ویندوز 11 ممکن است این ویژگی Xbox Series X را دریافت کند – و به معنای واقعی کلمه در حال تغییر بازی است

سپس سونز در مورد اینکه چگونه متحد ما را می سازد صحبت می کند [Microsoft] در مورد تجارب متفاوت فکر کنید» در دستگاه‌های مختلف، از دستی گرفته تا رایانه‌های شخصی.


تجزیه و تحلیل: اکنون به نظر می رسد حالت دستی بسیار محتمل تر است…

گیمرهای ویندوز 11 ممکن است یکی از بهترین ویژگی های Xbox Series X را داشته باشند، در صورتی که نظرات یکی از مدیران مایکروسافت وجود داشته باشد.

بیایید با آن روبرو شویم، با توجه به اینکه پذیرش ویندوز 11 تا کنون بسیار کند بوده است، مایکروسافت به تمام مهماتی که می تواند از نظر ویژگی های جدید جمع آوری کند، نیاز دارد تا مردم را برای ارتقا از ویندوز 10 متقاعد کند.



منبع

در مصاحبه ای در راه اندازی ROG Ally آپلود شده در یوتیوب (در برگه جدید باز می شود)، Sones در مورد پلتفرم های مختلف و نیاز به بازی در رایانه شخصی صحبت کرد، سپس به دستگاه دستی خود بروید و هر جا که بودید را بدون هیچ انتظاری انتخاب کنید – بدون سر و صدا، فقط مستقیماً وارد عمل شوید.

برای افراد ناآشنا، Quick Resume یک ویژگی بسیار جالب Xbox است که به شما امکان می دهد بدون نیاز به بارگذاری، پیمایش در منوی اصلی و غیره، مستقیماً به یک بازی بپرید. می‌توانید چندین بازی (پشتیبانی‌شده) (حداکثر پنج مورد) را دقیقاً در نقطه‌ای که آن‌ها را رها می‌کنید، ثابت کنید تا هر یک از آن‌ها را در یک چشم به هم زدن از سر بگیرید.

در حالی که ما باید مراقب نظرات غیرمجاز باشیم، این واقعیت که یکی از مدیران مایکروسافت آشکارا از Quick Resume به این شکل نام برده است، امید نسبتاً قدیمی به ما می دهد که این قابلیت در نهایت باعث انتقال از Xbox به ویندوز 11 شود.

بخوان  اولین ربات دندانپزشک مجوز گرفت

برای ما، نظرات Sones در اینجا قطعاً به این چشم انداز اضافه می کند که این چیزی است که مایکروسافت در مورد آن جدی است. و با توجه به محبوبیت Steam Deck و علاقه به جایگزین هایی مانند ROG Ally به طور کلی، این شانس را افزایش می دهد که این حالت دستی را به عنوان یک رشته دیگر برای کمان گیمر در ویندوز 11 مشاهده کنیم. (همراه با مواردی مانند بهتر عملکرد با DirectStorage، مزیت دیگری که با گذشت زمان بیشتر و بیشتر اهمیت پیدا می کند، و تعداد قابل توجهی از بازی ها در واقع از این فناوری پشتیبانی می کنند.

او سپس اشاره کرد که کنسول‌ها دارای قابلیت‌هایی در این راستا هستند، به‌ویژه Quick Resume، و پرسید: “چگونه در مورد ادغام آن در پلتفرم ویندوز فکر می‌کنیم؟”

و این برای همه گیمرهای رایانه شخصی، به ویژه برای کسانی که به دستگاه های دستی مانند Asus ROG Ally علاقه مند هستند، یک موهبت خواهد بود، تا از سر و کله زدن با قسمت های سخت تر رابط ویندوز 11 (که تجربه Ally را مختل می کند) و بارگذاری بازی ها خودداری کنند.

راهنمای تام (در برگه جدید باز می شود) گزارش‌ها حاکی از آن است که در طول راه‌اندازی گوشی جدید ایسوس، ROG Ally، Roanne Sones، رئیس دستگاه‌های ایکس‌باکس در مایکروسافت، اشاره‌ای به این موضوع داشت که Quick Resume ممکن است در مقطعی برای گیمرهای رایانه شخصی عرضه شود.