هواپیماهای آینده به سقف شیشه‌ای کامپیوتری می‌شوند

ایرباس بر این باور است که با جمع آوری وعده های غذایی می توان ضایعات غذا و بسته بندی را تا ۱۵ درصد کاهش داد. این شرکت توضیح داد که ایده آنها، کربنزدایی و در چرخه قرار دادن است.

انتهای پیام



منبع

مقامات ایرباس در ادامه نوشتند: از آنجایی که جهان به سمت اقتصاد چرخشی‌تر حرکت می‌کند، که با شفافیت داده‌های دیجیتالی قدرت می‌گیرد، ما در باز حال‌نگری در وسایل مورد استفاده در کابین قرار می‌گیریم تا بتوانیم بازیافت کنیم، استفاده مجدد و تعمیر آنها در طول چرخه عمرشان وجود داشته باشد. داشته باشید. این همان چشمانداز طرح ۲۰۳۵ پلاس است. پوشش و اجزای کابین هواپیماهای کنونی با استفاده از وسایل جدید ساخته شده و معرفی کامل آنها همراه با هواپیماهای نسل بعدی ارائه خواهد شد.

هواپیماهای آینده به سقف شیشه‌ای کامپیوتری می‌شوند

ایرباس که یکی از بزرگترین اهرم‌های کابین برای کاهش آلاینده‌ها، سبک‌وزن بودن است. برای دستیابی به این هدف، تلاش‌ها برای ایجاد طرح‌های سبک‌تر و بیونیک باید به کاهش وزن کابین تا ۴۰ درصد کمک کند.

شرکت «ایرباس» از طرح‌های مفهومی برای هواپیماهای نسل بعدی رونمایی کرده است که نشان می‌دهند می‌توانند حین پرواز را از مونوروف به آسمان نگاه کنند.

به گزارش ایسنا و به نقل از استادی فایندز، به زودی هر هواپیما می‌تواند یک صندلی دارای پنجره باشد. طرح‌های مفهومی جدید نشان می‌دهند که چگونه می‌توانند در هواپیماهای آینده به ستاره‌های بالای سر خود خیره شوند. شرکت «ایرباس» (ایرباس) در این طرح‌ها، دید خود را از کابین‌های نسل بعدی نشان می‌دهد که نمای همه‌جانبه ابرها را در میان آنها شامل می‌شود.

بخوان  مشاهده مجدد لکه‌های مرموز در حلقه‌های سیاره زحل!

مقامات ایرباس در توضیح این طرح نوشتند: پژوهش‌ها در حال حاضر نشان می‌دهند که کابین می‌تواند بین 10 تا 20 درصد از تأثیرات محیطی هواپیما چرخه حیات آن نقش داشته باشد. ایرباس با کاهش برای کاهش این امر، ۱۰ شرکت و هشت شرکت فناوری را ارائه می‌دهد تا دیدگاهی را ارائه کند که کابین و مسافر را در آن احساس کند، می‌تواند راحت‌تر را حفظ کند.

طرح مفهومی موسوم به «ایراسپیس کابین ویژن ۲۰۳۵ پلاس»(+Airspace Cabin Vision ۲۰۳۵)، برای اینکه بتوان از پنجره‌های هوشمندی استفاده کرد که زمان سفر و شهر مقصد را نشان می‌دهند. علاوه بر این، ایرباس می‌گوید به لطف مفاهیمی که از پیش سفارش داده‌شده‌اند، گزینه‌های بیشتری را برای انتخاب وعده‌های غذایی خواهند داشت.