واتس اپ آماده است تا به بسیاری از شما کمک کند تا تماس های اسپم مزاحم را خاموش کنید

می‌توانید با دانلود آخرین نسخه بتا واتس‌اپ برای اندروید، Silence Unknown Callers را خودتان امتحان کنید که می‌توانید با پیوستن به برنامه بتا فروشگاه Google Play (در برگه جدید باز می شود). در حال حاضر مشخص نیست که آیا این ویژگی به iOS راه پیدا خواهد کرد یا نه، و همچنین تاریخ راه اندازی رسمی آن را نمی دانیم.

در کارها

تغییرات کمی برای واتس اپ برای آیفون ها وجود دارد، اما تاثیرگذاری آنها بسیار کمتر است. مسلماً بزرگترین تغییر در نسخه بتا iOS، طراحی مجدد منوی پیوست چت است که در حال حاضر در برنامه اندروید وجود دارد. و جدید ابزار برچسب ساز (در برگه جدید باز می شود) که تصاویر را به برچسب تبدیل می کند. در حال حاضر برای دارندگان iOS چیز زیادی نیست، اما حداقل اخیراً یک انحصاری دریافت کرده اید حالت تصویر در تصویر برای تماس های ویدیویی.

واتس اپ در حال اتخاذ یک رویکرد فعال تر برای فیلتر کردن هرزنامه است، زیرا ممکن است به زودی به طور خودکار تماس های شماره های ناشناس را خاموش کند.

همانطور که WABetaInfo اشاره می کند، Silence Unknown Callers نیز می تواند یک نقص را برطرف کند ویژگی انجمن های واتس اپ. مشکل این است که هر کسی در یک گروه می‌تواند به راحتی شماره افراد دیگر را از طریق تماس با ایجادکننده انجمن یا یک سرپرست دریافت کند و سپس شروع به تماس هرزنامه با همه کند. از طرف دیگر، فهرست کامل شرکت‌کنندگان در انجمن و تعداد آنها برای سازنده قابل مشاهده است تا حتی آنها بتوانند از موقعیت استفاده کنند. گزارش و مسدود کردن مطمئناً کارساز است، با این حال، هیچ چیز مانعی برای متوقف کردن موج اول هرزنامه وجود ندارد. حداقل فعلا

بخوان  ماموریت پرچمدار اروپا روی سکوی پرتاب

در کنار سکوت تماس گیرندگان ناشناس، واتس اپ در حال حاضر در حال تست است (در برگه جدید باز می شود) انواع ویژگی های جدید دیگر برای اندروید. بزرگتر یک نمای تقسیم شده جدید در تبلت ها است که به لیست چت اجازه می دهد هنگام باز کردن چت، برگه های وضعیت یا برقراری تماس ظاهر شود. به نظر شبیه نسخه مرورگر WhatsApp است. علاوه بر این، نسخه بتا به کاربران این امکان را می‌دهد تا برگه Status را که اکنون از آن پشتیبانی می‌کند، دوباره طراحی کنند خبرنامه ها، دیگر ویژگی بزرگ آینده این پلتفرم است.

مطمئن شوید که لیست TechRadar را که اخیراً به روز شده است، بررسی کنید بهترین برنامه های آنتی ویروس برای اندروید اگر می خواهید بدانید چگونه می توانید امنیت را افزایش دهید.



منبع

این ویژگی به درستی سکوت تماس گیرندگان ناشناس نامیده می شود. با توجه به WABetaInfo (در برگه جدید باز می شود)، به کاربران این امکان را می دهد که از افراد خارج از مخاطبین خود تماس تلفنی بگیرند یا نه. خانه خود را در منوی تنظیمات پیدا می‌کند، جایی که می‌توان آن را در هر زمان روشن یا خاموش کرد. پس از فعال‌سازی، واتس‌اپ دیگر از تماس‌های شماره‌های تصادفی به کاربران هشدار نمی‌دهد، اما اگر واقعاً می‌خواهید بدانید چه کسی بوده، شناسه تماس‌گیرنده همچنان هم در فهرست تماس‌ها و هم در مرکز اعلان‌ها یافت می‌شود.