ویرجین گالکتیک کارخانه جدیدی در آریزونا افتتاح کرد

ویرجین گالکتیک

 



منبع

ویرجین گالکتیک قصد دارد  با استفاده از هواپیماهای فضای دلتاف دو فضاپیما و ناوگان  جدید خود سالانه تا ۴۰۰ ماموریت زیر مداری را راه اندازی کند. انتظار می‌رود هواپیما‌های جدید در سال ۲۰۲۵ شروع به کار کنند. این شرکت همچنین اعلام کرد که هواپیما‌های فضایی دلتا باید در سال ۲۰۲۶ آماده پرواز با مشتریان خود باشند.

براساس گزارش‌ها، قیمت بلیط پرواز با ویرجین گالاکتیک در حال حاضر ۴۵۰ هزار دلار است. از ژوئیه سال گذشته این شرکت دو بار فروش بلیط  سفرهای فضایی را برای علاقه‌مندان را ارائه کرد. ویرجین گالاکتیک اوایل امسال گفت که لیست مسافران حدود ۸۰۰ نفر است.

به گفته مدیر عامل این شرکت، کارخانه مونتاژ نهایی سفینه فضایی، برای تسریع تولید ناوگان دلتا کلیدی است و امکان افزایش سریع ظرفیت پرواز را فراهم کرده و باعث رشد درآمد کارکنا ویرجین گالکتیک خواهد شد. 

 Virgin Galactic مشتریان خود را با استفاده از هواپیمای فضایی و  یک هواپیمای حامل، به فضا ارسال می‌کند. تا زمانی که این جفت به ارتفاع تقریباً ۵۰ هزار فوتی (۱۵ هزار متری) برسد. سپس هواپیمای فضایی آزاد می‌شود و موتور موشکی خود را روشن می‌کند تا به فضای زیر مداری پرواز کند.


بیشتر بخوانید


ارائه‌دهنده گردشگری فضایی، ویرجین گالکتیک، روز پنجشنبه اعلام کرد که نسل بعدی هواپیما‌های فضایی دلتا خود را در مسا، حومه فونیکس، خواهد ساخت.

به گزارش سایت اسپیس، این شرکت، هفته گذشته قرار دادی را برای ساخت مجموعه جدیدی از هواپیما‌های حامل سفینه‌های فضایی دلتا امضا و اعلام کرد که تأسیسات جدید می‌توانند تا شش سفینه فضایی در سال تولید و صد‌ها شغل را در این منطقه ایجاد کنند. ویرجین گالکتیک همچنین گفت که  انتظار می‌رود این  تأسیسات در سال ۲۰۲۳ آماده بهره‌برداری شوند.

بخوان  کشف سیاره که احتمالاً میزبان حیات است