره مند شوید. به این ترتیب خیال تان نیز از بابت خرید باتری برای خودروی خود کاملا راحت خواهد شد.

باتری سپاهان یکتا ( فروش ویژه )

از ارزان ترین نوع این برند می توان به باتری های 50 آمپر پورانکو و 55 آمپر پورانکو اشاره کرد. لازم به ذکر اسشت که برند پورانکو در این شرکت باتری سازی به صورت انبوه تولید می شود. شرکت صبا یا همان توسعه انرژی توان تامین کننده باطری خودروسازی داخل کشور می باشد. در حال حاضر تمام خودروهای تولید سایپا در خانواده پراید و تیبا و ساینا و حتی سراتو از باتری های صبا استفاده می کنند. این شرکت تامین کننده باطری های فابریک خودروهای پژو ،سمند، هایما و دیگر خودرو های ساخت ایران خودرو نیز می باشد. در حال حاضر این شرکت برندهای مختلف از این باتری را تولید می کند که برند اصلی خود شرکت در آمپرهای سبک واریان و در آمپرهای سنگین آرمو نام دارد.

بخوان  تکنولوژی پرتوشناسی | 1biti