ویندوز 11 استفاده از برنامه‌های اندروید را ایمن‌تر و همچنین سریع‌تر کرده است

این شامل تأیید بسته برای برنامه های اندرویدی است که روی سیستم ویندوز 11 نصب می شوند. معنی آن این است که وقتی برنامه ای را برای استفاده از طریق WSA نصب می کنید، قبل از شروع نصب، توسط نرم افزار آنتی ویروس پیش فرض شما اسکن می شود. اگر مورد مشکوکی کشف شود، راه اندازی لغو می شود (بدیهی است که به اندازه کافی).

خوب است که مایکروسافت یک لایه امنیتی اضافی مفید را برای کسانی که در ویندوز 11 اجرا می کنند و از اجرای برنامه های اندروید روی دسکتاپ لذت می برند، پیاده سازی می کند. البته، با WSA، برنامه‌ها را از فروشگاه Appstore آمازون، که یک مخزن قابل اعتماد است، بیرون می‌کشید، اما وقتی نوبت به دفاع از رایانه شخصی‌تان می‌رسد، هرگز نمی‌توانید به اندازه کافی امن باشید.

گذشته از آن، بهبودهای عملکردی متفرقه ای برای WSA وجود دارد، و به همان اندازه مهم ترفندهایی برای قابل اعتمادتر کردن سیستم وجود دارد.


تجزیه و تحلیل: در مرحله اندروید خود، حوصله بیشتری داشته باشید

ویندوز 11 به لطف به‌روزرسانی جدید زیرسیستم ویندوز برای اندروید (WSA) استفاده از برنامه‌های اندروید را تجربه‌ای امن‌تر کرده است، به‌علاوه یک قابلیت مفید برای افزایش عملکرد نیز معرفی شده است.

جدیدترین ویندوز (در برگه جدید باز می شود) به روز رسانی WSA را با یادداشت های انتشار مشاهده کرد GitHub (در برگه جدید باز می شود) نمایش تغییراتی که مایکروسافت در اینجا اعمال کرده است (با نسخه WSA 2304.40000.3.0).



منبع

و با توانایی بالا بردن عملکرد برنامه های اندروید و سرعت باز شدن آنها، با دادن رم بیشتر به آنها برای استفاده – به علاوه تنظیم کلی عملکرد در پس زمینه – WSA باید مکان بسیار مناسب تری برای اجرای برنامه های شما باشد. خوبی های اندروید.